Raskaaksi 2020

Lupaavan kuuloisia oireita monella :wink

Täällä kp 32/26-30, menkoista ei tietoakaan ja testi negaa. :banghead: Eilen oli jäätävät menkkakivut ja ootin jo että nyt alkaa mut ei. Tänään ei juuri kipuja mut tissit todella kipeät ja turvonneet. Voi miksi ei voi edes ne menkat alkaa että pääsisi uuteen kiertoon?!??!

Mä oon kans jotenkin extra hyvillä fiiliksillä. Veikkaan kuitenkin että se johtuu tästä auringon paisteesta :angelic: huomenna ois gyne ja ehkä senkin takia rauhallisin mielin!

Babymama. Pakko sanoa samat tuohon röökiin. Lopetettiin vuoden alussa miehen kanssa kummatkin (ei siis tiedetty vielä raskaudesta) lopetin kokonaan heti kun plussasin ja ihmettelin helmikuussa miksi tekee niin paljon mieli tupakkaa. No syyhän paljastui myöhemmin kun todettiin raskauden menneen kesken. Sen jälkeen ratkesin uudestaan ja on ollu tosi vaikea olla ilman tupakkaa:wtf:

Jaa että kolmoset, yksikin riittäisi :angelic:

Liitteet

• Screenshot_20200407_110936_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20200407_110936_com.android.gallery3d.jpg
    11.4 KB · Katsottu: 166
@Sofia2016m en ymmärrä mikä tuossa röökissä on niin koukuttavaa mukamas :banghead:
Kun plussasin, ei ollut mitään ongelmaa. Heti kun sain tietää että oli mennyt kesken, poltin jo parkkipaikalla kaksi ketjussa!

Ja vitsit mun pitää nyt rauhoittua, sydänkin jo hakkaa ku hullu. Mikä mua vaivaa?! :laughing002

Jaa että kolmoset, yksikin riittäisi :angelic:
Hahhah. Mun oikea nimi löytyy myös tosta kolmoslistalta ja vastaavasta kaksoslistasta. Ei nyt kuiteskaan ehkä kaksosia ja sit heti perää kolmosia:hilarious:

@Sofia2016m en ymmärrä mikä tuossa röökissä on niin koukuttavaa mukamas :banghead:
Kun plussasin, ei ollut mitään ongelmaa. Heti kun sain tietää että oli mennyt kesken, poltin jo parkkipaikalla kaksi ketjussa!

Ja vitsit mun pitää nyt rauhoittua, sydänkin jo hakkaa ku hullu. Mikä mua vaivaa?! :laughing002
Täällä tunnustautuu kans yks sauhuttelija:banghead: jokusen kertaa vajasn 14 v tupakoinnin aikana koittanut lopettaa, mutta ei... plussa pistäs heti stumppaamaan, sen tiedän. Noh viimeistään toukokuun loppuun mennessä loppuu tupakointi, kun mentholin myynti lopetetaan ja sinistä enkä punaista polta.

En tiedä mistä johtuu, mutta mulla on fiiilis, että täällä vyöryää kohta plussa-aalto voimalla:angelic: (toiveajattelua?)

Ja hei! Täällä ollu lämmöt 36,9 ja 37,1 päiväl levossa ollessa ja en ole kipeä:eek: normaalisti n. 36,5-36,7. Dpo 2 meneillää jos toi sunnuntain viiva oli mun kohal ovis

Muokattu viimeksi:
Taas siis yksi hyvä syy plussa-aallolle, sammuu useammalla rööki ainakin 9kk, toivottavasti lopullisesti. :rolleyes:
Mulla kyllä sammuis aika varmasti loppuelämäks.

Pitäs nyt vaan keksii paljon tekemistä, että sais muuta ajateltavaa ku plussaaminen/mahdollinen pettyminen:arghh:

Onkos kellään muuten tietoa, et millä tavoin tupakointi lisää mahdollisuutta saada kaksoset? Kun eiks tupakka yleisesti heikennä raskautumisen mahollisuut? Tein nimittäin mielenkiinnosta ton vaun testin kaksosten saamiseen liittyvästä alttiudesta ja siel mainittii et tupakka lisäis mahdollisuutta kaksosii:anyone

Mulla on ihme oloja, menkat loppu ku seinään ja se oli kumma. Nyt oireet tasaantuu ja sit alkaa ovisoireet. Jotenkin tuntuu että tää seukki kierto menis hyvin et ovis tulee ja menee ja sit saa olla oireeton kunnes menkat. Huoh saa sitä haaveissa elää

Hahhah. Mun oikea nimi löytyy myös tosta kolmoslistalta ja vastaavasta kaksoslistasta. Ei nyt kuiteskaan ehkä kaksosia ja sit heti perää kolmosia:hilarious:

Täällä tunnustautuu kans yks sauhuttelija:banghead: jokusen kertaa vajasn 14 v tupakoinnin aikana koittanut lopettaa, mutta ei... plussa pistäs heti stumppaamaan, sen tiedän. Noh viimeistään toukokuun loppuun mennessä loppuu tupakointi, kun mentholin myynti lopetetaan ja sinistä enkä punaista polta.

En tiedä mistä johtuu, mutta mulla on fiiilis, että täällä vyöryää kohta plussa-aalto voimalla:angelic: (toiveajattelua?)

Ja hei! Täällä ollu lämmöt 36,9 ja 37,1 päiväl levossa ollessa ja en ole kipeä:eek: normaalisti n. 36,5-36,7. Dpo 2 meneillää jos toi sunnuntain viiva oli mun kohal ovis

Mitä, lopetetaanko mynthol?? En oo ees polttanu sitä kuukauteen mutta se on paras :bag: mieheltä oon nyt vaan välillä sinistä polttanu yäk. En oo vihreetä ostanu ettei tulis poltettua paljoa.

Mitä, lopetetaanko mynthol?? En oo ees polttanu sitä kuukauteen mutta se on paras :bag: mieheltä oon nyt vaan välillä sinistä polttanu yäk. En oo vihreetä ostanu ettei tulis poltettua paljoa.
Joo, toukokuu puolen välin jälkee lopetetaa vihreen myynti.

Mä kävin kaupassa ostelemassa testejä varastoon :hilarious: aattelin kohta uittaa ovistikkua ja kattoa miltä se näyttää.
Oon aivan poikki, pitäs tehä ruokaa mut mua vaan nukuttaa :grin
Voiko jatkuva panetus olla raskausoire :p:oops:

Okei koska oon näköjään testihullu, ostin predictorin testin joka lupaa 6päivää ennen menkkoja tuloksen.
Oonko ihan hullu, näenkö haamun vai testipaikan ja voiko tähän luottaa?

Liitteet

• F67908C4-D599-4542-AFA2-7C722EC3D3DE.jpeg
    F67908C4-D599-4542-AFA2-7C722EC3D3DE.jpeg
    7.6 KB · Katsottu: 232
  • 952D1E5F-3AB6-40FF-86AF-33D1324BBEDB.jpeg
    952D1E5F-3AB6-40FF-86AF-33D1324BBEDB.jpeg
    12.8 KB · Katsottu: 223
Okei koska oon näköjään testihullu, ostin predictorin testin joka lupaa 6päivää ennen menkkoja tuloksen.

Mä nään kyllä mutta ei oo tuosta testistä kokemusta. Voiko olla pelkkä viiva paikka. Toivottavasti ei ja viiva vahvistuu :3some onko sulla nyt mikä Kp?

Mä nään kyllä mutta ei oo tuosta testistä kokemusta. Voiko olla pelkkä viiva paikka. Toivottavasti ei ja viiva vahvistuu :3some onko sulla nyt mikä Kp?

Tänään kp20/25, eli HYVIN aikaista, mutta kun on malttamaton. Koitin vielä auringon valossa ottaa parempilaatuista kuvaa, kun tuo kamera haalistaa jo haaleaa viivaa! Silmin siis nähtävissä ei tarvitse siristellä, näkyy hyvin vaikka onkin haalea. Ja vaikka oliskin plussa, niin tilannehan ehtii muuttumaan vielä viikon aikana kun tosiaan näin aikaista. Mutta ei estä mun innostusta ja sekoilua :smiley-bounce013:computer005

Mulla kyllä sammuis aika varmasti loppuelämäks.

Pitäs nyt vaan keksii paljon tekemistä, että sais muuta ajateltavaa ku plussaaminen/mahdollinen pettyminen:arghh:

Onkos kellään muuten tietoa, et millä tavoin tupakointi lisää mahdollisuutta saada kaksoset? Kun eiks tupakka yleisesti heikennä raskautumisen mahollisuut? Tein nimittäin mielenkiinnosta ton vaun testin kaksosten saamiseen liittyvästä alttiudesta ja siel mainittii et tupakka lisäis mahdollisuutta kaksosii:anyone

Lupaan lopettaa seinään heti kun saan sen plussan :angelic: En tiedä siis kyllä yhtään miten se tupakointi lisäisi mahdollisuutta kaksosii :bookworm:
Itse poltan sinistä,mulla olis vielä champixia reseptillä, oon syönyt sitä kaks kertaa ja joka kerta si ollukki raskaana :D pitäisköhän taas koittaa jos kolmas kerta todensanoo ;)
Mulla vaihtu työt ny maanantaina ja olin sunnuntaina vielä iltavuorossa. Oon nyt ollu 2 aamuvuoroo ja ai että oon sippi:arghh: väsyttää ihan törkeesti ja voisin ottaa viikon lomaa. Eipä tää työntekokaan auta tähän kuumeiluun, silti mielessä koko ajan. :bored:

Tänään kp20/25, eli HYVIN aikaista, mutta kun on malttamaton. Koitin vielä auringon valossa ottaa parempilaatuista kuvaa, kun tuo kamera haalistaa jo haaleaa viivaa! Silmin siis nähtävissä ei tarvitse siristellä, näkyy hyvin vaikka onkin haalea. Ja vaikka oliskin plussa, niin tilannehan ehtii muuttumaan vielä viikon aikana kun tosiaan näin aikaista. Mutta ei estä mun innostusta ja sekoilua :smiley-bounce013:computer005

No jos se näkyy selvästi niin! Iik kuinka jännää! Pidä meidät ajan tasalla. Voikun viiva vahvistuisi :hilarious::3some

Toi on todella selkeä plussa mun silmiin. Ei tarvi siristellä. :happy: Tarrasukkia!!!:blob3

muoks. Mulla kokemusta viivanpaikasta saman tyyppisessä testissä nimeltä First response. Ei ole ikinä noin vahva ollut.

@Sofia2016m jostain joskus luin, että koska tupakointi ns. sekoittaa hedelmällisyyttä, se voi lisätä tuplaoviksen mahdollisuutta. Mutta ei vissiin kauheasti tutkittu?

Siis ihan ilman siristelyä siinä jotain näkyy! :) Toivotaan vahvistumista :happy:

Takaisin