Raskaaksi 2020

Minulla kierron lopussa ovulaatiotesti aina tummenee jonkun verran, oli raskaana tai ei. Tässä on nimittäin just viime kierron lopussa tehty testi, pari/ tai 1 päivää ennen menkkoja.
:confused005

P.S edelleen nää kuvat menee rakeiseksi kun tänne liittää. :arghh:

View attachment 87856

Ja mää kun luulin oviksen olleen jo viikonloppuna.. tänään ollu niin limanen olo ja jäätävä panetus. Kävin sit kaupassa ja testasin (vaikkei mun pitäny alkaa tähän ovistestailuun vielä..) kappas, testiin lehahti välittömästi kaks selvää viivaa. Äkkiä ukko töiden kimpusta pois ja hommiin..

Kysymys kuuluukin, voiko olla että olikin vasta nyt? Vai voiko testi näyttää kuinka pitkään plussaa? Luotanko omiin fiiliksiin ja tuntemuksiin, kalenteriin (ja tuohon kk kierto sovellukseen joka myös meinas oviksen vklp) vai mikähän juttu? o_O

Liitteet

• 20200408_172230.jpg
    20200408_172230.jpg
    11.6 KB · Katsottu: 128
@zarar_ mun mielestä kuulostaa ainakin, että oot tosi vahva ja vaikka varmasti vaikeita hetkiä, käsittelet näitä asioita mielettömän hyvin :happy: Tärkeintähän se on itselleen tunnustaa missä mennään ja antaa lupa olla sellainen kuin on. Vahvuutta on tunnistaa omat heikkoudet! :Heartpink

Ei se gyne kertonut kokoo, ei vissiin kauheen suuri kun epäili että se vielä irtoaa? . Oli siis muutenkin tosi epäasiallinen mun mielestä, jos mä maksan tuosta 210e niin olisin odottanut vähän parempaa asiakaspalvelua.. Ei ottanut kuuleviin korviin mun sanoja :sad001 pitäisköhän laittaa palautetta.. Tiedän että meidän kohdalla ei oo kyse vielä lapsettomuudesta mutta tuntu et se oli kyllä niin kyllästynyt työhönsä..

Harmi että oli noin huono kokemus. Mut hei ei ainakaan löytynyt mitään varsinaista vikaa! Tikuta vielä muutama päivä, sillähän se selviää tuleeko vielä ovis vai ei.

@zarar_ mun mielestä kuulostaa ainakin, että oot tosi vahva ja vaikka varmasti vaikeita hetkiä, käsittelet näitä asioita mielettömän hyvin :happy: Tärkeintähän se on itselleen tunnustaa missä mennään ja antaa lupa olla sellainen kuin on. Vahvuutta on tunnistaa omat heikkoudet! :Heartpink

:Heartbigred ootte kyllä loistavia kaikki! :notworthy

Mulla on nyt vaikeaa, mutta mä yritän mennä nyt vaan hetki ja päivä kerrallaan. Miehen kanssa puhuttiin siitä, kun musta tää keho on liikaa muuttunut, niin se vaan sanoi, et ei se huomaa mitään suurempia muutoksia, muuta kun et oon laihtunut tosi kovasti. :smiley-ashamed008 Ja se pitää mun kehosta, vaikka ite ahdistun siitä. :bored:
Niimpä, et jos painoa vähän sais lisää niin olis hyvä. Mun taustoilla voisin hyvin painaa pikkasen enemmän kun 60-62kg mieluusti lähemmäs 65 tai yli. Mä en kyllä aio siltikään raskaustoiveesta luopua. Se vauva ois vaan niin tervetullut :Heartred

Täällä kyseltiin ja oltiin sitä mieltä, että testiä kehiin ainakin Sen sanoi :) nyt on 41kp ja en oo vieläkään testannut tällä viikolla aion testeilla. Oireita edelleen on pari päivää oli kylläkin taukoa mutta jotain oireita oli siti. Tänään kaikki oireet tallella, mitä viimeksi kirjoittelin nyt lisänä tullut huimaus.

Moikka kaikille! :happy:
Päätin nyt uslkaltautua itsekin tänne mukaan.
Taustaa sen verran et viime keväänä tulin vahingossa raskaaksi, mut päädyin kuitenkin jatkamaan raskautta pitkän pähkäilyn jälkeen. Lopulta sit alkukesästä ekassa ultrassa jossain viikoilla 12 selvis kkm ja tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Oon täällä seuraillu jonku verran näitä keskusteluja ja olin aluks ihan ihmeissäni et miten yleisiä ne onkaan. En tietenkään kelleen samaa kokemusta toivo, mut tuntu hyvältä tietää ettei ole ihan yksin tässä maailmassa niiden kokemusten kanssa mitä tuli läpi käytyä. Tuntu niin surkeelta ku oli käsitelly sen raskauden aiheuttaman paniikin, ja kun se sit lopulta muuttu positiiviseks jännittämiseks, niin kävikin mitä kävi. :sad001 Ollaan nyt sit sen jälkeen viime heinäkuusta miehen kanssa yritetty uutta raskautta, kun todettiin et sitä me oikeestaan molemmat halutaan. Otin tässä kuussa ekaa kertaa ovulaatiotestit (clearblue digi) kokeiluun kun rupesin pelkäämään että tapahtuuko mun kropassa ehkees mitään. Hymynaama sieltä kuitenki tuli niin tikkuun ku itsellekin ja nyt olis dpo 8. :) Tosi turhauttavaa kun viime keväänä onnistu e-pillereistä huolimatta mut nyt kun oikeesti toivoo niin ei tapahdukaan mitään. Mut tässä nyt sit jännitellään että jäiskö ne menkat vaikka tällä kertaa tulematta. :angelic:

Taustaa sen verran et viime keväänä tulin vahingossa raskaaksi, mut päädyin kuitenkin jatkamaan raskautta pitkän pähkäilyn jälkeen. Lopulta sit alkukesästä ekassa ultrassa jossain viikoilla 12 selvis kkm ja tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Oon täällä seuraillu jonku verran näitä keskusteluja ja olin aluks ihan ihmeissäni et miten yleisiä ne onkaan. En tietenkään kelleen samaa kokemusta toivo, mut tuntu hyvältä tietää ettei ole ihan yksin tässä maailmassa niiden kokemusten kanssa mitä tuli läpi käytyä. Tuntu niin surkeelta ku oli käsitelly sen raskauden aiheuttaman paniikin, ja kun se sit lopulta muuttu positiiviseks jännittämiseks, niin kävikin mitä kävi. :sad001 Ollaan nyt sit sen jälkeen viime heinäkuusta miehen kanssa yritetty uutta raskautta, kun todettiin et sitä me oikeestaan molemmat halutaan. Otin tässä kuussa ekaa kertaa ovulaatiotestit (clearblue digi) kokeiluun kun rupesin pelkäämään että tapahtuuko mun kropassa ehkees mitään. Hymynaama sieltä kuitenki tuli niin tikkuun ku itsellekin ja nyt olis dpo 8. :) Tosi turhauttavaa kun viime keväänä onnistu e-pillereistä huolimatta mut nyt kun oikeesti toivoo niin ei tapahdukaan mitään. Mut tässä nyt sit jännitellään että jäiskö ne menkat vaikka tällä kertaa tulematta. :angelic:
Lämpimästi tervetuloa! :welcome Toivotaan, että sulla on pian pikkuinen matkassa!

Voisiko kuitenkin olla, että ovis vaan on myöhässä? Kun ei kuitenkaan tullut sitä tummaa plussaa tikkuun. Mikä kp sulla on menossa?

Kp18.. Kyl mä tikutin tänään 5h pidätyksellä ja kyllä siihen toinen haalee viiva tuli.. Kai mä sitä nyt tikuttelen mut ei oo kauheen kova usko siihen että se ois vielä tuloillaan

Tiedän ton tunteen! Oon ekan kerran raskaaksi tullessani käyttänyt ehkäsyä, mutta sen jouduin keskeyttämään. Sit kun yritettiin esikoista menikin aikaa 9 kk ennenkun tärppäs! Nyt yk 3 menossa toisesta :) toivottavasti teillä tärppää pian :happy:

ON: 8 päivää vielä menkkojen alkuun flon mukaan. Oon ihmeen rauhallisin mielin vaik tekis mieli jo kohta testata, mut on semmonen olo et vaik oireita niin ehkä tää ei meidän kierto oo kun kamala stressikin tän koronan ja töitten suhteen.:woot:

Sithän se voi hyvin olla ovu tässä kohtaa! Tykkään muuten tyylistä ”Äkkiä ukko töiden kimpusta pois ja hommiin..” :laughing002

Täytyy varmaan varmistella vielä illalla, eihän siitä haittaakaan ole. :angelic: Oli sitten kumminka vaan.
Ja joo, tässäkohtaa tykkään kun mies kotona naputtaa tietokonetta :p laughing7

Tiedän ton tunteen! Oon ekan kerran raskaaksi tullessani käyttänyt ehkäsyä, mutta sen jouduin keskeyttämään. Sit kun yritettiin esikoista menikin aikaa 9 kk ennenkun tärppäs! Nyt yk 3 menossa toisesta :) toivottavasti teillä tärppää pian :happy:

ON: 8 päivää vielä menkkojen alkuun flon mukaan. Oon ihmeen rauhallisin mielin vaik tekis mieli jo kohta testata, mut on semmonen olo et vaik oireita niin ehkä tää ei meidän kierto oo kun kamala stressikin tän koronan ja töitten suhteen.:woot:

Kyllä joo tuntuu et sit kun oikeesti yrittää ni ei se enää meekään niin nopeesti ja helposti. Toisaalta odottaminen saa muutenkin ajan tuntumaan aina pidemmältä. :sour::grin Toivottavasti teilläkin tärppää pian :happy:

:Heartbigred ootte kyllä loistavia kaikki! :notworthy

Mulla on nyt vaikeaa, mutta mä yritän mennä nyt vaan hetki ja päivä kerrallaan. Miehen kanssa puhuttiin siitä, kun musta tää keho on liikaa muuttunut, niin se vaan sanoi, et ei se huomaa mitään suurempia muutoksia, muuta kun et oon laihtunut tosi kovasti. :smiley-ashamed008 Ja se pitää mun kehosta, vaikka ite ahdistun siitä. :bored:
Niimpä, et jos painoa vähän sais lisää niin olis hyvä. Mun taustoilla voisin hyvin painaa pikkasen enemmän kun 60-62kg mieluusti lähemmäs 65 tai yli. Mä en kyllä aio siltikään raskaustoiveesta luopua. Se vauva ois vaan niin tervetullut :Heartred

Voidaan tsempata toisiamme, mäkin haluan lisää painoo! :angelic: just ja just normaalipainoinen

Ja mää kun luulin oviksen olleen jo viikonloppuna.. tänään ollu niin limanen olo ja jäätävä panetus. Kävin sit kaupassa ja testasin (vaikkei mun pitäny alkaa tähän ovistestailuun vielä..) kappas, testiin lehahti välittömästi kaks selvää viivaa. Äkkiä ukko töiden kimpusta pois ja hommiin..

Kysymys kuuluukin, voiko olla että olikin vasta nyt? Vai voiko testi näyttää kuinka pitkään plussaa? Luotanko omiin fiiliksiin ja tuntemuksiin, kalenteriin (ja tuohon kk kierto sovellukseen joka myös meinas oviksen vklp) vai mikähän juttu? o_O

Sanoisin että sulla on nyt ovis näillä näppäimillä. Eikun hommiin vaan! :D

Musta tuntuu että noi ovutestit on ainaki mulle ihan täyttä hepreaa, en osaa tulkita niitä enkä tiiä mitä millonkin kuuluu tehdä (onko ovun huippu menny jo ohi ku tulee kaks viivaa). Seuraava steppi ihtellä oliski jos viikon sisään alkaa menkat, että lähen noihin tutustumaan. Tikutteletteko koko kierron?

Mä alan tikutella kun suurinpiirtein on hajua missä kierron vaiheessa ovulaatio voisi tapahtua. Esikoisen jälkee tikuttelin raskauskeijun ovulaatiotesteillä melkeinpä läpi kierron. Mutta se oli vähän turhaa, kun oli paljon kiertoja jolloin en ovuloinut.
Mutta lasten saannin jälkeen on mulle tullu munasarjojen vihlominen ja se on aina ovulaation aikana.

Tervetuloa uusille, toivotaan pikaista pyörähdystä tällä osastolla :rolleyes:

Ja @Heitsu1996, miten ihmeessä maltat olla testailematta? :woot:

Tervetuloa uusille, toivotaan pikaista pyörähdystä tällä osastolla :rolleyes:

Ja @Heitsu1996, miten ihmeessä maltat olla testailematta? :woot:

Samaa mietin ihan vaan siksi, että ite sekopäänä testaan jokapäivä vaikka menkkojen pitäs alkaa vasta 5pv päästä :grin Olispa itellä yhtä maltillinen mieli :wink

Tervetuloa! Ikävä kuulla ikävästä kokemuksestasi. Toivotaan, että nyt on tärpännyt ja pysyisi matkassa munana:angel1 sulla on jännät päivät käsillä!:joyful:

Takaisin