Raskaaksi 2020

Kyllä Zarar sulla vaan kuulostaa jotenki tosi lupaavalle sun oireet! :rolleyes:
Milton aiot testata?

Täällä kp19/25 ja oon tehnyt jo kaksi negatiivista testiä. En kestä kuinka tollo mää oon! :laughing002
Varsinkin kun tiedostan, että kaikki mun oireet on miettimällä mietitty. Eli puhtaasti toiveoireita!

Tässä on nyt pari päivää ollut hieman lämmöt koholla, totta kai kipeäksi nyt tulossa kun maaliskuun puolesta välistä putosin ensin etätöihin ja 1.4. alkoi lomautukset, ja tällä viikolla alkais pari pientä projektia jotka olisi mahdollista hoitaa ja kestäis kesän alkuun asti. :smiley-ashamed008 Vatsa myös jotenkin venkuilee, viime yönä heräsin keskellä yötä kun ihan koko vatsa oli kuin liekeissä (siis koko vatsa, ei pelkästään alavatsa joten en edes yritä yhdistää tätä raskausoireisiin) ja yhä edelleen sattuu.

Mun omaan silmää toi mun vahvin viiva on aika lähellä jo tasavahvaa mut ei ihan kuitenkaan. Mielenkiinnolla ja malttamattomana odotan tulosta. En sit tiiä onko toi hyvä vai huono juttu kärsimättömän ihmisen näkökulmast et noi viivatki on niin tulkinnanvarasia jutttuja:grin
Miten nopeesti sulla sit näky raskaustestis viivat? Ku mietin tota et jos ovistikuis näkyy haaleempana matalien hormonien takia ni vaikuttaako myös raskaustestiin et näkyy vasta myöhemmillä dpo päivil?

Tää on yksilöllistä, mulla näkyy niissäkin tosi hitaasti! Viime raskaus meni kesken ja oli outo muutenkin, hcg nousi tosi hitaasti ja menkatki kerkes olemaan siinä raskaudessa eli pelkän ovistikun perusteella tuskin pystyy sanomaan, että nouseeko miten hormonitasot raskaudessa. Eikä aina hidas nousuaan tarkoita poikkeavaa raskautta. :shy:

Kyllä mä uskon et ainakin ovuloin vaikka tikut ei oo niin vahvoja. Toki mietin onko munasolu sit jotenkin sekunda tai ei kypsy tarpeeksi tms :bookworm: tilaan kans tikkuja lisää, pari digi liuskaa on vielä kaapissa. Pitää vaan useamman kerran päivässä testata sit kun viiva lähtee voimistumaan. Mä en esim saanut digillä ollenkaan ovista kiinni.
Käsittääkseni lh-hormoni ei mitenkään korreloi munasolun laadun kanssa. Eri ihmisillä se lh vaan on eri vahvuudesta, eikä niitä voi verrata. Tärkeämpää on se, että se hormoni lisääntyy, kun ovis lähestyy, i niinkään se kuinka paljon hormonia on.

Kyllä Zarar sulla vaan kuulostaa jotenki tosi lupaavalle sun oireet! :rolleyes:
Milton aiot testata?

Täällä kp19/25 ja oon tehnyt jo kaksi negatiivista testiä. En kestä kuinka tollo mää oon! :laughing002
Varsinkin kun tiedostan, että kaikki mun oireet on miettimällä mietitty. Eli puhtaasti toiveoireita!

Tässä on nyt pari päivää ollut hieman lämmöt koholla, totta kai kipeäksi nyt tulossa kun maaliskuun puolesta välistä putosin ensin etätöihin ja 1.4. alkoi lomautukset, ja tällä viikolla alkais pari pientä projektia jotka olisi mahdollista hoitaa ja kestäis kesän alkuun asti. :smiley-ashamed008 Vatsa myös jotenkin venkuilee, viime yönä heräsin keskellä yötä kun ihan koko vatsa oli kuin liekeissä (siis koko vatsa, ei pelkästään alavatsa joten en edes yritä yhdistää tätä raskausoireisiin) ja yhä edelleen sattuu.

Aattelin testata lähempänä kp 32 eli viikonloppua, en tiedä miten kestän olla sinne asti mut yritän :grin ellei sit menkat ala

Tää on yksilöllistä, mulla näkyy niissäkin tosi hitaasti! Viime raskaus meni kesken ja oli outo muutenkin, hcg nousi tosi hitaasti ja menkatki kerkes olemaan siinä raskaudessa eli pelkän ovistikun perusteella tuskin pystyy sanomaan, että nouseeko miten hormonitasot raskaudessa. Eikä aina hidas nousuaan tarkoita poikkeavaa raskautta. :shy:
Noniin. Toivotaan meille kaikille plussatuulia ja onnistunutta raskautta:angelic:

Ärsyttää olla tämmöne malttamaton hätähousu. Mutta mitä nyt oon tätä keskustelua seurannu ni en oo ainut:hilarious:

Minä täällä kuvittelen kaikenmaailman kiinnittymisoireita itelleni. Alavatsalla on paineen tunne, vähän niinkuin rakko olisi täynnä, ja välillä pientä vihlontaa... 4 tai 5 dpo... :happy8

Käsittääkseni lh-hormoni ei mitenkään korreloi munasolun laadun kanssa. Eri ihmisillä se lh vaan on eri vahvuudesta, eikä niitä voi verrata. Tärkeämpää on se, että se hormoni lisääntyy, kun ovis lähestyy, i niinkään se kuinka paljon hormonia on.

Juu ei varmasti korreloi, mä vaan muuten vaan veikkaan et mun munasolut on sekundaa :nailbiting:
Pakko vielä sanoa että joulukuussa 16pv oli Ovis plussa, ja se oli vahva plussa ja 25.12 oli kiinnittymiskivut. Et en tiä irtooko mulla se munasolu vasta 48h päästä, kai sekin voi vaihdella :bookworm:

Juu ei varmasti korreloi, mä vaan muuten vaan veikkaan et mun munasolut on sekundaa :nailbiting:
Pakko vielä sanoa että joulukuussa 16pv oli Ovis plussa, ja se oli vahva plussa ja 25.12 oli kiinnittymiskivut. Et en tiä irtooko mulla se munasolu vasta 48h päästä, kai sekin voi vaihdella :bookworm:
Joo voi vissiin vaihdella, samoin se kauanko menee hedelmöityksestä kiinnittymiseen. Tämä on kyllä niin monimutkainen ja kiemurainen systeemi, eikä mistään voi olla koskaan varma. Sehän se on niin piinaavaa. Olisi niin kiva, kun aina menisi tietyllä tavalla ja raskautuminen olisi varmaa kun vaan ajoittaa oikein puuhailut.

Nauratti oma purkautuminen tonne ketjuun 2019. Hyvin kyyninen päivä.

Kp4 ja hajotin koneeni. Työvälineeni siis. Joten eilisillan vuotobuusti eli menkat päätti jatkaa pari extrapäivää ku ei tampax + yöside kombo ei toimi ni olihan se odotettavissa et ku pidempi kierto sitä isompi Niagara.

Nooh vois nukkuu viikon pois kalenterista ku ei näitä oloja jaksa ei kukaan. Kunnolla ärsyttää. No mutta ovulaatiosta plussaa ja pupuiluu ja plussatuulia paljon

Minä täällä kuvittelen kaikenmaailman kiinnittymisoireita itelleni. Alavatsalla on paineen tunne, vähän niinkuin rakko olisi täynnä, ja välillä pientä vihlontaa... 4 tai 5 dpo... :happy8

Mulla oli viikonloppuna samat kuvitelmat! Tuli vähän verta ja oli menkkamaista jomotusta, nyt vaan väsyttää, tein jopa testin vaikka vasta kp 21:angelic: nega tietysti, vaikka olisikin kiinnittynyt niin eihän se nyt vielä näy! :woot: aina alku kierrossa ajattelen että otan nyt ihan iisisti. Sit se lähtee ihan lapasesta ja tuun korkeelta ja kovaa alas:banghead:

No toivotaan että ei ala ja sieltä sais ne kaksi kuuluisaa viivaa :Heartpink

Näimpä! :smiley-angelic001

Mut, ette arvaa, mitä mä oon puuhannut! Siivonnut koko kämpän lattiasta kattoon, koska a. Olen aivan ylivirkeä b. Musta täällä haisee :grin
Ja minä, joka ei yleensä ikinä saa aikaiseksi mitään (mieskin aina päivittelee muille, miten huono oon siivoomaan, vaik oon kuin allerginen ja häpeissäni sit aina joudun itteäni puolustelemaan, vaikka tiedän olevani aika onneton muussa kuin pölyjen pyyhkimisessä :laughing001)
Mun tekee mieli kovasti myös appelsiinimehua ja tuoreita appelsiineja :grin

Voihan se olla, et sain vaan elämäni takaisin, koska allergialääkkeet :hilarious:
Huomenna on se keskusteluaika hoitajan kanssa ja mä jo aattelin, et mihin sitä oikeen tarviin, mut tottakai meen sinne :grin mun hormonit tekee musta kai hullun :hilarious:
Sit mä rupesin kelailemaan, et hitti vie, mitä mä kaikkee pelkäämään, kun mä voin valita, että pelkäänkö ja jätän elämättä vai elänkö jokaisen päivän niin kuin se olis viimeinen, et mitä sitten, jos jotain tapahtuiskin, ainakin oon tehnyt niitä asioita, mitkä tekee mut iloiseksi :shy:

Joo näillä mennään, mä meen takas siivoomaan :grin:grin:grin

Kp 8 ja ihmetyksekseni ovista edeltävät limat alkaa tulla jo nyt. Oiskohan kierto lyhentymässä entisestään. Ikinä ei ole mulle tämmöstä käynyt. :nailbiting: Täytyy ostaa ovulaatiotestejä.

Näimpä! :smiley-angelic001

Mut, ette arvaa, mitä mä oon puuhannut! Siivonnut koko kämpän lattiasta kattoon, koska a. Olen aivan ylivirkeä b. Musta täällä haisee :grin
Ja minä, joka ei yleensä ikinä saa aikaiseksi mitään (mieskin aina päivittelee muille, miten huono oon siivoomaan, vaik oon kuin allerginen ja häpeissäni sit aina joudun itteäni puolustelemaan, vaikka tiedän olevani aika onneton muussa kuin pölyjen pyyhkimisessä :laughing001)
Mun tekee mieli kovasti myös appelsiinimehua ja tuoreita appelsiineja :grin

Voihan se olla, et sain vaan elämäni takaisin, koska allergialääkkeet :hilarious:
Huomenna on se keskusteluaika hoitajan kanssa ja mä jo aattelin, et mihin sitä oikeen tarviin, mut tottakai meen sinne :grin mun hormonit tekee musta kai hullun :hilarious:
Sit mä rupesin kelailemaan, et hitti vie, mitä mä kaikkee pelkäämään, kun mä voin valita, että pelkäänkö ja jätän elämättä vai elänkö jokaisen päivän niin kuin se olis viimeinen, et mitä sitten, jos jotain tapahtuiskin, ainakin oon tehnyt niitä asioita, mitkä tekee mut iloiseksi :shy:

Joo näillä mennään, mä meen takas siivoomaan :grin:grin:grin
Kuulostaa todella hyvältä! Kiva kuulla, että siellä paremmat fiilikset ja intoa siivoomiseenkin löytynyt. Itse vihaan siivoomista yli kaiken, mutta nyt tullut itsekin ahkerammin siivottua.

Nyt dpo 4 tai 5. Vitsi kun Alko samanlainen kipu kun joulukuussa kiinnittymisen aikoihin :eek: ei kuitenkaan vielä ainakaan niin paha mutta.. Ehkä nää Kkm jälkeiset kierrot on vaan niin outoja.. En nykyään jaksa edes seurata oireita muutakun vatsakipuja..

Vau oon ollu alle viikon pois ja 10 sivullista tekstiä tullu tänne :D
Kiva kun on aktiivista! Mä oon hiljalleen pysytellyt hieman sivussa. Täti kävi kylässä ja arki pyörii tylsänä eteenpäin.

Vaikken tikuttanutkaan niin ovis olis tässä pitänyt olla vklp ja siksipä tulikin puputeltua oikeen urakalla ja lauantaille sen paikallistinkin oireiden ja tuntemusten mukaan. Nyt mennytki aika kaikenmaan oireita ja tuntemuksia muka bongaillessa.. :hilarious: Onneks täälä on muitaki malttamattomia samaan aikaan niin käyn täältä kyttäämässä millon saa testata ekankerran ja millon muilla tuntuu oireita. Ite kun ekakertaa yrittää niin kaikki tuntuu olevan ihan hepreaa :oops:

Tulen tänne uutena kirjoittelemaan kun menkat alkoi kkm jälkeen.
Neljännen yritys aloitettiin lokakuussa ja helmikuussa jo plussasinkin, mutta varhaisultrassa ei löytynyt sykettä. Ovistestit otan heti taas käyttöön

Mulla pitäis jaksaa seurata tää kierto oireita ettei taas tuu ja mee miten tykkää... Nooh oliskohan nyt viikko menkoista ilman et ovis oireilee ja sit luteaali on yhtä oiretta. Päivä jolloin menkat loppuu on mun paras päivä ja sit kolme päivää ennen ovista ku oon niin superenerginen

Mulla taitaa olla tänään tai huomenna ovis. Lauantaina luulin että missattiin ovis, mutta nyt on ollut kunnon limat ja oviskivut pahentuneet vaan. Ovisoireet kestäneet jo viikon o_O Ei kyllä oo uus asia mulle. Kuinka pitkään muilla on ovisoireita ennen kuin ovis tapahtuu?

Takaisin