Raskaaksi 2020

Mul joko Kp27 tai 28 ja kp1 ilmeisesti (toissapäivänä beigee, eilen ruskee lima ja tänään sit punainen vuoto ilman hyytymii ja oudon venyvää) oudot menkat ei satu kyl yhtään mut menkat on. Ei harmita paitsi etten oo raskaana heh
 
Kiitos toiveista mutta kp 34 ja turhautuminen, aamuisessa testissä sain negan. Pieni toiveen hippu on mahdollisesta raskautumisesta edelleen, mutta toive murenee jokaisen negan jälkeen. Odottelen ja odottelen, osaisipa kroppa kertoa missä mennään. Menkkoja ei näy, menkkaoloja ei ole. Raskauteen sopivia oireita on: väsymys, etova olo ajoittain, alavatsaa pistelee sekä munasarjojen kohdilta, ummetus.

On tämä silti niin piinaava ja uuvuttavaa, kun pääsisi edes sitten uuteen kiertoon jos se raskaus ei nyt sitten ole. :shy:
 
Täällä on outo vuoto ja yllättävän vahva viiva raskaustestiin ja ihan sininen. Ei tarvinnu valoa vasten kattella mutta kun vuotaa verilimaa niin eipä tuo kannusta. Olidko hipassu kohdun seinämää
 
Mulla kans outo vuoto ollut, eilen ei enään juuri mitään. Tuhruvuoto alkoi siis kp 26/28-30, tänään kp 31. Tänään testasin, koska koko viikon ollut "the fiilis" ja tulos tämä. Varovaisen onnellinen siis!
IMG_20191206_091504.jpg
 
Elliephant tsemppiä, toivottavasti pian tulee selvyys tilanteeseen. Tosi piinaavaa varmasti tommonen välitila :sad001

Mulla alkoi torstaina menkat. Käytiin pitkä keskustelu kotona ja päätettiin pitää joulukuu taukoa hoidoista, muuten menee joulukin piloille kun kyttäilee vaan raskausoireita ja odottelee testin tekemistä. Mulla menee mielialat vuoristorataa hormonilääkkeistä niin keskityn nyt joulukuun vaan palautumaan ja nauttimaan ylimääräisistä vapaa päivistä, lomaa mulla ei valitettavasti ole.

Tsemppiä kaikille ihan hirmuisesti ja plussatuulia :love7 Pidän varmaan taukoa foorumistakin ja yritän ajatella muutakin kun vauvajuttuja, jos vaan onnistun laughing7
 
Alexie rauhaisaa joulun odotusta teille ja ensivuonna toivottavasti parempi onni myötä :santa

Täällä jo kp37/28-29 (entisen kierron mukaan ennen kuin kierukan laitoin) mennään, menkkoja ei näy. Huomenna teen taas raskaustestiä ja olen aika varma negatiivisen tuloksen saannista. Silti pieni toiveen hippu elossa :Heartred

KatMa ihana ja varovainen onnittelu :Heartpink:Heartblue:Heartred

Kaikille muillekin paljon tsemppiä ja ihanaa joulun odotusta:santa
 
Täällä kyl on keho sekasin. Testei meni ja plussaa tuli ja sit tuli se outo vuoto, noh eilen digi ovistesti hymyili räikein viivoin, tänään ei. Ja raskaustestin viiva katosi et liekö oli joku menkkojen aikainen ovis jonka takii vuoto niin vähäinen. Ja onneks pian gynelle aika, taidan pyytää ne letrot. Ku clomifen ei auttanut niin ehkä se..
 
Täällä kyl on keho sekasin. Testei meni ja plussaa tuli ja sit tuli se outo vuoto, noh eilen digi ovistesti hymyili räikein viivoin, tänään ei. Ja raskaustestin viiva katosi et liekö oli joku menkkojen aikainen ovis jonka takii vuoto niin vähäinen. Ja onneks pian gynelle aika, taidan pyytää ne letrot. Ku clomifen ei auttanut niin ehkä se..
samaa fiilistä, outo vuoto, haamu plussa perjantaina, tänään herkkään testiin nega..... Ärsyttävää!

Muoks. Otankin jo tähän kiertoon ovistestit käyttöön. Vaikka piti vasta tammikuussa aloittaa.
 
Muokattu viimeksi:
No hei, täällä kans negaa tuli testiin Kp38 ja mietin et mitähän hittoa. Odottelen vaan niitä menkkoja ja saa nähä miten tää nyt etenee. Voiko ovulaatio silti tapahtua vaikka menkat jäis välistä? Onkohan yhtään toivoa tälle kuulle raskautumiseen.. Harmittaa.

KatMa ja Jesbe voi että, erikoista kyllä teilläkin, paljon tsemppiä :sad001
 
Minä meen gynelle ko on toi kumma ku ovis oli kp10-14 välillä ja proge kp15 ja kp25 tuhrusi. Ja sama kp26 ja haamu ja yhtäkkiä ovistesti räikeä ko mikä toissapäivänä ja sit haalistu ni oliko ovis ny eilen vai mitä hittoa on tekeil?? Ihan ihmeissään ja outoo kipuu häpyluun kohdalla ku aiemmin ollu mitään
 
Voij, tsempit huonoihin uutisiin ja uusiin vuosiin paremmilla fiiliksillä :Heartpink
Toivottavasti sullakin kierto tasoittuu elliephant pian, että helppottuu yritys. Tai viimeiset toivon rippeet, että ei vain vielä näy testissä! :smiley-angelic001
Itse sain eilen ensimmäisen negatiivisen testin! Ja tällä hetkellä ”kärsin” kuukautisista (ensimmäisen kerran onnessani niistä)! jos tosi hyvä tuuri ja kierto ei ole sekaisin, uutena vuotena mahdollisuus ensimmäiseen plussaan. Nyt kuitenkin päivä kerrallaan.
 
Nyt kiinnostaisi kovasti kuulla millaisia oireita teillä muilla on ollut ennen plussaa / aivan alkuraskaudessa
/ oviksen jälkeen?
Tällä taas kuumeillaan onko tärpännyt, kovasti olen yrittänyt kuunnella kehoa josko jotain muutosta tapahtuisi.
Tässä nyt hieman omia tuntemuksia, kertokaa toki voisiko kyseessä olla raskus?

- Ovis ollut noin 25.11 - 27.11

- Noin viikko oviksesta, oli parina päivänä nippailuja / vihlaisun tunteita alavatsassa sekä parina päivänä pyyhkiessä paperiin jäi pariin otteeseen vaalenpunaisen sävyistä / kerran verensekaista vuotoa. (onko kyseessä ollut kiinnittyminen? o_O)

- Parin päivän ajan ollut välillä kummallinen olo, jollain tavalla heikottaa.

- Yleensä jaksan valvoa helposti pitkään ilman ongelmia, mutta nyt parina päivänä olen väsynyt ihmeen aikaisin.

- Tänään ollut toisella puolella alavatsaa kipuilua nippailua / vihlontaa, ei ihan samaa kuin menkoissa mutta vastaavaa.


Menkkojen pitäisi alkaa noin 1-3 päivän päästä joten jännitetään sinne asti..
Vieläkään ei ole tullut mitään menkka kipuihin liittyvää särkyä tai kipua,
aina ennen menkkoja sellaiset on ja aina saa juosta vessassa tarkistamassa onko alkanut.
Nyt kuitenkaan mitään sellaista en ole havainnut, edelleen välillä tuntuu vihlontaa tai nippailua alavatsassa
tai vain vasemmalla puolella alavatsaa.
Yleensä myös menkkojen aikaan nännit kipeytyy, mutta nyt sitäkään ei ole.

Testihän sitten totuuden kertoo, mutta mitä mieltä te olette? :nailbiting:
 
Anteeksi, kun en oo saanut aikaiseksi osallistuttua teidän juttuihin enkä ole kertonut mitä meidän tilanteseen kuuluu.Tsempit kaikkille jokaiselle omaan tilanteseen.Täällä jokuaika sitten keskusteltiin meidän hoitoihin palaamisesta ja yrittämisestä, kun dedlain miettimiseen paukkuu jonkunajan kuluttua. Sanoin miehelle plussat ja miinukset kumpaseenkin ajankohtaan nyt keväällä alkamaan yrittämisen suhteen ja armeijan jälkeiseen yrittämiseen. Miehen mielipide oli se, että armeijan jälkeen kyllä voitaisiin mennä vasta.Pojan ollessa jo 3v ja minun palattua koulutielle koulun alettua voitaisiin ilmoitautua hoitoihin ja jonossa olon aikaan hyvinkin saisi opinnot maaliin asti :)
 
Nita821, itsellä ainakin oli oireina myös hieman etovaa oloa, ei verrattavissa vielä mihinkään aamupahoinvointiin kuitenkaan. Minulla oli myös tosi kuuma ja hikoilin ihan mielettömästi, vaikka normaalisti oon vilukissa. Nosti myös pienen lämmön ja selkeästi flunssan oireita (olin sairaslomalla sen takia silloin, kun tein testin), flunssan oireet parani kuitenkin tyyliin päivässä. En odottanut siinä kohtaa plussaa, joten muuten oireet tuntui hyvin lähestyviltä kuukautisilta mitä normaalistikin minulla on; rinnat arat ja alavatsaa jomotti. Niin ja vessassa sai rampata ihan heti alusta asti, ennen plussaa jo. Nyt toki harmittaa etten silloin kirjannut enempää ylös tuntemuksia, koska silloin tosiaan en uskonut yhtään plussaan.. Toivottavasti teillä on tärpännyt :happy:
Itsellä alkaa myös pian olla kuukautiset kärsitty, joten kohta täällä analysoin jokaista eri tavalla vedettyä hengen vetoa, koska kuume on nii kova! :grin

Ja Annnii, tervetuloa, toivotaan pikaista visiittiä sulla tänne =)
 
Täällä tänään soitin terveysasemalle minun kuukautisiin liittyen tänään 149kp voivatko auttaa asiaan vai meneekö kaikki alle 1v synnytyksen piikkiin. Sain maksisitoumuksen mehiläiselle ja mehiläiselle aika huomenna selvitetään tilannetta.
 
Nyt kiinnostaisi kovasti kuulla millaisia oireita teillä muilla on ollut ennen plussaa / aivan alkuraskaudessa
/ oviksen jälkeen?
Tällä taas kuumeillaan onko tärpännyt, kovasti olen yrittänyt kuunnella kehoa josko jotain muutosta tapahtuisi.
Tässä nyt hieman omia tuntemuksia, kertokaa toki voisiko kyseessä olla raskus?

- Ovis ollut noin 25.11 - 27.11

- Noin viikko oviksesta, oli parina päivänä nippailuja / vihlaisun tunteita alavatsassa sekä parina päivänä pyyhkiessä paperiin jäi pariin otteeseen vaalenpunaisen sävyistä / kerran verensekaista vuotoa. (onko kyseessä ollut kiinnittyminen? o_O)

- Parin päivän ajan ollut välillä kummallinen olo, jollain tavalla heikottaa.

- Yleensä jaksan valvoa helposti pitkään ilman ongelmia, mutta nyt parina päivänä olen väsynyt ihmeen aikaisin.

- Tänään ollut toisella puolella alavatsaa kipuilua nippailua / vihlontaa, ei ihan samaa kuin menkoissa mutta vastaavaa.


Menkkojen pitäisi alkaa noin 1-3 päivän päästä joten jännitetään sinne asti..
Vieläkään ei ole tullut mitään menkka kipuihin liittyvää särkyä tai kipua,
aina ennen menkkoja sellaiset on ja aina saa juosta vessassa tarkistamassa onko alkanut.
Nyt kuitenkaan mitään sellaista en ole havainnut, edelleen välillä tuntuu vihlontaa tai nippailua alavatsassa
tai vain vasemmalla puolella alavatsaa.
Yleensä myös menkkojen aikaan nännit kipeytyy, mutta nyt sitäkään ei ole.

Testihän sitten totuuden kertoo, mutta mitä mieltä te olette? :nailbiting:
Mulla huimasi, nippaili ja mouri mahaa. Sit oli just hikoiluu, välillä taju kylmä ja sit jotenki muutenkin kaikinpuolin erilainen olo. Tsemppiä :Heartred
 
Nyt käytynä lääkärissä. Tunnusteli kohtua ja teki gynetutkimuksen kumpasessakin kaikki hyvin ja normaalia. Labroja määräsi sokeri, perusverenkuva ja sokerin maanantaina viimeistään soitetaan labroista.Jos kaikki noissa labroissa hyvin seuraavat labrat ois raskaustesti ja prolaktiini(maitohormooni) labrat jos edelleen tulokset normaalit jäädään vain odottamaan. Gynetutkimuksessa näkyi, että kuukautiset alkaisi viimeistään huomenna, kun pientä vuotoa tuli gynetutkimuksen aikana mutta tänään ei kotona ole kyllä näkynyt mitään. Aikoi labrojen vastausaikana kysyä alkoiko vai eikö vuoto.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top