Raskaaksi 2020

Toisaalta minä haluan siirtyä kp1 pian! On niin outo olo ja ihmettelen tosissaan näitä oireita, nukahtaa helposti mut silti energinen olo siivousinto päällä.. rinnat ei mahdu liiveihin ja itse asiassa ne tuntuu huonolta et ilman mennään. Kyllä täs on melkoinen PMS ja naurattaa ku menkat tulee et mikä oireilu. Voihan se olla tää karanteenis olo joka vaikuttaa mut olin toissapäivänä ihan vakuuttunut et raskaana ollaan vaikka sitten onkin hyvin epätodennäköistä. Toki keskeytetty ei aina toimi mutta niin, en usko että niin helposti tulen raskaaksi
 
Toisaalta minä haluan siirtyä kp1 pian! On niin outo olo ja ihmettelen tosissaan näitä oireita, nukahtaa helposti mut silti energinen olo siivousinto päällä.. rinnat ei mahdu liiveihin ja itse asiassa ne tuntuu huonolta et ilman mennään. Kyllä täs on melkoinen PMS ja naurattaa ku menkat tulee et mikä oireilu. Voihan se olla tää karanteenis olo joka vaikuttaa mut olin toissapäivänä ihan vakuuttunut et raskaana ollaan vaikka sitten onkin hyvin epätodennäköistä. Toki keskeytetty ei aina toimi mutta niin, en usko että niin helposti tulen raskaaksi
Jesbe mullakin ihan semmoinen olo, että ois raskaana. Yleensä muutama päivä ennen menkkoja tullu negakierrossa semmoinen outo olo, että ei tärpänny. Nyt ei ole sitä ollenkaan. Toisaalta munasarjan jomottelut helpottanu lähes kokonaan, eli empä tiedä... aika sen näyttää. Mä en tullut vuoteen raskaaksi vaikka yhdyntää oli useimmiten lähes joka päivä, eli en ole mikään helppo raskautuja :happy:. Toki se myös on hyvin mahdollista, ettei sulla se keskeytetty toiminut.
 
Mulla paljastui ultrassa munasarjakysta jonka vuoksi kierron loput hormonilääkkeet jätetään ottamatta. Pari kiertoa pidän nyt välissä, että tilanne tasoittuu ja hoidot on tauolla ainakin elo-syyskuuhun tai mahdollisesti pidempäänkin riippuen tän epidemian kulusta. Nyt yritän suunnata ajatuksia muualle ja jättäydyn vähän taka-alalle täällä. Tsemppiä kaikille :Heartred
 
Mittasin lämmöt äsken, oli 37.2. Mulla on aina ollu vuorokauden ajasta riippuen 36.2-36.6 luokkaa, ei ikinä noin korkee. Ekassa raskaudessa en pahemmin lämpöjä seuraillu. Onko muilla miten lämmöt noussu kierron lopussa tai raskaana? :happy:
 
Mittasin lämmöt äsken, oli 37.2. Mulla on aina ollu vuorokauden ajasta riippuen 36.2-36.6 luokkaa, ei ikinä noin korkee. Ekassa raskaudessa en pahemmin lämpöjä seuraillu. Onko muilla miten lämmöt noussu kierron lopussa tai raskaana? :happy:

Lämmöt nousee aina edes hitusen ovulaation jälkeen, palautuu normaaliksi juuri ennen kuukautisia tai vaihtoehtoisesti jos raskautuu, lämmöt pysyy ylhäällä.
 
Mittasin lämmöt äsken, oli 37.2. Mulla on aina ollu vuorokauden ajasta riippuen 36.2-36.6 luokkaa, ei ikinä noin korkee. Ekassa raskaudessa en pahemmin lämpöjä seuraillu. Onko muilla miten lämmöt noussu kierron lopussa tai raskaana? :happy:
Mulla on 37 nytte ja sit raskaaksi ku tulin niin mul kesti pitkään ennen ku lämmöt nousi ja nyt oli sama, muutoin ne nousee heti ja on jotakin 36,4 nyt on ollut pitkään 36,6 ja pari kolme päivää 37. Voihan olla että ei oo keskeytetty yhdyntä toiminut ja on osunut mut mul on km taustaa niin en kovin paljon ilakoi vielä jos ne menkat tuleekin vähän myöhässä.. kyl mulla on ihan raskauden oireet, myönnän ja tunnen itseni mutta aina kummittelee tässäkin se km tausta. Ja toivottavasti sul on kiinnittyminen tms..
 
Mittasin lämmöt äsken, oli 37.2. Mulla on aina ollu vuorokauden ajasta riippuen 36.2-36.6 luokkaa, ei ikinä noin korkee. Ekassa raskaudessa en pahemmin lämpöjä seuraillu. Onko muilla miten lämmöt noussu kierron lopussa tai raskaana? :happy:
Oon itekin nyt pari päivää mittaillut ja normi joku 36.6 ja nytkin on 37.0 mittarissa :wideyed: Saa nähä tuleeko vuosisadan menkat vai plussa :grin tätin pitäis tulla viikonloppuna viimeistään...
 
Mittasin lämmöt äsken, oli 37.2. Mulla on aina ollu vuorokauden ajasta riippuen 36.2-36.6 luokkaa, ei ikinä noin korkee. Ekassa raskaudessa en pahemmin lämpöjä seuraillu. Onko muilla miten lämmöt noussu kierron lopussa tai raskaana? :happy:
Oon itekin nyt pari päivää mittaillut ja normi joku 36.6 ja nytkin on 37.0 mittarissa :wideyed: Saa nähä tuleeko vuosisadan menkat vai plussa :grin tätin pitäis tulla viikonloppuna viimeistään...
 
Mulla nyt kp 32/28 ja vv ihan hillitöntä, rintoja särkee, päänsärkyä myös. Yöllä ei saa unta, pissattaa koko ajan. Aamulämmöt ollu 36.8-37.2 välillä aina kun olen muistanu mitata. Mietin jo et missä vaiheessa aloitan terolutit, jos ei plussaa ala kuulua. Ja kuin kauan odotan? :inpain:
 
Mulla nyt kp 32/28 ja vv ihan hillitöntä, rintoja särkee, päänsärkyä myös. Yöllä ei saa unta, pissattaa koko ajan. Aamulämmöt ollu 36.8-37.2 välillä aina kun olen muistanu mitata. Mietin jo et missä vaiheessa aloitan terolutit, jos ei plussaa ala kuulua. Ja kuin kauan odotan? :inpain:


Koska viimeksi testannut? Ja eihän niistä teroluteista pitäis olla mitään haittaa jos nyt sattuis olemaan raskaana. Mä varmaan alottaisin heti..
 
Nyt on ihmehommaa, tuhru loppui aamun jälkeen kuin seinään ja niin myös menkkajuilinnat, ainoa uusi kipu on särky reisissä. Side pysynyt täysin puhtaana... Ikvää kun tämä antaa pienen varan raskaudelle kuitenkin nyt siis olisi testien mukaan dpo 12 ja 27/28. Ja se hailura haamu siellä kummitteli toissa päuvänä. Nyt on testit loppu eikä pääse testaileenkaan, parempi vain odotella.
 
Kp 30/28 testasin pc:llä. Ja ei haamunhaamua näkynyt. Mä ehkä odotan vielä hetken ennen kuin aloitan ne Terot.
Mulla on vahvasti raskaana oleva olo ja testi eka nega, toka kastui ja kolmas kerta toden sanoo. Mut enpä niinkään jaksa miettiä ku katson et jos menkat tulee niin lasken pois joku 12 pv ja luen oireet siltä päivältä niin tiedän milloin oli ovis
 
DPO 10 ja arvatkaa kuka sai negan ja meni sitten penkomaan roskista sen jälkeen. :happy118
Mies sano lempeesti, että voin ostaa lisää apteekin herkkiä, kun ymmärtää että on vauvakuume. Oli toki sitten joku viivanpaikka mikä nyt selvästi silmään näkyi, vaikka tietää ettei niihin ole uskominen enää testiajan jälkeen. Kuvaa kun yritin ottaa niin onnettomalta näytti. Huomenna uusi testi...
 
Hei! Palailen tänne tuolta Lokakuisista2020. Eilen ultrassa tuulimunalöydös (rv11+6) ja odottelen naistentaudeille aikaa. Sanotaan ettei tässä vaiheessa vielä hätiköityjä päätöksiä, mutta vahvana ajatuksena että yritys aloitetaan heti kun siihen lupa annetaan. Toivottavasti jo toukokuun puolella.
Vuosi sitten oli kkm, eli tässä vuoden sisään 2 raskautta. Ikää mulla jo 37v. ja kaksi teini-ikäistä lasta ennestään.
 
DPO 10 ja arvatkaa kuka sai negan ja meni sitten penkomaan roskista sen jälkeen. :happy118
Mies sano lempeesti, että voin ostaa lisää apteekin herkkiä, kun ymmärtää että on vauvakuume. Oli toki sitten joku viivanpaikka mikä nyt selvästi silmään näkyi, vaikka tietää ettei niihin ole uskominen enää testiajan jälkeen. Kuvaa kun yritin ottaa niin onnettomalta näytti. Huomenna uusi testi...
Kyllä mulla 8 v sitten roskishaamu usea ov ennen oletettuja menkkoja koitui raskaudeksi. Laskin tikkuttelen perusteella että nyt oliskin dpo12 ja kp28/28. Vuotoa ei edelleenkään näy ei edes tuhrua enää. Tein rfsu liuskatestin ja omaan silmään tihrustettuna löysin taas viivanpaikan(?) mutta haluan ihan kunnon viivat tai ne menkat!

Kellä muilla jännät paikat tällä hetkellä?
 
Hei! Palailen tänne tuolta Lokakuisista2020. Eilen ultrassa tuulimunalöydös (rv11+6) ja odottelen naistentaudeille aikaa. Sanotaan ettei tässä vaiheessa vielä hätiköityjä päätöksiä, mutta vahvana ajatuksena että yritys aloitetaan heti kun siihen lupa annetaan. Toivottavasti jo toukokuun puolella.
Vuosi sitten oli kkm, eli tässä vuoden sisään 2 raskautta. Ikää mulla jo 37v. ja kaksi teini-ikäistä lasta ennestään.
Voi harmi, tuolla asti on jo odotukset kaikkinedn korkealla. Tervetuloa mukaan ❤️
 
Takaisin
Top