Raskaaksi 2020

Hei! Palailen tänne tuolta Lokakuisista2020. Eilen ultrassa tuulimunalöydös (rv11+6) ja odottelen naistentaudeille aikaa. Sanotaan ettei tässä vaiheessa vielä hätiköityjä päätöksiä, mutta vahvana ajatuksena että yritys aloitetaan heti kun siihen lupa annetaan. Toivottavasti jo toukokuun puolella.
Vuosi sitten oli kkm, eli tässä vuoden sisään 2 raskautta. Ikää mulla jo 37v. ja kaksi teini-ikäistä lasta ennestään.

Voimia :Heartbigred
 
Sama kuin itse puhuisin tossa. Yöheräily alkoi. Saa nähdä aikooko menkat tulla vai ei mut jotenkin kutina on ettei ainakaan vielä
täällä palelu tullut kuvioon ja nippailee edelleen. kokoaika ravaan vessassa (virtsalla).
mies lähti kauppaan jo tänään ni saan lisää testejä :cool05
ja huoh mikä turvotus (muutenhan ei turvota kuin vain joka päivä).

magnesium ja vesi auttaa moneen.
itellä ollu magnesium pari kiertoa kans käytössä.

mä menin sit ääneen jo sanomaan tänään, että ”jos en nyt ole raskaana ni en koskaan”.
mitähän mies aattelee. miksi menin sanomaan.
no saapahan hänki vähän jännättävää.

KatMa voimia kovasti :Heartbigred
toivottavasti saat tyhjennyksen pian ja pääsette halutessanne yrittämään pian uudestaan. meillä oli joulukuussa myös tyhjennyslääkkeet käytössä ja nopeasti kun sai ne alta pois ni helpotti huomattavasti. suuri tsemppihali sinne.
 
Ei näy tätiä. Kp 29 jo menossa :cat: ootan kyllä ainakin huomiseen että testailen uusiksi. Viimeksi tosiaan näkyi se hailakka plus 5vrk sen jälkeen kun menkkojen piti alkaa :wideyed:
 
Tämmönen ilmesty tänään noin 3 min testin teosta, eli aikarajan sisällä. Näettekö te myös jotain? :angelic:
IMG_20200329_064021.jpg
 
Tuntuu jotenkin käsittätättömältä, että vois käydä tämmönen tuuri, kun ekaa tehtiin vuosi ilman plussan plussaa... Ois ihanaa... :)
 
Tuntuu jotenkin käsittätättömältä, että vois käydä tämmönen tuuri, kun ekaa tehtiin vuosi ilman plussan plussaa... Ois ihanaa... :)
oon kuullut monta tarinaa kuinka toinen tulee helpolla jos esikoinen ei oo millään saanu alkuaan. monesko yk nyt? ihanaa.

mulla on just tämä toinen tarina.
esikoinen tuli ilman sen kummempaa yritystä eli yk2, mutta tässä toisessa nyt menny yk9 joista joulukuulla oli kkm.
 
oon kuullut monta tarinaa kuinka toinen tulee helpolla jos esikoinen ei oo millään saanu alkuaan. monesko yk nyt? ihanaa.

mulla on just tämä toinen tarina.
esikoinen tuli ilman sen kummempaa yritystä eli yk2, mutta tässä toisessa nyt menny yk9 joista joulukuulla oli kkm.
Yk1 on mulla nyt. Kumpa mulla pysyis ja sulla tärppäis pian. Saatais kaverit meidän muksuille. :)
 
Kyllä se nyt vahvistuu... Tuhruvuoto keskiviikosta ja nyt kp 28/29.
jeeee, plussa-aalto.
pitikin sulta eilen kysyä kun näit sen haamun et oliko se sen 10min sisällä testin teosta.
mahtava juttu, onnea.
nyt vahvistumisia sinnekin :Heartred
 
Hei vain,

En tiedä muistaako mua kukaan täältä, oon ollu pari kuukautta poissa.
Meillä mies on koko alkuvuoden sairastellut ja ollut sairaslomalla, itse sain töissä pari uutta projektia ja oon ollut täysin niissä kiinni. Eli ei juuri yritystä (vaikka eihän sitä meillä muka muutenkaan ole miehen mukaan, mennään ja katsotaan), vaikka itse toki olen hyvinkin tarkkaan seuraillut kroppaa ja mitä tapahtuu. Ovulaatio on ollut hyvin selkeä joka kerta, pahemmat kivut kuin kuukautisten aikaan. Mutta näille päiville ei ole onnistunut miehen kaato, tai syystä tai toisesta keskeytyneitä kertoja. Eli en ole päässyt edes jännittämään!
No nyt sitten kun mies on terve ja molemmat lomautettu (työskentelen mara-alueen piirissä), nyt pitäisi olla ovulaatio ja (sori ällö) limat ja halut löytyy, mies kellistetty useampaan otteeseen ja halutuin seurauksin, niin eiköhän mulla todennäköisesti ole ovuloimaton kierto.
Mitään kipuja ei ole, enkä pääse apteekkiin hakemaan ovistestejä koska vahva koronaepäily enkä saa poistua kotoa mihinkään. Oviksen 'huipun' pitäisi siis olla tänään-viimeistään ti. Kuinka turhauttavaa! :mad: Noh, toivottavasti kivut yltyis niin olis etes jotain toivottavaa. Ja onneks tallentelu on kivaa, vaikka sitä muka turhaan tekiskin!

@KatMa olen pahoillani kokemuksistanne :Heartpink Itse sain tiedon myös keskenmenosta lähes samoilla viikoilla, oli todella turhauttavaa kun raskaus oli ehtinyt 'edetä' niin pitkälle ja joka päivä jaksoi uskoa enemmän ja enemmän raskauteen ja sen pysymiseen kun kaikki tuntui menevän hyvin. Toivon tosissani, että saatte pian hyviä uutisia. :Heartpink
 
jeeee, plussa-aalto.
pitikin sulta eilen kysyä kun näit sen haamun et oliko se sen 10min sisällä testin teosta.
mahtava juttu, onnea.
nyt vahvistumisia sinnekin :Heartred
Joo se haamu tuli heti mutta sitten jotenkin katosi silmistä. Tämäkin alkoi näkymään heti. Minun osalta paikkansa pitää se että oletettujen kuukautisten aikaan tulee tuhrua ja ihan tipoittain vertakin. Muita oireita on ollut jalkojen särky ja nenätukkoisuus.

Plussatuulia muillekin
 
Oletteko enään täyttäneet sitä listaa, ketä täällä kirjoittelee?
Oon tykänny katella sitä, kun on ihana seurata miten plussanneiden joukko kasvaa :joyful:
Nyt en vain löydä sitä, on jossain tosi kaukana?

Niin ja tosiaan, onnea plussanneille ja paljon tarrasukkia kaikkien matkaan! :Heartred:p
 
Oi ihanaa onnea kaikille plussista ja tarrasukkia matkaan

Kuinka monta päivää ennen ovulaatiota olette saaneet jo haaleat viivat testiin? Minä olen nyt ensimmäistä kertaa yrittänyt saada ovulaation kiinni, toistaiseksi tuloksetta. Oon tosiaan pelännyt jo pitkään, että minulla on jonkin sortin ongelmia ja pelottaa etten ovuloi. Ollaan se kolme vuotta menty ilman ehkäisyä, niin ei kovin varma olo ole omien vehkeiden toimivuudesta....
 
Oi ihanaa onnea kaikille plussista ja tarrasukkia matkaan

Kuinka monta päivää ennen ovulaatiota olette saaneet jo haaleat viivat testiin? Minä olen nyt ensimmäistä kertaa yrittänyt saada ovulaation kiinni, toistaiseksi tuloksetta. Oon tosiaan pelännyt jo pitkään, että minulla on jonkin sortin ongelmia ja pelottaa etten ovuloi. Ollaan se kolme vuotta menty ilman ehkäisyä, niin ei kovin varma olo ole omien vehkeiden toimivuudesta....
Mulla oli haaleita viivoja kierron alusta ja kun ovulaatio oli niin vahvempia mutta ei siltikään läheskään yhtä vahvoja, uskoin niiden olevan lh-huippu ja niimpä olikin kun plussasin.
 
Takaisin
Top