Raskaaksi 2020

Mun eilinen testi oli ihan puhdas nega, vaikka kuinka yritin tihrustella edes haamun esiäitiä :oops: tää oli siis dpo 10.

Nyt sit kamppailen mielessäni sen asian kanssa, että monet saa jo vähintään jonkun viivanpaikan näillä viikoilla ja sit taas on omaa kokemusta siitä, että jopa pari päivää oletetun kuukautisten alkamispäivän jälkeen tehty testi on ollu nega ja vasta viikon päästä plus. Mutta silloin testi oli ihan tavis, ei mikään herkkä, toisin kuin nyt....

Että onko vielä toivoa vai ei.. Enemmän masistelua tää nyt on kyllä  :sour: plaah
Tää on niin yksiöllistä, sillä mä tässä just kalenteria katoin ja ite plussasin esikoisesta haamun DPO 14. ''Perustuu laskettuun aikaan tää tarkistukseni. Testinä apteekin oma, eikä edellisenä päivänä näkyny mitään. Oon kai niitä ihmisiä joilla hormooni nousee hitaammin... DPO 15 apteekin herkässäkään ei ollut lähellekkään tasapaksut viivat.

Mie kans innolla alotin työt kun ajattelin et ei tarvii varmasti kauan olla et tärppäisi ja pääsis mammalomalle :angelic: no saas nähä miten tän kierron käy nyt kp 15. En oo tikuttanu ovista flo näyttää perjantaille mut eilen kyl jo vähän nippaili oikealta ja huomattavasti liukkaampaa alakerrassa saas nähdä:smiley-angelic002

Vähän huolettaa tää korona, voi kiesus jos meille hoivakotiin iskee niin varmaan aika monta satellaan matkaan :oops: enkä kyl itelle ja lähipiirillekkään toivo tuota..

Tänään on kp 25/27-28 ja dpo 7 (luultavasti, en tehnyt ovistestejä). Limaa oli ainakin reilummin dpo-1 ja 0 nippaili. Ja eilen oli tunteet niin pinnassa kun voi olla. Itkin typerää juttua töissä kun olin niin ajatuksissa ja tein väärin työni. Tänään ollut vähän etovaa oloa,väsyttänyt ja paleltanut.. Saa nähdä sitten miten päättyy tää kierto. Outoja oireita on, liittyykö sitten mihin?

Täällä mennään aika samassa vaiheessa kiertoa ja eilen sekä tänään on töissä ollut aaltoilevaa yököttävää oloa.. :eek: Eilen oli aamulla kahdeksan aikaan ja tänään kymmenen pintaan oikein semmoset hetket että piti miettiä lähteekö kakomaan jonnekin, ohi meni kuitenkin ja sitten semmosta pientä vielä myöhemmin lisäksi.. Jostain luin että kiinnittymisen aikaan voi olla pahaa oloa joillakin, mutta ei kai sitä päiväsotalla kestä ? :think005:grin Todennäköisesti siis jotain ihan muuta, mutta se on tämä naisen mieli... :wacky::smiley-ashamed004

Meillä käy ruokakaapin ovi kuin stockan ovi ennen koronaa.. huoh mul on nälkä, keltis jomottaa, väsyttää, kuitenkin on energinen ja positiivinen olo ja koira vahtii mua kuin haukkaa. Rinnat pitkään olleet kovat ja kipeet ja pinkeet, nyt nänni selkeästi tummunut samoin línea negra.

Mullakin nyt oviksen jälkeen taas se tunne, et voisin vetää jääkaapin tyhjäksi :hilarious:
Mut täs ei nyt olla kyllä yritelty, alkukierron vahinkoa lukuunottamatta eli todennäköisesti tää on mun ystäväni pms :grin

Meillä käy ruokakaapin ovi kuin stockan ovi ennen koronaa.. huoh mul on nälkä, keltis jomottaa, väsyttää, kuitenkin on energinen ja positiivinen olo ja koira vahtii mua kuin haukkaa. Rinnat pitkään olleet kovat ja kipeet ja pinkeet, nyt nänni selkeästi tummunut samoin línea negra.
mitä testi näyttää? oot kyllä raskaana jos oireet tuommoiset!

Ihanan paljon plussia, onnea ja vauvaliimaa kaikille! :happy:

Täällä on mennyt tää uusi kierto vähän sekavissa merkeissä, kun ahdistus ja pelko tän vallitsevan tilanteen takia on lähes kokoajan läsnä.

Mulla on nyt kp 11, letrot söin kp 5-9 ja perjantaina kp 13 ois ultra. Nyt kuitenkin tää tilanne sotkee tän meidän hoitokierron kokonaan ja taidan joutua perumaan ultra-ajan. Lapsen hoito ei oikein onnistu, kun en haluais minnekään viedä nyt, eikä toki juuri kukaan halua ottaakaan hoidettavakseen kun kaikki muutkin on eristäytyneet. En millään vaan haluaisi perua, kun luultavasti tämän kierron jälkeen tulee hoitokatko tän koronaviruksen vuoksi. Mitähän tässä nyt sit keksisi, ettei tämäkin homma mene puihin. Muutenkin myllertää ympärillä, niin kaipaisin tätä yrittämistä niin kovasti tähän hetkeen. :sorry::sorry:

Näin iltaisin käy ihmeellinen paineentunne / jomotus munasarjoissa. Kohta kun menkat alkaa, vuodan sitten taas tietenkin kuin niagara.

Tosi haaleaa rusehtavaa väriä aamulla paperiin. Aamupissasta joku olematon viiva, viivanpaikka? Onko teillä viivanpaikat miten näkyneet?

Puhdas nega. Ei vuotoa, ei sitten minkäänlaista. Kohtu turpean tuntuinen, rinnat painavat. Tänään ollu pientä kurkkukipua. Ja siis kp 30 meneillään.

Täällä kans jälleen negaa, kp 31 eli menkat alkaa huomenna. Tästä negojen lisäksi merkkinä jo yöllä alkanut hedari. Tsemppiä meille negailijoille  :confused: :sad001:love022

Puhdas nega. Ei vuotoa, ei sitten minkäänlaista. Kohtu turpean tuntuinen, rinnat painavat. Tänään ollu pientä kurkkukipua. Ja siis kp 30 meneillään.

Onko mahdollista ettei munasolu ole irronnut ja sen takia Ovis on vahva plussa? Mulla oli siis elokuussa niin et munasolu oli jatkanu vaan kasvamistaan ja kierto oli hieman pidempi mutta en kyllä sillon vielä tikutellut ovista. Onko sulla turvotusta vatsassa tai kipuja jommallakummalla puolella?

Eli nyt on kp26/28-29. Tuo on aamun testi, näen siinä hailuran varjon, kameraan en sitä oikein saa. Vois olla se viivanpaikkakin ja jomottelee enteilevästi ja paperiin tuhru ei kuulosta hyvältä... Mutta vähän huvittaa näiden viivojen tihrustelu jo itteäkin. Miestä varsinkin

Liitteet

• IMG_20200326_101152.jpg
    IMG_20200326_101152.jpg
    23.2 KB · Katsottu: 225
Eli nyt on kp26/28-29. Tuo on aamun testi, näen siinä hailuran varjon, kameraan en sitä oikein saa. Vois olla se viivanpaikkakin ja jomottelee enteilevästi ja paperiin tuhru ei kuulosta hyvältä... Mutta vähän huvittaa näiden viivojen tihrustelu jo itteäkin. Miestä varsinkin

Näkyy tännekin! Toivottavasti vahvistuu :love7

Tekis mieli vetää itkupotkuraivarit kun testit näyttää vaan negaa. Nyt enemmän pelottaa vaan jos menkat tekee katoamistempun, niiden kun pitäisi alkaa viikonloppuna, mut pillerit vajaa kuukausi sitten lopettaneena tiedän, että voi kestää aikansa:sad010

Lohduttavaa on sentään ajatella, että mulla oli aikanaan ilman pillereitä tosi säännöllinen kuukautiskierto, päivälleen aina täsmäsi. Miinuspuolena, että vuoto on r-u-n-s-a-s-t-a. Noh, ei pidä muuta kuin odotella.

Tekis mieli vetää itkupotkuraivarit kun testit näyttää vaan negaa. Nyt enemmän pelottaa vaan jos menkat tekee katoamistempun, niiden kun pitäisi alkaa viikonloppuna, mut pillerit vajaa kuukausi sitten lopettaneena tiedän, että voi kestää aikansa:sad010

Lohduttavaa on sentään ajatella, että mulla oli aikanaan ilman pillereitä tosi säännöllinen kuukautiskierto, päivälleen aina täsmäsi. Miinuspuolena, että vuoto on r-u-n-s-a-s-t-a. Noh, ei pidä muuta kuin odotella.
Mullakin pitäisi alkaa viikonloppuna, jännitellään yhdessä. Tuo minun mahdollinen viivanpaikka on laiha lohtu, väkisin se piti tihrustaa ja etsiä... Onko oireita tulevista menkoista? Mulla nipistelee ja jomottaa ihan huolella

Mullakin pitäisi alkaa viikonloppuna, jännitellään yhdessä. Tuo minun mahdollinen viivanpaikka on laiha lohtu, väkisin se piti tihrustaa ja etsiä... Onko oireita tulevista menkoista? Mulla nipistelee ja jomottaa ihan huolella

Ei pidä heittää vielä hanskoja tiskiin, kaikilla ei erity yhtä nopeasti raskaus hormonia virtsaan. Toki ymmärrän, että pessimistisellä asenteella on helpompi mennä, kun ei tule pettymään ainakaan ihan niin pahasti.

Mulla ei oo mitään oireita menkoista, tosin yleensä ne pillerittä oireilivat vasta päivää ennen

Takaisin