Raskaaksi 2020

Hei! Palailen tänne tuolta Lokakuisista2020. Eilen ultrassa tuulimunalöydös (rv11+6) ja odottelen naistentaudeille aikaa. Sanotaan ettei tässä vaiheessa vielä hätiköityjä päätöksiä, mutta vahvana ajatuksena että yritys aloitetaan heti kun siihen lupa annetaan. Toivottavasti jo toukokuun puolella.
Vuosi sitten oli kkm, eli tässä vuoden sisään 2 raskautta. Ikää mulla jo 37v. ja kaksi teini-ikäistä lasta ennestään.


Paljon tsemppiä! Mulla helmikuussa Kkm. Tuola on salainen ryhmä myös meille keskenmenon kokeneille jos kiinnostaa. Itse olen saanut sieltä paljon vertaistukea :)
 
Hei! Palailen tänne tuolta Lokakuisista2020. Eilen ultrassa tuulimunalöydös (rv11+6) ja odottelen naistentaudeille aikaa. Sanotaan ettei tässä vaiheessa vielä hätiköityjä päätöksiä, mutta vahvana ajatuksena että yritys aloitetaan heti kun siihen lupa annetaan. Toivottavasti jo toukokuun puolella.
Vuosi sitten oli kkm, eli tässä vuoden sisään 2 raskautta. Ikää mulla jo 37v. ja kaksi teini-ikäistä lasta ennestään.


Olen tosi pahoillani menetyksestä. Paljon voimia :Heartpink:Heartred
 
Täällä odotellaan innolla tärppipäiviä! Täällä kp8 menossa ja flo ennustaa ovista ensi viikon sunnuntaille. Ajattelin pidättäytyä oviksen tikuttelusta vielä tämän ekan kierron.
Välillä tuntuu, et aika matelee ja välillä taas tuntuu menevän nopeammin. Onneks oon hoitsu ja keikkaa pukkaa. Harmillisesti koronan takia sairaanhoitajaharkat peruuntu tältä keväältä ja valmistuminen siirtyy joulukuusta ensi kevään puolelle. En silti rupea siirtelemään tätä yritystä. Tulee kun on tullakseen.
 
Täällä ootellaan uuden kierroksen alkua jonka pitäs alkaa laskujeni mukaan huomenna. Semmoset menkkaoireet ollu ny pari päivää että huhhuh, pari päivää kauhee makeannälkä ja tänään oon ollu pahalla tuulella aamusta asti xD
Arvelinkin ettei tästä kierrosta napannu. Ehkä ensi kierrosta. Toisaalta tämä korona on laittanut aloittamaan taloutta ja siksi mietityttää onko talous riittävä ruokkimaan yhden suun vielä ja onko meidän asunnossa edes tilaa... Mies on työtön isja haaveommasta asunnosta murskaantui :/ vaikkakin oon sitä mieltä että asioilla on tapana järjestyä!
 
Täällä kp33 ja nyt on alkanut yöllä veskis käynti. Ja iltahikoilu. Kipui edelleen ja oireet samat. Toivottavasti täs pian selkii et mikä on
 
Hei! Palailen tänne tuolta Lokakuisista2020. Eilen ultrassa tuulimunalöydös (rv11+6) ja odottelen naistentaudeille aikaa. Sanotaan ettei tässä vaiheessa vielä hätiköityjä päätöksiä, mutta vahvana ajatuksena että yritys aloitetaan heti kun siihen lupa annetaan. Toivottavasti jo toukokuun puolella.
Vuosi sitten oli kkm, eli tässä vuoden sisään 2 raskautta. Ikää mulla jo 37v. ja kaksi teini-ikäistä lasta ennestään.
Voimia :Heartred
 
Kokemuksia Pregcheck liuskatesti, ootteko saanu viivanpaikkoja? Näen tässä jotain mutta onko se paikka vai haamu... Näettekö te?

Mietin kun haluaisin ottaa viiniä että uskallanko sittenkään. Tänään 28/28.
 

Liitteet

  • IMG_20200328_144206.jpg
    IMG_20200328_144206.jpg
    15.9 KB · Katsottu: 159
Vielä ois viikko jäljellä pillereitä ja sit se olis siinä :smiley-angelic003

Ootteko muuten millä mielin tän koronan terveysvaikutusten suhteen? Kun on tosi vähän vielä tietoa vaikutuksista raskauden aikana esimerkiks... itse en jotenkin osaa mieltää tätä sen isommaksi riskiksi kuin muutkaan riskit, ja alustavan tiedon valossahan ei pitäisi tarttua sikiöön eikä aiheuttaa epämuodostumia. Mutta keskenmenoja tai ennenaikaista synnytystä mahdollisesti kuitenkin :bored:
Mulla nyt 7+5 ja rauhallisin mielin koronan suhteen. Suhtaudun aika samanlailla kun influenssaan eli pyrin välttämään, mutta jos pöpön saa niin eipä sille mitään voi, joten en jaksa stressata. Tulee jos on tullakseen. Teen pääosin etätöitä, mies on normisti töissä, kaupassa tulee käytyä ja käsiä pesen ahkerasti eli mielestäni pienennän omaa riskiä niin paljon kuin mahdollista ja katotaan mihin se johtaa :)
 
Kokemuksia Pregcheck liuskatesti, ootteko saanu viivanpaikkoja? Näen tässä jotain mutta onko se paikka vai haamu... Näettekö te?

Mietin kun haluaisin ottaa viiniä että uskallanko sittenkään. Tänään 28/28.

Kokemusta Pregcheckista ei oo, mut harmaalta viivanpaikalta näyttää. Onko luonnossa väriä?
 
Kokemusta Pregcheckista ei oo, mut harmaalta viivanpaikalta näyttää. Onko luonnossa väriä?
En osaa sanoa, silmässä näytti vaaleanpunaiseltakin heti kun testin olin kastanut.... Voipi olla kuitenkin että silmä näkee mitä tahtoo, edelleen uskon että sieltä ne alkaa menkat taidan ottaa kuitenkin lasin tai kaksi viiniä
 
En osaa sanoa, silmässä näytti vaaleanpunaiseltakin heti kun testin olin kastanut.... Voipi olla kuitenkin että silmä näkee mitä tahtoo, edelleen uskon että sieltä ne alkaa menkat taidan ottaa kuitenkin lasin tai kaksi viiniä

Tee huomenna tai ylihuomenna uusi, sillähän se selviää. Punkkuahan jotkut suosittelee kohdun verenkiertoa parantamaan :bookworm:
 
En osaa sanoa, silmässä näytti vaaleanpunaiseltakin heti kun testin olin kastanut.... Voipi olla kuitenkin että silmä näkee mitä tahtoo, edelleen uskon että sieltä ne alkaa menkat taidan ottaa kuitenkin lasin tai kaksi viiniä

Mulla pc ollut aina täysin nega ilman viivanpaikkoja, testaa jonkun ajan kuluttua uudestaan, jos siellä vaiks joku onkin :rolleyes:
 
Oisko tämä kirkkaampi kuva
En tiiä oonko vaa puusilmä mut ite en kyl nää mitää. Uskaltaisin ehkä pari lasia ottaa. Jos sitten muuttuukin plussaksi ni ei ainakaa olis paljoa ottanu. Tietenki jos vahva tunne plussauksest ni sit varmaan kannattaa jättää viinit väliin.
 
Oisko tämä kirkkaampi kuva
mä oon monet pc:t tehny. plussat ja negat.
ei koskaan ole antanu viivanpaikkaa.
testissäsi en kuvasta näe mitään, mutta varmasti paremmin näkyy livenä.
tänään viimeks tein tyylipuhtaan negan ja silloin siinä ei näy mitään.
 
Tämän kirkkaampaa kuvaa ei ole. En tietenkään ottaisi viiniä jos oisin varma että olisi plussa. Enkä sitä muutoinkaan ikinä montaa lasia ota.

Nyt kun katsoin testiä niin ei omaan silmään satu enää ollenkaan viivaa testistä, mutta kyllä se testatessa oli jonkinlainen haamu/viivanpaikka. Huomenna voisin uudestaan kokeilla.
 

Liitteet

  • IMG_20200328_144459.jpg
    IMG_20200328_144459.jpg
    12 KB · Katsottu: 145
Tämän kirkkaampaa kuvaa ei ole. En tietenkään ottaisi viiniä jos oisin varma että olisi plussa. Enkä sitä muutoinkaan ikinä montaa lasia ota.

Nyt kun katsoin testiä niin ei omaan silmään satu enää ollenkaan viivaa testistä, mutta kyllä se testatessa oli jonkinlainen haamu/viivanpaikka. Huomenna voisin uudestaan kokeilla.
huomenna/ylihuomenna uusiks :p
 
Näen jotain, toivottavasti vahvistuu :Heartred

KatMa voimia :Heartred

Turvonnut mitä oloja?

Täällä jatkuu samat mut nyt oon ruvennut syömään magnesiumia ja juomaan enemmän vettä..
täällä palelu tullut kuvioon ja nippailee edelleen. kokoaika ravaan vessassa (virtsalla).
mies lähti kauppaan jo tänään ni saan lisää testejä :cool05
ja huoh mikä turvotus (muutenhan ei turvota kuin vain joka päivä).

magnesium ja vesi auttaa moneen.
itellä ollu magnesium pari kiertoa kans käytössä.

mä menin sit ääneen jo sanomaan tänään, että ”jos en nyt ole raskaana ni en koskaan”.
mitähän mies aattelee. miksi menin sanomaan.
no saapahan hänki vähän jännättävää.

KatMa voimia kovasti :Heartbigred
toivottavasti saat tyhjennyksen pian ja pääsette halutessanne yrittämään pian uudestaan. meillä oli joulukuussa myös tyhjennyslääkkeet käytössä ja nopeasti kun sai ne alta pois ni helpotti huomattavasti. suuri tsemppihali sinne.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top