Raskaaksi 2020

mitä testi näyttää? oot kyllä raskaana jos oireet tuommoiset!
Testi tippui sinne vesisltaaseen ja nyt budjetti ei anna periksi testii viel ostaa. Kp32 ja suihkun jälkeen niin kipeet rinnat kylmässä ja kesti pitkään senkin jälkeen ja nyt ne ei mene enää liiveihin. Joko oon raskaana tai lihonut. Vaaka kyl näyttää samaa painoa..

Oudoin on et mä siis söin lusikalla jotain ja ojensi mun kämppikselle sen ja sit se tokas et mitä rautaa mä oon sinne viskonut kun se koko ruoka ja lusikka kuulemma maistui metalliselle joka huokuu minusta kun puhun. Ja kyllä itsekin maistan sen hyvin selvästi vaan nyt se niinku iski alitajuntaan et juu kyllä muutkin huomaa..

Mutta aika näyttää.. viim ku taas saadaan korjattua talous niin ostan testin ja testaan ku mul oli sillon viikoilla 6 täysin nega herkkä testi ja haamui muissa

Onko mahdollista ettei munasolu ole irronnut ja sen takia Ovis on vahva plussa? Mulla oli siis elokuussa niin et munasolu oli jatkanu vaan kasvamistaan ja kierto oli hieman pidempi mutta en kyllä sillon vielä tikutellut ovista. Onko sulla turvotusta vatsassa tai kipuja jommallakummalla puolella?

Kipua ei tunnu kummallakaan puolella, vatsa sekaisin ja kunnon menkkajuilintoja ollut tänään. Mietin tota ovis asiaa itsekin, mutta en tiedä. Tota vahvaa ovisplussaa nyt jo tainnut näyttää yli viikon.

Kipua ei tunnu kummallakaan puolella, vatsa sekaisin ja kunnon menkkajuilintoja ollut tänään. Mietin tota ovis asiaa itsekin, mutta en tiedä. Tota vahvaa ovisplussaa nyt jo tainnut näyttää yli viikon.
Mulla ei ole mut tumma kyl on. Ja mul on kyl ihme oireita joita ei pitäisi kuulua PMS. Itken kun on tylyi asiakkaita ja itku herkässä muutenkin. Jotenkin karanteeni vaikuttaa henkisesti paljon et uskon et mun ovis myöhästyi ja ku ekat oireet tuli niin se oli ovis vasta ja mun dpot hukassa. Toki sen jälkeen oireilu on jatkunut ja viivat vahvat ja lämmöt jo 37 astetta aamuisin. Ootko lämpöjä mitannut, siis aamuisin samaan aikaan?

Mä huomasin et mul tippu lämmöt ja sit lähti nousuun sen kauhukivun jälkeen ja nyt ne on aamuisin jo yli asteen korkeammalla. Silmät kiilunut jo pitkään ja poskilla puna, muuten hiton kylmä koko ajan ja tosiaan línea negra on näkyvis ja nännien ympärys tumma. Selkeä ero on näkyvis ja rinnat on jotenki kuhmuraiset...kovat ja kipeet

Outoa. Ootteko muuten yleensä seuraillu ovistestejä mitä näyttää loppukierrosta normaalisti? Lueskelin että joillan tosiaan toiminut raskaustestin tavoin, mutta joillain normaalistikin näyttänyt plussaa.

Kevät20 kyllä siellä jotain näkyy!

Jotain mäkin nään Kevät20 testissä...

Mulla on nyt kp 26/27-28 ja ihan kauheeta odottaa et alkaako menkat vai mitä tapahtuu.. Etoo kyllä normaalia enemmän kokoajan ja kaikkea muutakin oiretta oon muka keksivinäni kokoajan. :grin :grumpy:

+Ja aamulla oli ihan jäätävä pääkipu :o

Muokattu viimeksi:
Mä huomasin et mul tippu lämmöt ja sit lähti nousuun sen kauhukivun jälkeen ja nyt ne on aamuisin jo yli asteen korkeammalla. Silmät kiilunut jo pitkään ja poskilla puna, muuten hiton kylmä koko ajan ja tosiaan línea negra on näkyvis ja nännien ympärys tumma. Selkeä ero on näkyvis ja rinnat on jotenki kuhmuraiset...kovat ja kipeet
Voisiko olla jonkin sortin valeraskaus? Tipuin jo ehkä kärryiltä miten pitkään kuukautiset on sinulla myöhässä. Itsellä ruskea tuhru dpo 10 kuukautiset pitäisi alkaa muutaman päivän päästä. Minulla tuo tiputtelu ennen kk on jo enemmän sääntö kun poikkeus eli ei mene raskaus oireena. Tosin olen taas enemmän kallellaan siihen, että ei haittaa vaikka raskautumiseen menisi aikaa. Voi siis olla että tämän kyttäily kierron jälkeen olen taas ihan "normaalisti" Meillä on seksiä joka päivä tai joka toinen päivä. Luulisi tämän riittävän raskaaksi tuloon ilman tikuttelua? Mutta eihän sitä tiedä..:happy:

En mä muuta enää keksi kuin että ovis ollut vasta myöhemmin eli tullu molemmin puolin ja sit ne ekat oireet oli ovis ja nää oireet sopii hyvin kyl raskauteen. Rinnat oli viimeksi näin kipeet ku rfsu vahveni kolme päivää ja sit haslistui ja vuoto tuli. Sillon itkin suihkussa kipua ja uskon että oli kiinnittymisyritys tuolloin. Tämä oli km jälkeen ennen kkm. Mutta sitä ei voi todistaa millään kuin omalla uskolla.

Toki mun kaveri kysy et miten mun rinnat on noin paljon kahdessa viikossa kasvanut ja ku maha on kuuma kovahko ja turvonnut. Se línea negra on joskus näkynyt mut ei näin selvästi kyl. En usko että on ihan perus PMS ku itkin aspassa ja yleensä mua ei hetkauta ilkeät asiakkaat. Unet on myös tosi vesipainotteisia ja vilkkaita.

Voisiko olla jonkin sortin valeraskaus? Tipuin jo ehkä kärryiltä miten pitkään kuukautiset on sinulla myöhässä. Itsellä ruskea tuhru dpo 10 kuukautiset pitäisi alkaa muutaman päivän päästä. Minulla tuo tiputtelu ennen kk on jo enemmän sääntö kun poikkeus eli ei mene raskaus oireena. Tosin olen taas enemmän kallellaan siihen, että ei haittaa vaikka raskautumiseen menisi aikaa. Voi siis olla että tämän kyttäily kierron jälkeen olen taas ihan "normaalisti" Meillä on seksiä joka päivä tai joka toinen päivä. Luulisi tämän riittävän raskaaksi tuloon ilman tikuttelua? Mutta eihän sitä tiedä..:happy:
En usko että on valeraskaus, luulin siis et mul oli ovis ku oireet yms mut myöhemmin iski noi hurjat oireet ja luulin että noniin vahinko kävi. Ne loppu sit ja aattelin et ookoo menkat tulee nou hätä kiva kiva. Sit pian siitä alkoi ihme oireilu eli rinnat taas muuttui, línea negra enemmän näkyy ja eri oireita on mitkä sopii hyvin raskauteen toki muuhunkin. Ihan rauhassa tässä oottelen et pääsee testaa tai et menkat alkaa. Nyt siis kp32 ja kierrot olleet nyt 25-28 max 30 päiväisiä. Eli oletettavasti ovis oliki myöhemmillä KP:lla eli ei niin aikaisten ku luulin. (Joskus ollut jo kp8-12 ja joskus taas kp15-19 ....

DPO 8 ja sorruin tekeen testin. Koskahan sitä oppii, ettei näin aikasin kannata testata, kun ei oo ennenkään mitään näkyny. Miehellekkin sanoin, että nyt meen testaan. Sit se sano, että ei siin mitään voi näkyä. Mä vaan sanoin, että ei niin mutta testaan kuiteski. '' Aattelin ittekseni, että jos siel ois kaksoset ja vaikka vois jo näkyä''. :bounce No eipä siellä mitään näkyny, malttamaton kun oon. Nyt vielä lupasin, etten tuhlaa enää rahaa herkkiin testeihin, eli piina vaan kasvaa.

Toivon, että monet teistä plussaa pian :shy::angel7

Mulla nyt kuitenkin jännät paikat - veriarvot oli vähän suoraan sanottuna persiillään, ei pahasti eikä todennäköisesti mitään kriittistä tai akuuttia, mutta erikoista. Ensinäkin hb oli pikkasen liian hyvä ja ferritiini 40. Muissa arvoissa ei mitään ongelmaa, mut kalsium arvo oli yli rajojen ja elimistön happoemästasapainoa mittaava arvo myöskin heitti. Lääkäri katsoo kokeet ensi viikon perjantaina ja päättää jatkoista. Hoitajan kanssa juttelin ja se sanoi mulle, että mitään selitystä oireilleni ei kokeista löytynyt ja heitot oli pieniä. Ei mitään henkeä uhkaavaa nyt siis, mutta joku häiriötila aineenvaihdunnassani on. B12 tulee vasta ensi viikon aikana. Kalium oli edelleen samoissa lukemissa, mutta rajoissa.
Itseasiassa kokeeni saattavat viitata hivenainepuutokseen nimeltä magnesium, sillä munuaiset täysin kunnossa. Magnesiumin puutos kun voi aiheuttaa kalium ja kalsium aineenvaihdunnan häiriöitä, erityisesti lihaskramppeja, levottomia jalkoja ja kivuliaita kuukautisia. Ja ottaen huomioon taustani (treeni, km, stressi sekä pitkäaikainen happosalpaajalääkityksen käyttö) ei olisi varmaan ihme. Huomasin, että olo huononee aina, kun söin vatsansuojalääkkeitä ja niiden pakkauselosteessakin tämä puutos luki haittana pidemmästä käytöstä :bored: ja se, miksi kalkki virheellisesti tuntui auttavan johtui varmaan siitä, kun mun valmisteessa on myös magnesiumia.
En siis itse ollut keksinyt oireitani vaan ne oli todellisia ja vaikeita onkin, mutta nyt aloitan pelkän magnesiumin isommalla annoksella + sinkki-c. Katsotaan, miten vaikuttaa. Tarvitsee syödä varmaan nyt ihan säännöllisesti useamman viikon. Kalkit ja muut jätän pois, että se tästä itsetohtoroinnista - olipa hyvä, että tarkistettiin. B12 tuskin kyse, kun hb niin hyvä.

Parempaa viikon loppupuolta teille toivotan :)

Omanapa: menkat loppu vihdoista viimein, Kp6. Nyt jo vasemmalla ja oikeella munasarjoissa oviksen tuntemuksia.. Vaiko kystia keskenmenon jälkeen jotka oireilee..

Omanapa: menkat loppu vihdoista viimein, Kp6. Nyt jo vasemmalla ja oikeella munasarjoissa oviksen tuntemuksia.. Vaiko kystia keskenmenon jälkeen jotka oireilee..
Mul oli tota ja erehdyin uskomaan et ovis. Mut kivuliaampi hetki oli ku oireet lähti nousuun. Sit loppu oireet ja nyt on uudet oireet. Mun kämppikset seuraa tilannetta ja selkeästi moni heistä päättänyt et raskaana tai joku epämääräinen hormoni häiriö kun toi rintojen kasvu näkyy myös heille.

Toivosti pian uusi ovis ja uusi raskaus<3

Ompas tänne tullut paljon tekstiä, kesti hetki lukea kaikki. :happy:
Toivon, että tänne alkaa satelemaan lisää plussia. Milloin ajattelitte testata seuraavaksi?

Täällä laskureiden mukaan menossa rv 4+5. Väsymystä, rintojen arkuutta, menkkamaisia jomotuksia, huonovointisuutta, lämmöt 37.
Tänään hirvitti paljon kun menkkamaiset jomotukset eivät alkaneet päivällä, vaan vasta nyt. Lisäksi hirvittää, että taas on tm tai menee kesken.

”Onneksi” töissä alkaa lomautukset, niin pääsee lepäilemään, eikä tarvitse stressata. Tämä viikko on ollut aivan kamala töissä. :sorry::mad::sour::sorry:

Kävin labrassa mittaamassa hcg ja se oli melkein 800. Yritän päästä ottamaan uudelleen, että näkee onko noussut. Onko muilla minkälaisia kokemuksia?

Vielä ois viikko jäljellä pillereitä ja sit se olis siinä :smiley-angelic003

Ootteko muuten millä mielin tän koronan terveysvaikutusten suhteen? Kun on tosi vähän vielä tietoa vaikutuksista raskauden aikana esimerkiks... itse en jotenkin osaa mieltää tätä sen isommaksi riskiksi kuin muutkaan riskit, ja alustavan tiedon valossahan ei pitäisi tarttua sikiöön eikä aiheuttaa epämuodostumia. Mutta keskenmenoja tai ennenaikaista synnytystä mahdollisesti kuitenkin :bored:

Mä kans tein aamulla negan, herkkyys tais olla 25. :shifty: Luulen et dpo 9 on nyt menossa niin eipä se vielä taitaisi ees näkyä plussana. Viimeksikin plussatessa tais hailakka + tulla 5pv menkkojen odotetun alkupäivän jälkeen. :bounce kp 27/27-28 menossa :happy8

Mä kans tein aamulla negan, herkkyys tais olla 25. :shifty: Luulen et dpo 9 on nyt menossa niin eipä se vielä taitaisi ees näkyä plussana. Viimeksikin plussatessa tais hailakka + tulla 5pv menkkojen odotetun alkupäivän jälkeen. :bounce kp 27/27-28 menossa :happy8
Samassa veneessä ollaan :happy119

Yöllä järjetön oikean puolen kipu ja vihlonta. Aamulla rusehtavaa verta paperiin, ihmettelen tuota väriä ei vielä ainakaan kunnolla alkaneet mutta vaikuttaisi että menkat ne sielä koputtelee, mut näillä mennään ☺️

Yöllä järjetön oikean puolen kipu ja vihlonta. Aamulla rusehtavaa verta paperiin, ihmettelen tuota väriä ei vielä ainakaan kunnolla alkaneet mutta vaikuttaisi että menkat ne sielä koputtelee, mut näillä mennään ☺️
Blääh.. kp1 on pyllystä

Takaisin