Raskaaksi 2020

voihan plussatuulet ja omat olojen seuraamiset. tää on joka kuukaus niin petollista.
miten voi joka kuukausi uskoa tähän vaikka pettymys on niin suuri että vituttaa ensimmäisen viikon kp1 lähtien. täällä dpo 4-5.
varmaan mieski elättelee ihan liikaa toivoa kun käsken häntä ostelee rtestejä kaupasta.
eilen rupes puhumaan jostain ”kevään tullen lisääntymisvietti on suurimmillaan” -juttua.
en viitsinyt ruveta masistelee siinä ettei mee sen miehinen vietti nolliin. mut toi kertoo myös hänen suustaan sen et km oli kolaus ja kuinka hänelle puhuin poikaoireista kun luulin olevani raskaana. toivotaan ettei nyt mennyt se poika tuossa km vaikka toki pääasia että vauva saataisiin syliin mutta kyllä mä niin toivon, että toinen olisi poika.

ja jos vielä yks masistelu tähän ni serkkuni joka on aina sanonut ettei koskaan halua lasta onkin nyt sitten eilisen päivän aikana kirjoitellut mulle pitkästäaikaa mitään ja kertonut kuinka hän ja myös hänen ystävänsä ovat tulleet raskaaksi ja kumpikaan ei vain tohtinut tehdä aborttia ja nyt ovat kesällä synnyttämässä. että niin ne vaan lisääntyy noin VAIN VAHINGOSSA, stna!
olen innoissani että hän saa lapsen ja toivon että tämä
asia ajaisi meidät takaisin lapsuuden ”paita ja peppu” -vaiheeseen. nyt pitäisi vain itekin saada se uusi vauva!

surettaa myös, että haluamani pieni ikäero on kohta jo 3v. ei ole helppoa lapsen saaminen! kohta vuosi, kun aloitettiin yrittämään tätä toista, mut km todettiin joulukuussa (vaikka se oli tapahtunut lokakuussa) niin tutkimukset viivästyy ihan liikaa (jos ei tärppää sitä ennen ja pysy matkassa)!

kevät tuo vaan niin kovasti vauvamahan kaipuun :sad010

sori, pientä avautumista tähän aamuun.

aurinkoista tiistaita toverit :Heartred

voihan plussatuulet ja omat olojen seuraamiset. tää on joka kuukaus niin petollista.
miten voi joka kuukausi uskoa tähän vaikka pettymys on niin suuri että vituttaa ensimmäisen viikon kp1 lähtien. täällä dpo 4-5.
varmaan mieski elättelee ihan liikaa toivoa kun käsken häntä ostelee rtestejä kaupasta.
eilen rupes puhumaan jostain ”kevään tullen lisääntymisvietti on suurimmillaan” -juttua.
en viitsinyt ruveta masistelee siinä ettei mee sen miehinen vietti nolliin. mut toi kertoo myös hänen suustaan sen et km oli kolaus ja kuinka hänelle puhuin poikaoireista kun luulin olevani raskaana. toivotaan ettei nyt mennyt se poika tuossa km vaikka toki pääasia että vauva saataisiin syliin mutta kyllä mä niin toivon, että toinen olisi poika.

ja jos vielä yks masistelu tähän ni serkkuni joka on aina sanonut ettei koskaan halua lasta onkin nyt sitten eilisen päivän aikana kirjoitellut mulle pitkästäaikaa mitään ja kertonut kuinka hän ja myös hänen ystävänsä ovat tulleet raskaaksi ja kumpikaan ei vain tohtinut tehdä aborttia ja nyt ovat kesällä synnyttämässä. että niin ne vaan lisääntyy noin VAIN VAHINGOSSA, stna!
olen innoissani että hän saa lapsen ja toivon että tämä
asia ajaisi meidät takaisin lapsuuden ”paita ja peppu” -vaiheeseen. nyt pitäisi vain itekin saada se uusi vauva!

surettaa myös, että haluamani pieni ikäero on kohta jo 3v. ei ole helppoa lapsen saaminen! kohta vuosi, kun aloitettiin yrittämään tätä toista, mut km todettiin joulukuussa (vaikka se oli tapahtunut lokakuussa) niin tutkimukset viivästyy ihan liikaa (jos ei tärppää sitä ennen ja pysy matkassa)!

kevät tuo vaan niin kovasti vauvamahan kaipuun :sad010

sori, pientä avautumista tähän aamuun.

aurinkoista tiistaita toverit :Heartred

:Heartbigred

Mä ymmärrän tuskasi, täälläkin turhauduttaa, kun km. muutenkin siirtää tuota yritystä tai pitkittää, varsinkin jos tarvitsee apuja. Meilläkin kohta vuosi tulee täyteen, jos keskenmenoa ei olis laskettu laskuihin mukaan :sad001
Ja en voi käsittää tuotakaan, miten ihmeessä ihmiset tulee niin nopeasti raskaaksi - me ollaan yritetty ja oltu yrittämättä ja aina sama tulos :finger:
Enkä kyllä ymmärrä sitäkään, et miten joka hemmetin kerta toisensa perään uskoo olevansa raskaana eikä kuitenkaan ole :hilarious: huh mitä touhua.
Meillä ei kyllä auringosta tietoakaan ja itselläkin lähinnä masentava fiilis tän kaiken keskellä. Kai mulla on liikaa aikaa pyöritellä päässäni näitä omia ajatuksia :confused:

Voi zarar ja turvonnut, mä niin fiilaan! Munkin kaveripiirissä raskausuutisia vaan satelee ja suurin osa on vahinkoja. Hirveetä tuntuu, kun pitäisi olla iloinen toisten puolesta, ja niin mä oonkin, mutta pieni katkeruuden ja kateuden pisto tuntuu sydämessä joka kerta. Kamalinta on kun parikin tuttavaa on tehnyt abortin viime aikoina ja sitä vain miettii, miksi semmoiselle se raskautumisen onni suodaan, joka ei koko lasta edes halua.

Enpä malttanut olla puhumatta miehen kanssa näistä asioista vaikka ajattelin, että olisin odottanut. Miehen kanta on, että jos raskaaksi tulen, lapsi ilman muuta pidetään, mutta siitä huolimatta ei halua yrittää. Keskeytetty yhdyntä siis edelleen jatkuu ja mä vaan toivon, että onni potkaisisi ja vahinko kävisi.

Omanapailen jälleen. Kp 29/28 ovistesti ilman mitään pidättelyjä kirkuvan punainen. Kp26 pc:llä nega. Täytynee vielä tässä testata joku päivä ellei menkat ala.
Meillä vissiin sama tilanne. Mulla heittää päästä välillä ja kivut loppu. Ei oo kuin välillä paineen tuntu.. huoh ku joko tulis menkat.. herkkää testiä en käsiini saanut

Omanapailen jälleen. Kp 29/28 ovistesti ilman mitään pidättelyjä kirkuvan punainen. Kp26 pc:llä nega. Täytynee vielä tässä testata joku päivä ellei menkat ala.
Kuulostaa ihan hyvältä, ovistesti tunnistaa nousseen hormonin, jos sulla ei ole lh-nousu niin sitten hcg...

Laitoin miehen kauppaan ja apteekkiin. Cb aikaiset loppuneet, mieli tekis testata. Mitään oireita ei ole vieläkään kp24/28-29

Iso virtuaalihali jokaiselle, jolla yrittäminen on kestänyt kauan:sad001:Heartredonneks täällä palstalla saa vertaistukea kun saman asian kanssa painivia on paljon. Mä en pysty täysin ymmärtämään, kun en ole samaa vielä kokenut, mutta sen mitä pystyn kuvittelemaan, on varmasti tosi raskasta kerta toisensa jälkeen ja tulen itsekin henkisesti valmistumaan samaan sairaushistoriani takia.

Mua ärsyttää ja surettaa just tuo, ku osa porukast tulee raskaaks tosi helposti ja haluamatta samaa aikaa ku toiset ei tahdo millää saada. Siis pahoillani niiden puolesta, jotka yrittäny pitkää. Itsellä vasta hyvin alussa yritystaival.

Pelko persiissä kyllä, että kuinka kauan itsellä menee, vaikkei mitään erityistä syytä pelkoon. Toivon, että pelko on turha.

Oon ihan loppu. En vaan jaksa, henkisesti täysin lopussa.. millä hitolla tästä taas ylös rämpii? Kaikki muut ympärillä raskautuu hups vaan! Itellä kierrot vaan entistä enemmän sekasin ja endon takia kivut kovenee :sorry: en pysty olemaan pikkulasten lähellä kun alan vaan itkeä, raskaana olevien läsnäolo saa aikaan pahan ahdistuksen. Nyt sain tietää että yks kaveri on tehny abortin, eikä mun mies tietenkään halunnu kertoo mulle koko asiaa..
Päivät on yhtä eteenpäin matelua ja pakolla selviytymistä. Nyt oon syvällä, todella syvällä. Mitä vittua mä teen?

Oon ihan loppu. En vaan jaksa, henkisesti täysin lopussa.. millä hitolla tästä taas ylös rämpii? Kaikki muut ympärillä raskautuu hups vaan! Itellä kierrot vaan entistä enemmän sekasin ja endon takia kivut kovenee :sorry: en pysty olemaan pikkulasten lähellä kun alan vaan itkeä, raskaana olevien läsnäolo saa aikaan pahan ahdistuksen. Nyt sain tietää että yks kaveri on tehny abortin, eikä mun mies tietenkään halunnu kertoo mulle koko asiaa..
Päivät on yhtä eteenpäin matelua ja pakolla selviytymistä. Nyt oon syvällä, todella syvällä. Mitä vittua mä teen?
Mä aloitin vuonna 2014 ja raskauduin sit vuonna 2018 ei jatkunut. Uudestaan 2019 mut ei jatkunut. Useampi joko tm tai kemiallisia mut yritän uskoa et se tärppi osuu vielä ja pidän yllä toivetta että kun jos raskaudun niin pysyy pieni lujasti kiinni

Voimiksia :Heartred
Tämmöstä tää välillä on :sorry:
Mones yk. siellä takana?

Mullakin semmonen olo, et ei täst tuu mitään :sad001 vaik ei pitäs masistella, mut silti. Koulukin painaa päälle ja opparin aihekin tulisi saada alulle, mut tuntuu et tulee itku kun ees ajattelee et pitäs tässä jaksaa eteenpäin. Tuntuu vaan siltä, et mikään ei onnistu. :sorry:
Päivät on ollu tosiaan yhtä selviytymistä ja mun keho näyttää edelleenkin niin vieraalta, johtuu varmaan siitä et ei oo hormonitoiminta vieläkään ihan tasoittunut. Naisena olo on kyl toisinaan kauheeta *askaa. :smiley-angry003

Apeat on fiilikset täälläkin. Nyt lähti siis yk3 käyntiin, että ei tässä ole kauaa yritetty, mutta silti tuntuu, että menee ikuisuus. Vähän lohduttaa, että viime kierrossa kuitenkin munasolu hedelmöittyi ja yritti tarrata kiinni. Mä haluat pian uudelleen ne plussatestit ja tällä kertaa pysyvästi. Aikanaan nuo meidän kolme saivat alkunsa ihan tuosta vaan ja syksyllä oli se täysi yllätysraskaus, niin tällainen yrittäminen on mullekin ihan uutta.

Apeat on fiilikset täälläkin. Nyt lähti siis yk3 käyntiin, että ei tässä ole kauaa yritetty, mutta silti tuntuu, että menee ikuisuus. Vähän lohduttaa, että viime kierrossa kuitenkin munasolu hedelmöittyi ja yritti tarrata kiinni. Mä haluat pian uudelleen ne plussatestit ja tällä kertaa pysyvästi. Aikanaan nuo meidän kolme saivat alkunsa ihan tuosta vaan ja syksyllä oli se täysi yllätysraskaus, niin tällainen yrittäminen on mullekin ihan uutta.
jep just tää kun ei oo aiemmin ollut ongelmaa ja ei uskonut että se voi olla vaikeaa myöhäsemmissä raskauksissa ni on ihan ulapalla ja nyt ku rupeaa se vuos olemaan täynnä ni epätietoisuus kaikesta eikä jaksais odottaa tutkimuksia tms. mutta aika varmasti näyttää. täytyy vain jaksaa luottaa siihen tärppiin eikä heittää hanskoja tiskiin.

Voimiksia :Heartred
Tämmöstä tää välillä on :sorry:
Mones yk. siellä takana?

Mullakin semmonen olo, et ei täst tuu mitään :sad001 vaik ei pitäs masistella, mut silti. Koulukin painaa päälle ja opparin aihekin tulisi saada alulle, mut tuntuu et tulee itku kun ees ajattelee et pitäs tässä jaksaa eteenpäin. Tuntuu vaan siltä, et mikään ei onnistu. :sorry:
Päivät on ollu tosiaan yhtä selviytymistä ja mun keho näyttää edelleenkin niin vieraalta, johtuu varmaan siitä et ei oo hormonitoiminta vieläkään ihan tasoittunut. Naisena olo on kyl toisinaan kauheeta *askaa. :smiley-angry003

Taitaa olla yk 8.. tai ehkä jo 9 en tiiä enää.. ei pitäis vaipua epätoivoon mut en vaan jaksa näytellä positiivista :finger: työt on täyttä paskaa, ei kiinnosta pätkääkään mut nyt tän koronan takia aika vaikee alkaa vaihtaa muuhunkaan :sour: haluaisin lähtee töistä kun siellä on niin ahdistava ilmapiiri ja jatkuvaa paskan puhumista, en halua puhua töissä kenellekään, jos sanot väärällä tavalla päivää niin siitäkin tulee sanomista, ihan järjetöntä:banghead:
Ajattelin että kohta jään äippälomalle niin jaksaa sen aikaa kun kuitenkin vakipaikka. Vittu joo, miten tyhmä voin olla:meh:

Taitaa olla yk 8.. tai ehkä jo 9 en tiiä enää.. ei pitäis vaipua epätoivoon mut en vaan jaksa näytellä positiivista :finger: työt on täyttä paskaa, ei kiinnosta pätkääkään mut nyt tän koronan takia aika vaikee alkaa vaihtaa muuhunkaan :sour: haluaisin lähtee töistä kun siellä on niin ahdistava ilmapiiri ja jatkuvaa paskan puhumista, en halua puhua töissä kenellekään, jos sanot väärällä tavalla päivää niin siitäkin tulee sanomista, ihan järjetöntä:banghead:
Ajattelin että kohta jään äippälomalle niin jaksaa sen aikaa kun kuitenkin vakipaikka. Vittu joo, miten tyhmä voin olla:meh:

Toi on kyllä syvältä :sad001 tosi väsyttävää henkisesti tollanen, sit viel kaikki muu elämä päälle niin ei ihme, jos kiehuu ja väsähtää. :sorry:
Mut täällä on kans aika samanmoiset yk.t, sil erotuksel et km. jälkeen alkaa laskenta aina alusta.. :arghh:
Jaksamista meille toivotan. :happy119

Tää työhomma on kyllä niin itelläkin! :shifty: Tän hetkinen työ ei työnä tuo kyllä mitään tyydytystä, mutta vakipaikka ja on siellä kuitenkin ihaniakin työkavereita joukossa, onneks :gen053 Sekin kyllä mietityttää että jos tulee raskaaksi niin töissä pitää pomolle sanoa heti sillä käytössä kemikaaleja, joiden kanssa ei saa raskaana olla missään tekemisissä ja siitähän ne huhut sitten heti lähtee liikkeelle, mikä jo näin etukäteen kyllä vähän ahdistaa.. :shifty: Tuskin sitä nyt moni suoraan heti kysyy, mutta selän takana puhutaan varmasti ja sitten ärsyttää jos menee kesken ja pitää palata takaisin niiden kemikaalien pariin.. :sour:

Meillä vissiin sama tilanne. Mulla heittää päästä välillä ja kivut loppu. Ei oo kuin välillä paineen tuntu.. huoh ku joko tulis menkat.. herkkää testiä en käsiini saanut

Mulla kans huimausta, nyt illalla repäisykipua ihan ykskaks. Huomenna teen pc:n :wacky: Tsemppiä sinne!! :)

Heippa. Meillä on nuorimmainen nyt reilu 2v ja toiveissa uus nyytti. ❤️ Ehkäisyä ei ole ollut kokoaikana meillä ja kauan on mennyt edellisiinkin tärpätä. Nyt dpo 6 ja jännäys taas vaihteeksi alkaa. Ei meillä oo tosissaan yritystä ollut kuin tästä kierrosta vasta.

:welcome
Tervetuloa mukaan kuumeilemaan! :)

Tilannekatsaus: mulla taitaa sittenkin olla vain ovis nyt :hilarious: huoh, mulla alkaa tää oireilu aina melkein viikkoa ennen varsinaista ovulaatiota ja arvata saattaa, et oon sinä aikana diagnosoinut itteni raskaaksi jo kymmeniä kertoja :grin:stop:
Nyt siis tuli sellanen venyvä klimppi pyyhkiessä, et ei voi erehtyä - samoin hiukan tiputteli punaista päivällä. Ja mun maha on turvonnut varmaan rinnoista saakka ja kauhee meteli :hilarious:
Ton km. jälkeen on ovisoireet olleet kyllä voimakkaat, nyt ei niin pahoja kipuja kuin viimeeksi, alavatsaa nipistelee vain vähän, mut mulla on taas selkäsärkyä..
Tiedätekkö musta tuntuu, et mä en häviä täältä ryhmästä kulumallakaan :grin

Takaisin