Raskaaksi 2020

Kiitos! On kiva kun on jotain vertaistukea ja voi lueskella muidenkin kokemuksia yms... Meillä kesti esikoisen tärppääminen noin vuoden verran ja pieni sai alkunsa kun kuukautisia ei enää tullut kahteen kuukauteen. Olin jo luopunut toivosta kun kuukautiset loppuivat hetkeksi kokonaan, mutta iloinen yllätys kävi, kun munasolu silti irtosi. Nyt toivotaan pikkukakkosta ja varaudutaan odottelemaan hetki taas. :dummy:

Viivat vahvistuu tälläkertaa :p!!
Ja huomenna jo eka neuvola, huuiii :oops::eek::rolleyes:

Liitteet

• 7C540F0D-B65D-452B-AAD1-17D2E00A4919.jpeg
    7C540F0D-B65D-452B-AAD1-17D2E00A4919.jpeg
    43.3 KB · Katsottu: 251
Bambi - tsempit neuvolaan! :happy:
Ja onnea kaikille muillekin plussanneille!:wink

Pahoittelen, että oon viime ajat vaan kitissyt täällä, enkä ole kyennyt pysymään plussissa perässä. :facepalm:

Mut mä sain labraan lähetteen - pvk, kilpparit, b12, kalkki ja lääkäri halusi katsoa vielä munuaisarvot + kalium, natrium, kun mulla ollut näitä nykimisiä, et jos on jotain häikkää nestetasapainossa o_O nykäykset kun alkoi siitä, kun nestetasapaino keskenmenon vuoksi heitti.
Mut sain myös sen ferritiinin! :woot:
Huomenna meen käymään kokeissa, koronan pelkään tietysti saavani :nailbiting:

Mut mä oon onnellinen et sain nää kokeet, puhuttiin myös raskaudesta ja migreenistä, omasta jaksamisesta yms. Ei ollut turha soitto. Mä kyllä ite veikkaan et b12 on alakanttiin.. etenkin, kun se aktiivinen arvo oli viimeeksi 62 ja jopa arvolla 80 on todettu puutetta. Jännittää jo valmiiksi tulokset, et jos jotain kauheaa häikkää jossain :nailbiting:

Tsemppiä jokaiseen tilanteeseen!

Meillä taitaa olla toisinpäin, kun monilla muilla eli mies olisi ollut valmis uuteen vauvaan jo aikaa sitten ja hänellä haave useammasta lapsesta.
Mun haaveet monesta lapsesta kaikkosi jo ennen kun esikoinen oli edes kuukauden ikäinen :grin Toki nyt molemmilla on iso toive toisesta, mutta mä en esimerkiksi hoitoihin kovin helposti usko lähteväni...
Ylihuomenna pitäisi menkat alkaa. Ihmeellisiä alavatsakipuja edelleen, mutta negaa näytti tänäänkin kun testasin eli nyt sit niitä vain odotellaan :facepalm:

Täällä myös mies innokkaampi ja sai hyvän aikaa lämmitellä mua. Laskin sitten lopulta töiden ym takia et paras hetki on nyt tai 4v päästä. Mies kysyy joka päivä oireet ja tuijottaa testejä... :hilarious:

Eka kierto ilman ehkäisyä menossa ja ovistestin mukaan DPO 5. Nyt vaan odotellaan... Ekaa kertaa mulla jomottaa vasenta munasarjaa. Esikoisesta ei ollut mitään oireita, eli sinänsä jännä.

Bambi hyvät viivat ihanaa <3

Mä oon tässä miettinyt että mitä jos mun ovis onkin ollut sillon ku alko nää ns. "raskausoireet" ja se hirmu kipu olikin ovis? Näin mä oon päätellyt ku ei täs muuten oo järkeä. Eli kun pelkäsin raskautta niin mä sit oikeasti vasta ovuloin tosi myöhään ja nyt pitää oottaa viel ennen ku menkat tai plus koska ollaan aina loppuaika keskeytetty yhdyntä ollut käytössä.

Metallin maku ollut vahva koko ajan ja sit nyt on kauhea nälkä, kohdun tuntee ja sit housut puristaa. Olo on seesteinen mut jaksaa touhuta ja ei oo ollu nyt kivut pahana edes. Kiitollinen saa jostakin olla. Kyl mä pelkään että nyt feilasin itseni ja diagnosoin oireet väärin. Varmaan ovuloin myöhässä kun kävin robtgenis, jostain syystä joka kerta ku kuvataan ni mun menkat on joku liki 45pv

Digi ei hymyillyt mut anto tosi vahvan toisen viivan, liki plussa digil ku tekee!

Avautuminen oli pakko tehdä, pelkään että nyt kun oon megaivikseni (kerran vuoteen) niin menty sit keskeytetyllä ja ollaan ihan aikuisia vastuuttomii ihmisiä mutta kuten oon sanonut, ei se vauva tähän hetkeen maailmanloppu ole, hän vain siirtäisi suunnitelmia ja tiettyjä kokeita.

Täällä ehkä dpo 8-9. Ihan jäätävä väsymys on tullu kuvioihin, nukuin päivällä 3h. Toki mulla alko loma joten osasyynä, antaa itsensä väsyä ☺️ nipistelyjä on satunnaisesti kun aloilleen asettuu, nälkä on ja huono olo tulee jos ei saa syömistä. Ei sinänsä kuvotusta ole. Kattotaan nyt, oon testannu aamulla one stepin herkällö mut eiiiihän siellä vielä mitään oo

Onnea plussanneille ja toivottavasti pysyvät matkalaiset mukana❤️

Mulla on taas ihme oireita :hilarious:

Mun tekee hirveesti mieli pelehtiä ton ukkelin kans ja eilen illalla vaan kattelin sitä ihan lumoutuneena, kun se nukahti ennen mua :hilarious: mietin tyyliin "kylläpä sitä aikuinen mies osaa olla komea nukkuessaankin" :grin
Siis oikeesti, en muista millon tämmösii jutskuja oisin päässä pyöritellyt tai mua olis haluttanut näin, paitsi viime raskaudessa - ja ovistikku piti tehä mut eipä se mitään näyttänyt, tietenkään :grin
Mietin tätä kurkkukipuakin kun vielä jatkuu et mitähän hei tää on.. Ja ne kantapää kolotukset alkoi oviksen tienoilla, mut voi olla kyllä muustakin johtuvaa, siks niitä kokeita otellaankin :hilarious:

Huh, eihän tässä oikein tiedä miten päin olis, niin ja iltaisin palelee ja aamuisin hikoiluttaa hulluna, samoin yöllä :nailbiting:
Tää kaikki on varmaan vaan mielikuvituksen tuotetta, ei kai mitään munkkeja nyt meille sattuis, tämmöseen hetkeen kun mul on yks henkinen työmaa koko olemassaolo ja pelkään et sairaudet laittaa meitsin kumoon :hilarious:
lääkäri kyl lohdutti et esim. Elohiiret voi jäädä hetkeks elämään jos nestetasapaino hetkellisesti heittää taikka on stressiä, viimeisenä se mulla mitään alsia epäili vaik ite oon nyt varmaa kahlannu kaikki vaihtoehdot läpi :facepalm::bored::bookworm:

Mä otin tänään itteeni niskasta kiinni ja läksin lenkille kaksikin kertaa. Sai näitä vauvajuttuja vähän päästä pois. Tänään Alko mahassa "menkkaolo" vaikka ei pitäs vielä alkaa, Dpo8 mennään. Lämmöt vähän koholla 37c.

Täällä on monella jännät päivät meneillään! Plussatuulia vaan mahdottomasti tuulemaan kaikille tasapuolisesti!

Itse tässä aprikoin, kun oon ostanut valmiiks raskauskeijusta ison kasan ovistestei ja raskaustestei et jos nyt malttaisi tämän ekan kierron vielä olla tikuttelematta, mutta tiedä sitten malttaako mä kun oon tämmönen hätähousu, kaikkki mulle nyt heti tyyppinen.

Juliet92 mä kanssa aina tilaan isomman satsin et riittää pidemmäksi aikaa. Jotenkin siinä sitten käy niin, että ne kaikki on käytetty suhteellisen nopeasti :hilarious:

Mulla kp 28/28. Jännä nähdä mitä huomenna tapahtuu, edelleen tissit todella kipeät ja vv riittämiin. Tuikintaakin on. Jos nyt uuteen kiertoon niin oon laskenu todennäköisyyttä lasketulle ajalle, mulle tehtäisiin sektio noin viikko ennen laskettua aikaa.. la menis joulukuun loppuun eli sektio olis just ennen joulua. Tosin neljäs yk alkais että en oikein tiedä antaako mennä vaan, koska pessimisti olen niin ajattelen et tuskin nytkään tärppäis.

Meillä mies ajoittain empii myös, mut sit kuitenkin sanonut et totta kai vauva saisi tulla jos raskautuisin eikä ehkäisystä ole kysellyt tai huolehtinutkaan. Se on aina ollut kehno tekemään isoja päätöksiä :facepalm:

Jaahas. Täti kurvasi tänne kylään vähän ennakkoon. Olihan outo kierto kaikkineen, mutta luulen että jotain yritti tapahtua. Nyt sitten yk2 alkakoon...:smiley-angelic001:smiley-ashamed008

Keltainenkuu! Nojoo, mut jos malttais nyt itte viel ku kuitenkin vasta yk 1 menossa mä oon jotenkin vaan oottanu niin tätä yrityksen alotust ni niin täpinöissään olen. Nyt jos tärppi kävis niin olis LA vuoden vaihteessa

Takaisin