Seleniitti
Näppärä viestien naputtelija
Oi miten ihanaa, niin paljon plussia siitä kun viimeksi olen käynyt lukemassa. Onnea kaikille plussanneille sekä extrapaljon plussaonnea myös vielä sitä odottaville.
Minä pidin tietoisesti taukoa täältä, koska tuntui ettei mikään muu enää pyörinyt mielessä kuin raskaushaaveet. Töissäkin oli todella stressaava aika ja viime kierto päättyikin sitten menkkoihin. Tämä kuukausi meni sen kummemmin ajattelematta koko asiaa, paitsi ovulaation ympärillä pupuiltiin ihan huolella.
Eilen sitten tulin lukemaan tänne miten teillä on mennyt, olette olleet paljon mielessä kuitenkin. Kerkesin selata 20 sivua (yli viidestäkymmenestä!!!, ootte ollut ihanan aktiivisia ) ja tuli tunne et pakko tehdä testi! Kiertopäivä oli kuitenkin vasta 27/30 ja ei mitään odotuksia, mutta tämmöinen sieltä sitten tuli. Mun laskujen mukaan 3+4, mutta aika selkeältä tuo näyttää vaikka ei ole vielä edes menkat myöhässä Nyt toivon että matkassa pysyy.
Olin ihan varma että negaa sieltä tulee, koska ei ollut mitään yleisimpiä oireita, esim. rintojen arkuutta tai lämpöjen nousua. Ainoat oireet ovat olleet päivittäinen KAMALA närästys sekä nuha. Eli oireisiinkaan ei ole täysi luottaminen näköjään.
Edit. Unohtui tosiaan kertoa kaikki ”apuvälineet” mitkä oli tässä kierrossa käytössä. Gelee royaleja söin ovulaatioon asti, Lifen Protector monivitamiinijuomaa join sekä macaa söin reilulla annoksella.
ihana kuulla! Onnea
niin tässä yleensä käy että plussaa kun vähiten odottaa. Ja jos liikaa yrittää niin ei onnistu mitenkään. Itsellä sama käynyt pari kertaa!