Raskaaksi 2020

Sulla on siellä omaa hormonitoiminta kuitenkin, et eiköhän se riitä Black Heart

Onhan tää nyt huolta ja murhetta koko aika. Ja tässähän nyt voi tapahtua ihan mitä vaan. Lähinnä itteeni ajattelen. Mulla oo vielä ees virallista testipäivää ollu Beaming Face With Smiling Eyes

Tuosta tein vielä kollaasin pcstä. Ja ne on päivän välein Beaming Face With Smiling Eyes ma,ti,ke ja to. Oon hassu, mut on tää vaan niin uskomatonta. Olin niin pessimisti, kun mentiin siirtoon perjantaina, et tilasin fitfarmin ketoruokavalion matkallaClown Face Ja sitä ei ees suositella raskausaikana. Aasi Beaming Face With Smiling Eyes

Liitteet

• IMG_20211202_092332.jpg
    IMG_20211202_092332.jpg
    348.6 KB · Katsottu: 109
Ehkä kannattikin Myyrä tilataBeaming Face With Smiling Eyes Mun tuurilla ainakin heti jos tilaa jotain tuollaista niin este tulee. Ihana kyllä katsella tuota teidän onnea pitkän yrittämisen jälkeen❤️

Päänsärky on ainakin näin aamusta poissa ja ainut normaalista poikkeava on tapissa oleva v-käyrä. Onneksi aamupäivä menee yksin niin voi hyvin purkaa tunteitaan :)

Sulla on kyllä ihana pehmotossu Beating Heart
Tsemppiä päänsäryn kanssa Beating Heart

Nukuttiinkin aamulla nyt pitkään, ihanaa kun on vapaapäivä. Ja vitsi mä ressaan noista cycloista, et tuleeko välillä ihan liian pitkä väli Alien Monster

Ja aamun pc olkaa hyvät Beating Heart

Jipii!!! Beating Heart

Move88 ja MyyräMatikainen, ihan hirmuisesti onnea!!!!

Kävin kurkkimassa elokuisten ryhmää, koska toivon että pääsisin siihen mukaan, siitä huomasin että MyyräMatikainenkin on plussannut. Viime viikolla tehtiin inseminaatio ja testipäivä on ensi viikolla.

Ja lisäys, toivottavasti on Myyrällä harmitonta vuotoa! <3

Tuli pari kertaa pyyhkiessä ihan punaista, sit muuttu rusehtavaksi. Sit se loppui. Sit jos nyt vähä syvemmältä pyyhkii, niin on vaaleanruskeankellertävää valkovuoto. Mene ja tiedä. Joko se on alkavaa tyhjennysvuotoa tai sit jotain harmitonta. En oikein tiedä, et onko esim menkkakipuja, kun otin panadolin etten sekoile sit sen takia jos mahaan sattuu ja alan odottamaan vuotoa. Ehkä ihan vähän nyt iltaa kohden on tullu Confused Face

Mulle ei aiemmissa raskauksissa oo ollu mitään vuotoja missään vaiheessa, niin tää on ihan uutta. Mut ahdistaa kyllä aika lailla. On niin tunteiden vuoristorataa, että Huh huh.

Tiedän ettei tosiaankaan ole helppoa, mutta koita Myyrä ottaa rauhallisesti ja levätä ❤️ Juuri nyt et muuta voi. Mä täällä toivon koko sydämestäni, että olisi vaan jotain harmitonta!

Ainakaan yön aikana ei oo vuotanut Eikä oo tullu cyglocestmömmön mukana yhtään mitään värillistä.

Ehkä hitusen myös vahvistunu testi eilisestä.
Ylempänä eilinen ja alempana hetki sit tehty.

Liitteet

• IMG_20211203_070107.jpg
    IMG_20211203_070107.jpg
    194.8 KB · Katsottu: 83
Ainakaan yön aikana ei oo vuotanut Eikä oo tullu cyglocestmömmön mukana yhtään mitään värillistä.

Ehkä hitusen myös vahvistunu testi eilisestä.
Ylempänä eilinen ja alempana hetki sit tehty.
On vahvistunut :)
Toivotaan, ettei vuotoa tule enää. Tai jos tulee, että olisi vain harmitonta alkuraskauden vuotoa :Smiling Face With Halo:

Voikos se kiinnittymisvuoto tulla vasta pitemmän ajan päästä kiinnittymisestä?
Tai mitäpä tätä nyt pähkäilemään..

Tuun varmaan hulluksi vielä tässä alkuraskaudessa :Weary Cat Face: koittakaa kestää:Face Throwing A Kiss:

Voikos se kiinnittymisvuoto tulla vasta pitemmän ajan päästä kiinnittymisestä?
Tai mitäpä tätä nyt pähkäilemään..

Tuun varmaan hulluksi vielä tässä alkuraskaudessa :Weary Cat Face: koittakaa kestää:Face Throwing A Kiss:

Helposti kestetään ❤️ Hyvä ettei ole lisää vuotanut. Josko olisi jotain alkuraskauden normaalia ollut, tai joku limakalvo vähän vuotanut? Selvästi testi kuitenkin vahvistuu!

@MyyräMatikainen yhdyn muihin, kyllä se vahvistuu :smiling face with heart-eyes: voidaan panikoida yhdessä. jos ei oo helppoa epäonnistuminen näissä asioissa, niin ei oo kyllä onnistuminenkaan :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Takaisin