Raskaaksi 2020

Voi että. Jotenkin ihan tunnemyllerryksessä Beating Heart

Tottakai testasin nyt töistä tullessa, kun joku haalinut testejä kaappiin Beaming Face With Smiling Eyes

Liitteet

• 20211130_143415.jpg
    20211130_143415.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 111
  • 20211130_141936.jpg
    20211130_141936.jpg
    544.1 KB · Katsottu: 120
  • 20211130_143142.jpg
    20211130_143142.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 112
Ai että Beating Heart

Luulin et toi ois ollu viikkodigi, mut eipä ollukaan.
Tiiä sit mikä vahvuus toi on, mutta viivat näyttää kyllä ihan hyviltä. Pc eilen ja tänään. Ja dpo10/pp5.
Saanko julistautua raskaana olevaksi Beaming Face With Smiling Eyes
Tosin en taida uskaltaa juhlia.
Ja muutenkin taitaa mennä aika kauan, että uskon todeksi.

Oon joutunu popsia aika paljon panadolia. Toivottavasti siitä ei oo haittaa.

Ja kiitos kaikille mukanaeläjille. Tää palsta on kyllä ollu yks voimavara. Mut toisaalta se on välillä luonu hirveesti paineita, et on pitäny ottaa etäisyyttä.

Liitteet

• 20211201_045914.jpg
    20211201_045914.jpg
    1 MB · Katsottu: 108
  • IMG_20211201_051847.jpg
    IMG_20211201_051847.jpg
    749.6 KB · Katsottu: 109
Ai että Beating Heart

Tiiä sit mikä vahvuus toi on, mutta viivat näyttää kyllä ihan hyviltä. Pc eilen ja tänään. Ja dpo10/pp5.

Ja kiitos kaikille mukanaeläjille. Tää palsta on kyllä ollu yks voimavara. Mut toisaalta se on välillä luonu hirveesti paineita, et on pitäny ottaa etäisyyttä.
Kyllä! :)
Onneksi olkoon ja kaikkea ihanaa sinulle raskausaikaan! Beating Heart

@MyyräMatikainen hienosti vahvistuu ja komppaan edellisiä! mulla on edelleen omastakin raskaudesta sellainen olo, etten tiedä uskoako vaiko eikö. varsinkin sillon kun oireita ei ole. mutta niin kauan kuin toisin todistetaan, niin raskaana ollaan ja toivotaan että nämä kantaa loppuun saakka <3

@MyyräMatikainen hienosti vahvistuu ja komppaan edellisiä! mulla on edelleen omastakin raskaudesta sellainen olo, etten tiedä uskoako vaiko eikö. varsinkin sillon kun oireita ei ole. mutta niin kauan kuin toisin todistetaan, niin raskaana ollaan ja toivotaan että nämä kantaa loppuun saakka :Heartred
Onko sulle jo ilmaantunut oireita?

Ai että Beating Heart

Voi miten mahtavaa, paljon onnea ja oikein paljon tarrasukkia! <3 ihana nähdä täällä näitä plussia!!

Onko sulle jo ilmaantunut oireita?
onhan noita pitkäkin liuta, mutta ne vähän menee ja tulee, että välillä ei oo mitään ja välillä taas kaikki kerralla Beaming Face With Smiling Eyes ekojen testien aikaan oli jo palelua ja pissahätää. sen jälkeen on tullu turvotus (farkut ei mee jalkaan), paineentunne alavatsalla, aaltoileva huono olo, katkonaiset unet, tissikivut ja jatkuva nälkä, tällä hetkellä siis viikot 5+3. niin ja nyt on tälläinen kiva kestoflunssa ollu päällä käytännössä PASista asti, kun lapsi kantaa näitä tauteja päiväkodista, sairastaa ite pari päivää ja mä oon sitte viikkoja kipeänä...

joko sulla on jotain? :)

Muokattu viimeksi:
onhan noita pitkäkin liuta, mutta ne vähän menee ja tulee, että välillä ei oo mitään ja välillä taas kaikki kerralla Beaming Face With Smiling Eyes ekojen testien aikaan oli jo palelua ja pissahätää. sen jälkeen on tullu turvotus (farkut ei mee jalkaan), paineentunne alavatsalla, aaltoileva huono olo, katkonaiset unet, tissikivut ja jatkuva nälkä.

joko sulla on jotain? :)

Menkkamaista aaltoilevaa kipua on ollu sieltä lauantaista asti. Ja tissit välillä kipuilee, kuumottaa sisäpuolelta Beaming Face With Smiling Eyes
Ja sama nuo unet. Tänä aamuna heräsin ennen neljää enkä saanu enää unta.
Ja normisti en syö aamupalaa kotona, jos tuun kuudeksi töihin, vaan vasta puol kaheksalta töissä, niin tänään iski etova olon ja oli pakko syödä jo ennen seiskaa Alien- Ja just palelu ja samalla posket helottaa punasina. Ja sit on kohta kuuma Beaming Face With Smiling Eyes

Siis mua vähän jännittää, et montako tuolla mahassa on. Koska toi viiva vahvistuu jotenkin niin yllättävän paljon Beaming Face With Smiling Eyes tai no en mä tiiä. Ylin on eiliseltä, keskellä on tää aamu, n.12h sit. Ja alin on äsken. Ja oisko ollu ehkä alle kaks tuntia pissa rakossa.

Enkä ees tiiä miks testailen, varmaan testaamisen ilosta ja mulla on noita tikkuja ihan hirveestiCat With Tears Of Joy
(Rfsu normi oli muuten lähestulkoon blanco Astonished Face)

Liitteet

• IMG_20211201_171656.jpg
    IMG_20211201_171656.jpg
    230.9 KB · Katsottu: 95
Tosi upeasti Myyrä vahvistuu!

Täällä tänään perinteinen päänsärkypäivä eli eiköhän ne menkat taas sieltä viikon päästä tule. Taidan jäädä tänne kohta yksin pehmotossuni kanssa höpisemään, mutta ihanaa, jos teidät muut saadaan odottajien joukkoon ❤️

Myyrän suoralle odottelen jatkoa täällä Clapping Hands Light Skin Tone

Tosi upeasti Myyrä vahvistuu!

Täällä tänään perinteinen päänsärkypäivä eli eiköhän ne menkat taas sieltä viikon päästä tule. Taidan jäädä tänne kohta yksin pehmotossuni kanssa höpisemään, mutta ihanaa, jos teidät muut saadaan odottajien joukkoon ❤️

Sulla on kyllä ihana pehmotossu Beating Heart
Tsemppiä päänsäryn kanssa Beating Heart

Nukuttiinkin aamulla nyt pitkään, ihanaa kun on vapaapäivä. Ja vitsi mä ressaan noista cycloista, et tuleeko välillä ihan liian pitkä väli Alien Monster

Ja aamun pc olkaa hyvät Beating Heart

Liitteet

• 20211202_084906.jpg
    20211202_084906.jpg
    2 MB · Katsottu: 100
@MyyräMatikainen ihanaa, nyt on jo ihan selvä viiva Beating Heart

mulla meni toissapäivänä viimeinen luge ja nyt jännittää sen takia. mutta yöllä ei voinu nukkua mahallaan ku oli tissit niin kipeet Black Heart

Takaisin