En kestä Astonished Face-Beating Heart
Tekis mieli itkeä tirauttaa.
Ihanaa! Vauvaliimaa hirveesti Beating Heart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En kestä Astonished Face-Beating Heart
Tekis mieli itkeä tirauttaa.
no nyt ei oo kyllä mikään pelkkä viivanpaikka enää tuo pc, nyt niin paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia!! Beating HeartBaby Medium Light Skin ToneVoi että. Jotenkin ihan tunnemyllerryksessä Beating Heart
Tottakai testasin nyt töistä tullessa, kun joku haalinut testejä kaappiin Beaming Face With Smiling Eyes
Kyllä tää jo plussa on!Voi että. Jotenkin ihan tunnemyllerryksessä Beating Heart
Tottakai testasin nyt töistä tullessa, kun joku haalinut testejä kaappiin Beaming Face With Smiling Eyes
Kyllä tää jo plussa on!
Tuo puikon viiva on ihan samanlainen, mikä mulla oli dpo 9, digi näytti sillon 1-2 Clapping HandsClapping Hands
On jännää! :) En kyllä epäile yhtää etteikö olisi ihan aito plussa!Beating Heart
Teen digin varmaa ja huomenna aamulla. Tosin en nyt oo ihan varma, että onko ne viikkodigejä. Kaks pitäis olla, mut yks taitaa vaan kertoa et onko raskaana vai ei.
Niin on Beaming Face With Smiling EyesOn jännää! :) En kyllä epäile yhtää etteikö olisi ihan aito plussa!
Kyllä! :)Ai että Beating Heart
Luulin et toi ois ollu viikkodigi, mut eipä ollukaan.
Tiiä sit mikä vahvuus toi on, mutta viivat näyttää kyllä ihan hyviltä. Pc eilen ja tänään. Ja dpo10/pp5.
Saanko julistautua raskaana olevaksi Beaming Face With Smiling Eyes
Tosin en taida uskaltaa juhlia.
Ja muutenkin taitaa mennä aika kauan, että uskon todeksi.
Oon joutunu popsia aika paljon panadolia. Toivottavasti siitä ei oo haittaa.
Ja kiitos kaikille mukanaeläjille. Tää palsta on kyllä ollu yks voimavara. Mut toisaalta se on välillä luonu hirveesti paineita, et on pitäny ottaa etäisyyttä.
Onko sulle jo ilmaantunut oireita?@MyyräMatikainen hienosti vahvistuu ja komppaan edellisiä! mulla on edelleen omastakin raskaudesta sellainen olo, etten tiedä uskoako vaiko eikö. varsinkin sillon kun oireita ei ole. mutta niin kauan kuin toisin todistetaan, niin raskaana ollaan ja toivotaan että nämä kantaa loppuun saakka
Ai että Beating Heart
Luulin et toi ois ollu viikkodigi, mut eipä ollukaan.
Tiiä sit mikä vahvuus toi on, mutta viivat näyttää kyllä ihan hyviltä. Pc eilen ja tänään. Ja dpo10/pp5.
Saanko julistautua raskaana olevaksi Beaming Face With Smiling Eyes
Tosin en taida uskaltaa juhlia.
Ja muutenkin taitaa mennä aika kauan, että uskon todeksi.
Oon joutunu popsia aika paljon panadolia. Toivottavasti siitä ei oo haittaa.
Ja kiitos kaikille mukanaeläjille. Tää palsta on kyllä ollu yks voimavara. Mut toisaalta se on välillä luonu hirveesti paineita, et on pitäny ottaa etäisyyttä.
onhan noita pitkäkin liuta, mutta ne vähän menee ja tulee, että välillä ei oo mitään ja välillä taas kaikki kerralla Beaming Face With Smiling Eyes ekojen testien aikaan oli jo palelua ja pissahätää. sen jälkeen on tullu turvotus (farkut ei mee jalkaan), paineentunne alavatsalla, aaltoileva huono olo, katkonaiset unet, tissikivut ja jatkuva nälkä, tällä hetkellä siis viikot 5+3. niin ja nyt on tälläinen kiva kestoflunssa ollu päällä käytännössä PASista asti, kun lapsi kantaa näitä tauteja päiväkodista, sairastaa ite pari päivää ja mä oon sitte viikkoja kipeänä...Onko sulle jo ilmaantunut oireita?
onhan noita pitkäkin liuta, mutta ne vähän menee ja tulee, että välillä ei oo mitään ja välillä taas kaikki kerralla Beaming Face With Smiling Eyes ekojen testien aikaan oli jo palelua ja pissahätää. sen jälkeen on tullu turvotus (farkut ei mee jalkaan), paineentunne alavatsalla, aaltoileva huono olo, katkonaiset unet, tissikivut ja jatkuva nälkä.
joko sulla on jotain? :)
Tosi upeasti Myyrä vahvistuu!
Täällä tänään perinteinen päänsärkypäivä eli eiköhän ne menkat taas sieltä viikon päästä tule. Taidan jäädä tänne kohta yksin pehmotossuni kanssa höpisemään, mutta ihanaa, jos teidät muut saadaan odottajien joukkoon