Raskaaksi 2020

Muistahan nyt ottaa rauhallisemmin! Toivottavasti pysyy kyydissä elokuulle astiBeating Heart
Muistan, takuuvarmasti❣
Tänään haen poikien kans jotain hyvää ruokaa ja vietetään kuopuksen 12v synttäreitä Beating Heart
Mies lähtee peijaisiin ja miehen poika jonkun kaverinsa mökille, joten spesiaalia laatuaikaa omien kanssaClapping Hands Light Skin Tone

Ei ollu mitään puhetta, et onko alkio lähteny kuoriutumaan, mut ainakin oli selvinny sulatuksesta 100%

Alkio oli laadultaan 5BB, luki epikriisissä. Sitä en nyt äkkiseltään tiiä, et mitä tarkoittaa Beaming Face With Smiling Eyes

Chard Blue Heart

Voi miten negatiivinen voikaan olla oma mieli. Aiheuttaakohan noi lääkityksetkin osaltaan tuota. Oikeastaan koko viikon ollu sellanen plääh olo, et ei tästä kuitenkaan mitään tule. Ja nyt yrittää kuulostella oloja ja sit ku ei oo niin on vielä enemmän plääh Clown Face
Nojoo, eihän tästä nyt mitään voi tietää. Se joko tarraa tai ei tarraa.

Lueskelin tuosta 5BB laadusta. Suomen sivustoilla ei oikein mitään ollut, mutta sitten ulkomaalaisilla sivustoilla oli enemmänkin.
5 tarkoittaa sitä, että on osittain kuoriutumaan lähtenyt alkio. Ja nuo kirjaimet perässä on solujen luokituksia. A ois paras, ofkoors.
Eli mitä nyt käsitin, niin ihan keskiverto alkio on siirretty. Tuskinpa huonoja siirrettäiskään Beaming Face With Smiling Eyes

Onpas nää kyllä oikein taas maailman piinallisimpia päiviä Anguished Face
Ja kun oon ottanu rauhallisesti, niin joka napsahduksesta ajattelee, et olikohan tää jotain.
Tosin. Ei mulla oo muuta ku vatsatuntemuksia. Eikä varmaan oikein voi vielä muuta ollakaan.

Eilen menkkakipuilua aaltoilevasti. Ja samoiten tänään on ollu. Ja jotenkin tuo vasemmalla puolen vatsaa on enemmän tuntemuksia. Aiemmin on voinu laittaa keltsin piikkiin. Mut nyt sitä ei ole, niin Alien-
Ja aina vaan on tosi skeptinen olo. Tai ehkä se vaihtelee.
Eilen vissiin hetkellisesti oli toivova, koska löysin torista tosi edullisesti vaunujen rungon, jossa ratasistuin. Ja pienellä turnauksella niistä tulee pööfekt. Ja vaunukoppa pitää hommata ja siitäkin alustavasti kaupat sovittuna. Mut aika edullisesti, jos saan 130e emmaljunga super vikingin yhdistelmät posteineen Astonished Face- Ja jos ei käyttäjää koskaan tule, niin nehän voi myydä sitten eteenpäin kunnostettuna ja ottaa vielä vähän voittoa Beaming Face With Smiling Eyes

Illalla en meinannu saada cyclogestiä paikoilleen, kun tuntu et kohdunsuu oli niin matalalla. Aamulla oli korkealla. Mut niin oli eilisaamunakin. Mut tuo oli hassua ku oli niin matalalla. Ajattelin et pian se pullahtaa pihalle Astonished Face-

Muokattu viimeksi:
Tsemppiä Myyrä piinailuun Beating Heart

Mä uhkaan perheen joulurauhaa ja tarvitsisin jonkun yksinäisen bunkkerin. Täytyy toivoa ettei tätä vielä reilua viikkoa kestäisi tai ainakaan enää ennen menkkoja pahenisi. Oon yrittänyt siirtää kiukkua siivoukseen et kiiltääpä kohta koko talo Beaming Face With Smiling Eyes

Ei pitäny testata vielä tänään, mut en ehtiny käydä vessassa töissä ja tuli pidätystä 3,5h. Joten tässäpä illan testi Beaming Face With Smiling Eyes

kyllä siinä kai jotain viivan esi-isää on ehkä näkyvissä.

Dpo 8 ja pp3.

Liitteet

• 20211129_182751.jpg
    20211129_182751.jpg
    463.9 KB · Katsottu: 132
Ai hyvä luoja miten veti jökkiin alaselän tuolta oikealta puolen Anguished Face sätii perseeseen ja jalkaan.
Pitkin päivää vähän vihoitteli, mut tuossa hetki sitten tapahtu jotain ja nyt oon kyllä kipee.

MyyräM. Jotain näkyy Beating Heart toivottavasti alkaa vahvistumaan viiva Beating Heart

Täällä huomenna kp15 ja aloitan terot kuurimaisesti. Katotaas onko apua. Tänään tiettävästi dpo0. Eilen tuli tosi vahvat ovisviivat testiin.

Jee Myyrä! Saatoin vähän herkistyä jo minäkin ja toivon vahvistumista ja erittäin vahvoja tarrasukkia pienelle! ❤️

Takaisin