Raskaaksi 2020

Voiko muuten blaston kehityksestä jo nähdä minkä kuntoinen se on? Kehittyykö hyväkuntoiset blastot paremmin/tehokkaammin kuin sellaiset joissa mahdollisuudet on huonommat? Tietääkö kukaan?

Movelle nyt tsemppiä, että kaikki menee hyvin. Beating Heart

Mä oon ymmärtänyt että ”normaalissa” ivf-hoidossa voidaan silmämääräisesti arvioida laatua, mut että se ei kerro kromosomivirheistä tms. Eli pitäis mennä ihan alkiodiagnostiikan tasolle jos haluis saada vahvistuksen että blastot on ”hyviä” ja varmasti kehityskelpoisia. Plus tietty muutkin tekijät vaikuttaa ku blaston hyvyys.

Päivän päivitys <3 huomenna meinasin tehdä vielä digin, kun on virallinen testipäivä. Toivottavasti siihen tulis jo se 2-3vk niin uskaltais ehkä vähän hengähtää.

Liitteet

• 5F02D6FF-BE91-4916-A8D1-8EEA12821821.jpeg
    5F02D6FF-BE91-4916-A8D1-8EEA12821821.jpeg
    2.7 MB · Katsottu: 109
Onpa ihanaa move. Oon niin onnellinen sun puolesta Beating Heart
Mut tiiätkö. Nyt tuli ekaa kertaa vähän kateuden tunnettaAstonished Face jotenkin on aina vaan ton oman siirron kanssa negatiivinen olo, niin sit ei oikein usko omaan onnistumiseen ja haluaisin vaan niin, että onnistuu.

Onpa ihanaa move. Oon niin onnellinen sun puolesta Beating Heart
Mut tiiätkö. Nyt tuli ekaa kertaa vähän kateuden tunnettaAstonished Face jotenkin on aina vaan ton oman siirron kanssa negatiivinen olo, niin sit ei oikein usko omaan onnistumiseen ja haluaisin vaan niin, että onnistuu.
kiitos. mä niin toivon, että seuraat samaa polkua ja teidän siirto johtaa myös raskauteen <3 ja ymmärrän hyvin tuon fiiliksen, ihminen on inhimillinen. siinä vaiheessa kun me jouduttiin ivf-kierrokselle ja työkaveri kertoi raskaudestaan, niin pillitin koko päivän elämän epäoikeudenmukaisuutta. vaikka ei sitä ikinä tahdo kenellekään toiselle pahaa, niin saa se silti sattua, ettei itse onnistu. halit <3

Move Beating Heart

Viimeks siirrosta jälkeen taidettiin lähteä heti samana päivänä salille. Ja seuraavana päivänä käytiin pitkällä metsälenkillä. Tällä kertaa meinaan ottaa niin rauhallisesti ku olla ja voi. Eli makaan sohvalla ja odotan palvelua Beaming Face With Smiling Eyes No ei vaan. Otan oikeesti rauhallisesti. Jos se yhtään edesauttais asiaa.

Illalla laitettu cyclogest pysyi hyvin paikoillaan, kuten arvata saattaa, kun vaakatasossa on. Mut en tiiä miten toteutan tän aamun kapselin. Ja Onkohan tässä se 12h miten tarkka?

Move Beating Heart

Viimeks siirrosta jälkeen taidettiin lähteä heti samana päivänä salille. Ja seuraavana päivänä käytiin pitkällä metsälenkillä. Tällä kertaa meinaan ottaa niin rauhallisesti ku olla ja voi. Eli makaan sohvalla ja odotan palvelua Beaming Face With Smiling Eyes No ei vaan. Otan oikeesti rauhallisesti. Jos se yhtään edesauttais asiaa.

Illalla laitettu cyclogest pysyi hyvin paikoillaan, kuten arvata saattaa, kun vaakatasossa on. Mut en tiiä miten toteutan tän aamun kapselin. Ja Onkohan tässä se 12h miten tarkka?
kuulostaa hyvältä suunnitelmalta ;) siis mulle ei ole edes ohjeistettu mitään aikaväliä noille lugeille, pelkästään aamuin illoin. ite oon laittanu nukkumaan mennessä noin klo 23 ja aamulla herätessä noin klo 7, eli ei todellakaan ole tasainen tahti Beaming Face With Smiling Eyes

kuulostaa hyvältä suunnitelmalta :wink siis mulle ei ole edes ohjeistettu mitään aikaväliä noille lugeille, pelkästään aamuin illoin. ite oon laittanu nukkumaan mennessä noin klo 23 ja aamulla herätessä noin klo 7, eli ei todellakaan ole tasainen tahti Beaming Face With Smiling Eyes
No hyvä Beaming Face With Smiling Eyes
Taisin eilen laittaa klo 22 ja nyt aamulla 8. Illalla pääsen 21 töistä. Eli laitan varmaan 22. Mut sit meen huomenna töihin jo 6. Eli siihen tulee kyllä lyhyt väli.

Move Beating Heart

Hui, siis oikeesti on varmasti hyvä levätä siirron jälkeen :) toivotaan että tärppää seuraavasta!

Onnea move Beating Heart

Mulla on pehmotohveli edelleen täällä valmiudessa potkaisemaan Myyrä odottajien joukkoon ja toivon koko sydämestäni sen yhä toimivan Beating Heart

Ovista ennustava päänsärky saapunut kylään. Tai ainakin toivon olevan sitä, kun muita oireita ei vielä näy. Miehellä loppuviikko mahdollisesti työntäyteinen, mutta tingitään vaikka yöunista sitten.

kiitos <3 tänään testattu dpo16 digi ja olihan se noussut 2-3vk :) nyt soittoa klinikalle ja varhaisultra varaukseen. ja sit taas piinaillaan muutama viikko Beaming Face With Smiling Eyes

@Elea82 lle niitä pehmopotkuja myös :) kuin myös @MyyräMatikainen lle <3 toivottavasti kaikki meistä saavat lopulta sen nyytin syliin!! Beating Heart

kiitos :Heartred tänään testattu dpo16 digi ja olihan se noussut 2-3vk :) nyt soittoa klinikalle ja varhaisultra varaukseen. ja sit taas piinaillaan muutama viikko Beaming Face With Smiling Eyes

@Elea82 lle niitä pehmopotkuja myös :) kuin myös @MyyräMatikainen lle :Heartred toivottavasti kaikki meistä saavat lopulta sen nyytin syliin!! Beating Heart
Onnea Move kovasti raskauteen!
Tuu kertomaan kuulumisia Beating Heart :)

kiitos :Heartred tänään testattu dpo16 digi ja olihan se noussut 2-3vk :) nyt soittoa klinikalle ja varhaisultra varaukseen. ja sit taas piinaillaan muutama viikko Beaming Face With Smiling Eyes

@Elea82 lle niitä pehmopotkuja myös :) kuin myös @MyyräMatikainen lle :Heartred toivottavasti kaikki meistä saavat lopulta sen nyytin syliin!! Beating Heart

Huippujuttu!!!! Ihan mahtavaa!!!!
Ja tosiaan maailman suurimmat tsempit vielä muille tässä ryhmässä kuumeileville. Ootte ajatuksissa. Beating Heart

Ihanaa Move mitä uutisia täällä kun vähästä aikaa kurkkailin!! Kamalasti vauvaliimaa matkaan <3

Heips! Beanen kirjoittelee

Vau miten täällä on tapahtunut ilosii juttuja!
Onnea Move ihanaa että tärppäsi ja nyt vaan ihanaa raskausaikaa!!

Meille syntyi poika 15.10 eli 37+0 ja kaikki meni hyvin. Käytiin jo synnytys salissa 36+ mut ei tullut silloin vielä poitsu pihalle
No tulipa nähtyy tayssin uudet hienot synnytys salit ennakkoon hienot oli puitteet!

Paljon tsemppii kaikille ja onnea plussanneille sekä plussatuuliia yrittäville

Superpaljon onnea ja vauvantuoksua, @Beanen ! <3

tein vikan testin kaapista pois ja nyt saa riittää Beaming Face With Smiling Eyes kiitos vielä kaikille ja tsemppiä kullekin omalle polulle <3

Liitteet

• 19C6CA70-3B9D-45BC-BD8A-8792E692C0CE.jpeg
    19C6CA70-3B9D-45BC-BD8A-8792E692C0CE.jpeg
    2.7 MB · Katsottu: 118
Voi Move ja ihanat viivatBeating HeartBeating Heart

Vähän jännittää huominen. Tai lähinnä, että soitellaanko sieltä ja jos soitellaan, niin se ei tiedä hyvää. Eikä ees ehditä toista stimulaatiota tänä vuonna.
Ja itse asiassa jos joudutaan toiseen PASsiin, niin se tehdään tammikuussa. Ja oon lukenu yhdestä Facebook ryhmästä, että hoitajapula on aikamoinen tayssissa. Nyt oli ollu inssi, niin seuraavaan saa ilmoittautua vasta helmikuussa.

En tiiä onko pinna kireellä muuten vaan vaiko lääkkeistä. Mut eilen ja tänään silmät on vaan pyöriny päässä, niinku hedelmäpelissä, kun en jaksa ihmisiä Cat With Tears Of Joy

Tänään meinaan käydä saunassa ja juoda lonkeron. Toivottavasti seuraava sitten joskus ens syksynä Beaming Face With Smiling Eyes

Oi mitkä ihanat viivat Movella Beating Heart
Tsemppiä Myyrä huomiselle! Toivottavasti lonkero jää viimeiseksi Beating Heart

Täällä ovisnippailut kylässä, mutta niin on joku ihmeen ärsytyskin. En ymmärrä mikä muka kiukuttaa! Joka toinen päivä ollaan pystytty miehen työkiireistä ja selkäkivusta huolimatta tallettelemaan ja kaikki on muutenkin oikein kivasti. Ei yhtään mitään syytä kiukulle, päinvastoin, mutta niin vaan hanskat heitin jo ajatuksissa nurkkaan ja olen karhuakin äreänpi. Perheen vuoksi toivon ettei tästä loppukierrosta kiukku enää pahene.

Takaisin