Raskaaksi 2020

Kiitos sympatioista kaikille ja pahoittelut kun en ole jaksanut paljon niistä kiitellä aiemmin :Heartred oon vaan niin helvetin kyllästynyt olemaan aina siinä roolissa jolle niitä pahoitteluja esitetään. Vaikka toki ymmärrän et on niitä muitakin, jotka joutuvat kuulla niitä "olen pahoillani" fraaseja toistuvasti.

Mä jättäydyn taka-alalle varmaan hetkeksi. Ei oikein pää kestä nyt tätä. Varmaan tuun kirjottelemaan tyhjennyksestä kyllä sit jossain vaiheessa tai sinne km puolelle.

Peukkuja kaikille omiin tilanteisiinne!

Chard voimia :Heartpink

"Ikävä" tähän samaan syssyyn kertoa omista hyvistä ultrauutisista..:sorry::Heartpink

@move88 ainakin jotain laitoit, et oot kiree niinku viulunkieli :hilarious:

Mulla ei ny onneks sellasta oo :grin
Vähän ällöttää syöminen.

Työpaikalla pomo on tietoinen tästä, mut silti meinas et ens viikolla menisin pakkaamaan kaikenmaailman lavoja yms yms raskasta ja painavaa. Öööö. No en todellakaan ole menossa. Saa hakea saikkua, jos laittaa tollasia hommia.
Musta tuntuu et sitä vituttaa nää hoidot, oon vähän niinku sen oikea käsi. Ni sit jos jään jossain vaiheessa pois ni :bag:

@move88 ainakin jotain laitoit, et oot kiree niinku viulunkieli :hilarious:

Mulla ei ny onneks sellasta oo :grin
Vähän ällöttää syöminen.

Työpaikalla pomo on tietoinen tästä, mut silti meinas et ens viikolla menisin pakkaamaan kaikenmaailman lavoja yms yms raskasta ja painavaa. Öööö. No en todellakaan ole menossa. Saa hakea saikkua, jos laittaa tollasia hommia.
Musta tuntuu et sitä vituttaa nää hoidot, oon vähän niinku sen oikea käsi. Ni sit jos jään jossain vaiheessa pois ni :bag:
haa totta. olinki unohtanu tän henkisen puolen :grin tosiaankin pinna oli hyvinkin kireellä sillon aluks. se onneks helpotti sitten myöhemmin :) samoin olo oli fyysisesti pahin siinä 3-4 päivää ennen punktiota.

ääh mikä pomo :finger: antaa tehä sit hommansa ite, jos ei tajua :angelic: saikkua sit vaan, jos ei muuten onnistu...

se pärähti välikierto käyntiin tänään, tällä kertaa edellisen kierron lopussa otettu koronarokote ei vaikuttanu yhtään, oli normaali luteaali 13 pv. meinasin kuitenkin tikuttaa oviksen (jo lääkkeettömän kierron toimivuuden mielenkiinnosta) ja jotta osaa ennakoida milloin seuraava kierto olis tulossa, koska siellä olis sit varattuna se syyslomareissu. onko jollain kokemusta kuinka usein PASissa ultrataan? meinaan vaan, että jos kerkeen käydä 1. ultrassa ennen reissua ja reissu kestää 6 päivää, onko mitään tsäänssejä siirtoon :confused004 mulla kaikki blastot viispäiväsiä eli siirretään vasta 6pv o+:n jälkeen.

se pärähti välikierto käyntiin tänään, tällä kertaa edellisen kierron lopussa otettu koronarokote ei vaikuttanu yhtään, oli normaali luteaali 13 pv. meinasin kuitenkin tikuttaa oviksen (jo lääkkeettömän kierron toimivuuden mielenkiinnosta) ja jotta osaa ennakoida milloin seuraava kierto olis tulossa, koska siellä olis sit varattuna se syyslomareissu. onko jollain kokemusta kuinka usein PASissa ultrataan? meinaan vaan, että jos kerkeen käydä 1. ultrassa ennen reissua ja reissu kestää 6 päivää, onko mitään tsäänssejä siirtoon :confused004 mulla kaikki blastot viispäiväsiä eli siirretään vasta 6pv o+:n jälkeen.
Lääkkeellisessä passissa ultrattiin kerran, luonnolliseen kiertoon tehdyistä ei oo (vielä ainakaan) kokemusta.

Mä pyörin täällä kun laitoin just ekat tyhjennyslääkkeet ja odotan kauhunsekaisin tuntein sen helvetin alkamista. Miestä jännittää varmaan enemmän kun mua, se ei kestä verta ja ajatus toisen kivusta on sille raskas kestää. Sanoin et kun on tästä selvinnyt niin on treenannut sit synnytyksen ensimetrejä varten samalla.

@Chard kiitos vastauksesta :) mulla tosiaan suunnitelmana siirto luonnolliseen kiertoon.
hirmuisesti voimia tyhjennykseen ja toivottavasti se nyt hoituu kerralla ja hyvin. tsemppihali <3

Lääkkeellisessä passissa ultrattiin kerran, luonnolliseen kiertoon tehdyistä ei oo (vielä ainakaan) kokemusta.

Mä pyörin täällä kun laitoin just ekat tyhjennyslääkkeet ja odotan kauhunsekaisin tuntein sen helvetin alkamista. Miestä jännittää varmaan enemmän kun mua, se ei kestä verta ja ajatus toisen kivusta on sille raskas kestää. Sanoin et kun on tästä selvinnyt niin on treenannut sit synnytyksen ensimetrejä varten samalla.

Tsemppiä kovasti :Heartpink pakotatko miehen katsomaan:bag: itse olin vessassa ja mies kävi joskus tsekkaamassa olinko hengissä tai tuomassa jotain jos pyysin. En muista näytinkö möykkyä mikä tuli..melkein harmittaa etten tutkinut sitä enempää..en tiedä :sour:

Tsemppiä kovasti :Heartpink pakotatko miehen katsomaan:bag: itse olin vessassa ja mies kävi joskus tsekkaamassa olinko hengissä tai tuomassa jotain jos pyysin. En muista näytinkö möykkyä mikä tuli..melkein harmittaa etten tutkinut sitä enempää..en tiedä :sour:
No en pakota katsomaan :grin vessaan siis. Pakotan sen katsomaan mua kun olen kivuissani, eli se on täällä kotona mun kanssa, se riittää. En aio itsekään analysoida mitä tulee ulos :wacky:

Siis ne mun ekat 20-30min kivut..hyi hitto..oksetti, pyörrytti...yritin suihkua, tulikin kylmä, sauna päälle, kuuma...helpotti heti kun möykky tuli ulos :sorry:

Siis ne mun ekat 20-30min kivut..hyi hitto..oksetti, pyörrytti...yritin suihkua, tulikin kylmä, sauna päälle, kuuma...helpotti heti kun möykky tuli ulos :sorry:
Mulla alkoi kuten menkkakivut, sit ne muuttui todella intensiivisiksi ja tulivat aaltoillen pari tuntia. Lopussa ei ollut taukoa välissä ollenkaan, supisti tauotta varmaan puoli tuntia. Siinä mielessä synnytyksen ensisentit on paljon helpommat kun niissä on lepoaikaa välissä. Sit tuntui yhtäkkiä et jotain tulee ulos ja kivut loppui kuin seinään.

Toi oli siis kokemus 12v takaa.

Nyt ei oo mitään kipuja vielä, lääkkeiden laitosta on pian 2h o_O
Edit. Jaa, vuoto oli alkanut, mut edelleenkään ei muuta ku pientä nipistelyä. No mieluummin tietysti näin, vaikka ehtiihän se tilanne muuttua.

Kiitos tsemppihaleista kaikille :Heartred

Muokattu viimeksi:

Mulla ultrattiin kerran.
Kierron kp12, sen pohjalta mitä yleensä mun säännöllinen ja kellontarkka kierto oli ollut ja koska ovis oli ollut.
Määräsivät varuiksi irrotuspiikin, mutta hyvin laskivat että ultrasta 1 päivä niin pitäisi olla ovis ja niin se olikin :D

Täällä kanssa samanlainen kokemus. Ja tosiaan "möykyn" ulostuloon helpotti heti kivut.

Tsemppiä ja ♡♡♡ Chard

Voi näitä surullisia uutisia! On ehkä minullakin sama edessä. Rv 10+4, ja vuotoa on ollut viikon jokaisena päivänä. Vähäistä, enimmäkseen ruskeaa, mutta silti huolestuttaa. Raskaustesti oli eilen edelleen positiivinen. Neuvolasta neuvoivat, että jos vielä ensi viikon alussa jatkuu, niin pitää varata lääkäriaika. Ultran pitäisi olla 11 päivän päästä.

Voi näitä surullisia uutisia! On ehkä minullakin sama edessä. Rv 10+4, ja vuotoa on ollut viikon jokaisena päivänä. Vähäistä, enimmäkseen ruskeaa, mutta silti huolestuttaa. Raskaustesti oli eilen edelleen positiivinen. Neuvolasta neuvoivat, että jos vielä ensi viikon alussa jatkuu, niin pitää varata lääkäriaika. Ultran pitäisi olla 11 päivän päästä.
Toivottavasti olis vaan harmitonta vuotoa :smiley-angelic001 mutta tietysti se huolestuttaa. Voimia kovasti ja toivotaan, että vuotelu loppuu :Heartred
Olitko käynyt ar-ultrassa?

Äh. Mua kyllä masentaa toi ultran tulos.
Lapsettomuuspuolelle laitoinkin, et VAAN 3 rakkulaa. Tai no yks lisäks, mut oli pienempi (9mmm) muut tais olla 12 -13mm :sour:

@MyyräMatikainen harmi ettei enempää. oliko lääkärillä ajatusta miksei vasemmalla vastetta ollenkaan? voihan se olla, että nää yksilöt on kaikki priimaa. toivotaan niin <3 mua kyllä kans vähän ihmetyttää, miksei icsiä ollenkaan harkita...

Takaisin