Raskaaksi 2020

No negahan se oletetusti.
Taas seksin jälkeen tuli vuotoa. Ihme sekoilua :bag::banghead:

Onko sulla koronarokotteesta kuinka kauan? Mullahan rokote sekoitti kaiken ja viime kierron loppu oli just tuollaista ihmeellistä vuotelua. Toivottavasti sulla ois kuitenkin kyse nyt jostain muusta!

Onko sulla koronarokotteesta kuinka kauan? Mullahan rokote sekoitti kaiken ja viime kierron loppu oli just tuollaista ihmeellistä vuotelua. Toivottavasti sulla ois kuitenkin kyse nyt jostain muusta!
Maanantaina tulee 3 viikkoa. Sain sen kp15.
Siis tää ei voi olla mistään muusta. Koska vaikka olis ollu elämässä ihan mitä vaan meneillään, niin ei oo vaikuttanu kuukautisiin. Vittu. MIKS JUST NYT :smiley-angry017
Muoks. Ykköspiikistä ei tullu mitään..

..niin ja lämmöt on nyt tippunut. Ja alavatsaa on kyllä juhlinut ja ääretön vitutus päällä. Tekis mieli paiskoa tavaroita tästä rullakosta :bag:

En tiiä miten tää sekoilu nyt vaikuttaa kaikkeen. Entä jos se suurinpiirtein puoliväli osuu just viikonlopulle, niin mitäs sit:shifty: Ja epätietoisuus mulle on kaikista ärsyttävintä. Jos ei oo maanantaihin mennessä alkanu, niin täytyy varmaan soittaa polille.

Mulla on kans nyt 3vk tokasta piikistä ja mielenkiinnolla odotan pidentääkö se kiertoa. (Ei haittais, osuis hoitojen kannalta paremmin…) mullahan oli kemiallinen siinä kierrossa ku otin ekan rokotteen - vuoto alko vasta 10 päivää ekan negatestin jälkeen. Dpo29 :confused:

Mulla on kans nyt 3vk tokasta piikistä ja mielenkiinnolla odotan pidentääkö se kiertoa. (Ei haittais, osuis hoitojen kannalta paremmin…) mullahan oli kemiallinen siinä kierrossa ku otin ekan rokotteen - vuoto alko vasta 10 päivää ekan negatestin jälkeen. Dpo29 :confused:
Mulla testi oli ihan täysin nega. Ja kai sitä jotain hailuraa olis jo havaittavissa, jos täällä ois sama juttu.
Toivottavasti nyt kuitenkin alkais..

Mulla ei ole ykköspiikin jälkeen ollut yhtään normaalia kiertoa ja ens viikolla ois toisen piikin vuoro. En edes uskalla ajatella mitä sen jälkeen tapahtuu. Meidän toiveet tämä sekoilu taitaa kuitenkin lopullisesti haudata.

Onneksi näin paha sekoaminen taitaa olla harvinaisempaa ja useampi on raskautunutkin pienestä sekoilusta huolimatta. Toivottavasti muut eivät joudu tätä samaa sekoilua kokemaan ja Myyrän uusi kierto alkaisi pian ❤️

@MyyräMatikainen eli eilen alkoi pistokset? :)

täällä menee tänään viimeinen (10.) terolut huiviin ja saa nyt sit nähdä milloin menkat alkaa. mua ei haittais jos tää koronatehoste venyttäis taas kierron ihan ylipitkäks, mutta katotaan nyt. saleen alkaa jo joskus keskiviikkona :rolleyes:

@MyyräMatikainen eli eilen alkoi pistokset? :)

täällä menee tänään viimeinen (10.) terolut huiviin ja saa nyt sit nähdä milloin menkat alkaa. mua ei haittais jos tää koronatehoste venyttäis taas kierron ihan ylipitkäks, mutta katotaan nyt. saleen alkaa jo joskus keskiviikkona :rolleyes:

Joo!
Hyvin meni, vaikka vähän jännittikin :nailbiting: En oo mikään piikkikammonen, mut en esim rokotuksella tai ku otetaan verta, niin kato siihen piikkiin. Nyt on vähän pakko :hilarious:

Perjantaina on eka kontrolliultra. Ruuhkaa on vissiin just sillon siellä, pitää varautua odottamaan. Mut pakko tarkastaa tilanne silloin, kun on suht iso toi annostus.

Eihän noi menkat mee koskaan, niinku pitäis :finger:

Joo!
Hyvin meni, vaikka vähän jännittikin :nailbiting: En oo mikään piikkikammonen, mut en esim rokotuksella tai ku otetaan verta, niin kato siihen piikkiin. Nyt on vähän pakko :hilarious:

Perjantaina on eka kontrolliultra. Ruuhkaa on vissiin just sillon siellä, pitää varautua odottamaan. Mut pakko tarkastaa tilanne silloin, kun on suht iso toi annostus.

Eihän noi menkat mee koskaan, niinku pitäis :finger:
kiva kuulla. kyllä siihen pistämiseen sitten nopeasti turtuu :rolleyes: ja niiden jarrujen kanssa se vasta hauskaksi muuttuukin :hungover:

niinhän se tuntuu olevan. ei se auta nyt ku katsoa miten menkkojen kanssa käy, ja toivoa että sen PASin sais jotenkin kuitenkin hoidettua siihen taukokiertoa seuraavaan kiertoon.

mites muuten @Chard voit? <3

Syke oli sammunut ja tyyppi vastasi rv 7+4. Viime ultrassa noin puolitoista viikkoa sitten vastasi 7+0, eli vähän oli vielä kasvanut. Polilta tai gyneltä soitellaan huomenna ja saan kuulla koska tyhjennys tehdään. Toivoin sitä jo lähipäiville alkaen heti huomisesta koska loppuviikolla lapset tulee tosiaan meille.

Kävin aamulla myös työpsykologilla. En nyt tiedä oliko siitä merkittävästi apua mihinkään. Lähete on kuitenkin avoinna jos haluan varata uuden ajan.

En oo itkenyt ollenkaan ton ultran jälkeen. Varmaan kun tässä on työstänyt asiaa jo 2,5 viikkoa.

Lähettiin ultrasta niin radiossa alkoi soimaan Lily Allenin Fuck you ja mä repesin nauramaan ääneen :woot: Miten sopivaa biisi, niin sopiva siihen hetkeen. "Fuck you very very much". Enkä oo kuullut tuota biisiä vuosikausiin missään.

Viis tonnia kankkulan kaivoon, leuka rintaan ja kohti uutta paskaa :finger:

Muokattu viimeksi:
Syke oli sammunut ja tyyppi vastasi rv 7+4. Viime ultrassa noin puolitoista viikkoa sitten vastasi 7+0, eli vähän oli vielä kasvanut. Polilta tai gyneltä soitellaan huomenna ja saan kuulla koska tyhjennys tehdään. Toivoin sitä jo lähipäiville alkaen heti huomisesta koska loppuviikolla lapset tulee tosiaan meille.

Kävin aamulla myös työpsykologilla. En nyt tiedä oliko siitä merkittävästi apua mihinkään. Lähete on kuitenkin avoinna jos haluan varata uuden ajan.

En oo itkenyt ollenkaan ton ultran jälkeen. Varmaan kun tässä on työstänyt asiaa jo 2,5 viikkoa.

Lähettiin ultrasta niin radiossa alkoi soimaan Lily Allenin Fuck you ja mä repesin nauramaan ääneen :woot: Miten sopivaa biisi, niin sopiva siihen hetkeen. "Fuck you very very much". Enkä oo kuullut tuota biisiä vuosikausiin missään.

Oon niin pahoillani koko hommasta, keskenmeno, odottelu..varmasti olet jo monta viikkoa työstänyt asiaa. Toi biisi oli kyllä osuva.. olihan teillä vielä alkioita pasiin? Ootteko yksityisellä eli about tonni aina kun uusi pas? Voimia :Heartpink:sorry:

Meillä huomenna ultra aamupäivällä.. mies saa poikkeuksellisesti tulla mukaan koska mulla saatanan kipee selkä, joku iskias juttu..

Oon niin pahoillani koko hommasta, keskenmeno, odottelu..varmasti olet jo monta viikkoa työstänyt asiaa. Toi biisi oli kyllä osuva.. olihan teillä vielä alkioita pasiin? Ootteko yksityisellä eli about tonni aina kun uusi pas? Voimia :Heartpink:sorry:

Meillä huomenna ultra aamupäivällä.. mies saa poikkeuksellisesti tulla mukaan koska mulla saatanan kipee selkä, joku iskias juttu..
On alkioita. Tonni menee pelkkään klinikkalaskuun. Siihen päälle mahd lääkitys ja ultrat täällä mun kotikaupungissa.

Chard :Heartpink

Move, eikös sua väsyttäny eroina pistopäivinä ainakin? Helpottiko se yhtään sit päivien edetessä?

Mua väsyttää. Ja pää on sellanen ihmeellinen. Vähän kipee ja ihme humina. Just sellanen ku oikein paljon väsyttää ja sit on vähä aivot narikassa :wtf:

@Chard toivottavasti saat tyhjennyksen mahdollisimman pian. on toi kyllä niin ahdistavan kuuloinen tilanne. kovasti tsemppiä edelleen ja voimia aiheen käsittelyyn <3 sehän voi olla muutakin kuin itkemistä, tietysti, varsinkin kun asia on nyt ollu tiedossa jo jonkin aikaa.

@jannn käy kertomassa ultrakuulumisia :)

@MyyräMatikainen yritin tutkia vanhoista viesteistäni oonko kirjannu jotain väsymyksestä, mut ei ainakaan tästä ketjusta löytyny :hilarious: olin niin täpinöissäni koko ivf:stä et en ehkä huomannu moista. sillon ekoissa pistoskierroissa inssejä varten mulla tuli päänsärkyä gonalista. nyt melkeinpä kaikki oireet liittyi hyvin paikallisesti siihen follien kasvatteluun (turvotus, jomotus, pissatus jne).

tonne ivf-ketjuun jo eilen kirjotinkin, että tavallaan kiva saada yks lääkkeetön (väli)kierto tähän kuuden enemmän tai vähemmän lääkkeellisen jälkeen. saa nähdä toimiiko oma kroppa vielä itsellään jotenkin. perjantaina tulis kaks viikkoa punktiosta ja vois kokeilla vähän enemmän sitä liikuntaakin - ainakin toistaseks tuntuu ihan hyvältä, kävelyn suhteen, eli on selkeesti ainakin jonkin verran munasarjojen koko jo palautunu, kun ei samaan tapaan turvota ja kipuile.

Olen pahoillani. Niin paljon voimia ja halaus Chard. :Heartbigred

Takaisin