Raskaaksi 2020

Harvemmin näin päin, mutta ei malttaisi odottaa et menkat alkaa. Alkaa kolmen seuraavan päivän aikana. Toivottavasti rokote ei nyt pidennä kiertoa.
Viime kierto oli vain 23 päivää, nyt on kp24 menossa.
Mies kysyi, että missä ME pistetään viikonlopun aikana, kun lapset tulee. tosiaan me.. :grin:grin Kai MÄ vessassa pistän. Sehän se vasta epäilyttävää ois, jos kahdestaan mentäis vessaan :hilarious:

Mulla on nyt jotenkin tosi paljon töitä, niin oon salaa onnellinen kun saan punktiosta 3 päivää saikkua :bag:

^ toivottavasti alkaa pian :) haha, mies ei oo koskaan ees nähny kun mä pistän :hilarious: oon vaan esitelly sille mahamustelmia. toivotaan että sun punktio ajoittuu paremmin - mulla oli se perjantaina niin ei tullu kuin se yksi saikkupäivä :grin

huomenna pitäis tulla uutiset blastokystien kehityksestä. kääk :nailbiting: samalla käydään läpi PAS-hoitoa. ja sitten vielä viikon päivät odotusta ennen kuin vuodon pitäis alkaa...

Harvemmin näin päin, mutta ei malttaisi odottaa et menkat alkaa. Alkaa kolmen seuraavan päivän aikana. Toivottavasti rokote ei nyt pidennä kiertoa.
Viime kierto oli vain 23 päivää, nyt on kp24 menossa.
Mies kysyi, että missä ME pistetään viikonlopun aikana, kun lapset tulee. tosiaan me.. :grin:grin Kai MÄ vessassa pistän. Sehän se vasta epäilyttävää ois, jos kahdestaan mentäis vessaan :hilarious:

Mulla on nyt jotenkin tosi paljon töitä, niin oon salaa onnellinen kun saan punktiosta 3 päivää saikkua :bag:
Me mentiin, kahdestaan kylppäriin ja mies pisti. Olisin voinu itsekin, mut se oli ainoa tapa saada se jotenkin konkreettisesti osalliseksi tuosta vaiheesta. Lapset ei edes huomannut että käytiin iltaisin siellä kääntymässä :grin

^ toivottavasti alkaa pian :) haha, mies ei oo koskaan ees nähny kun mä pistän :hilarious: oon vaan esitelly sille mahamustelmia. toivotaan että sun punktio ajoittuu paremmin - mulla oli se perjantaina niin ei tullu kuin se yksi saikkupäivä :grin

huomenna pitäis tulla uutiset blastokystien kehityksestä. kääk :nailbiting: samalla käydään läpi PAS-hoitoa. ja sitten vielä viikon päivät odotusta ennen kuin vuodon pitäis alkaa...
Mitä muuten se korkea progearvo meinas? Miksei onnistu siirto, kun näin on?

Jos punktio on suurinpiirtein oviksen aikoihin, niin olis ke tai to. Ja silloin mulla on just ma-pe töitä, joten ois ihanasti pitkä vapaa. Mut eipä mennä asioiden edelle :hilarious: Tiiä sit miten ois siirto, jos on to punktio :pompus:

Me mentiin, kahdestaan kylppäriin ja mies pisti. Olisin voinu itsekin, mut se oli ainoa tapa saada se jotenkin konkreettisesti osalliseksi tuosta vaiheesta. Lapset ei edes huomannut että käytiin iltaisin siellä kääntymässä :grin
No tämäkin kyllä saattais toimia :hilarious:
Mies varmaan haluaa osallistua. Hyvä niin. Voi olla, että se fyremadel piikki on sellanen, mitä en halua pistää ite :bag:

Mitä muuten se korkea progearvo meinas? Miksei onnistu siirto, kun näin on?

Jos punktio on suurinpiirtein oviksen aikoihin, niin olis ke tai to. Ja silloin mulla on just ma-pe töitä, joten ois ihanasti pitkä vapaa. Mut eipä mennä asioiden edelle :hilarious: Tiiä sit miten ois siirto, jos on to punktio :pompus:
toivotaan että osuu hyvin :thumleft kun se keltarauhashormonin määrä oli jo alkanut nousta, niin kiinnittyminen on vaikeampaa ja siksi todennäköisyydet raskauden onnistumiseen on heikommat. eli ei haluttu uhrata munasoluja tähän. lisäksi kun mulla punktioitiin se kystaksi kasvanut rakkula, niin infektioriski oli suurentunut.

@move88 ootko saanu puhelua?
en oo saanu vielä, mutta katoin että eilen biologi oli kirjannut, että neljä oli siirretty pakkaseen ja loput kolme jätettiin vielä tähän päivään asti seurantaan. eli ainakin neljä onnistunutta viispäiväistä blastoa, jee!! :hello2

sais kyllä soittaa, nyt mua stressaa että jos ens kiertoon ei voikaan tehdä heti PASia, kun sitä seuraavassa meillä on varattuna syyslomamatka joka varmaan sotkee sen kierron aikataulut :facepalm:

jeps, ja vielä yksi lopuista oli pakastettu kuusipäiväisenä eli viisi blastoa siellä nyt odottelee. :cool14 kuulemma täytyy pitää nyt välikierto, sitten vaan toivotaan että seuraavaan kiertoon onnistutaan täsmäämään PAS. meillä on siinä syyslomakin, niin pitää vähän nyt laskeskella ja katsoa millon nyt uusi kierto käynnistyy...

jeps, ja vielä yksi lopuista oli pakastettu kuusipäiväisenä eli viisi blastoa siellä nyt odottelee. :cool14 kuulemma täytyy pitää nyt välikierto, sitten vaan toivotaan että seuraavaan kiertoon onnistutaan täsmäämään PAS. meillä on siinä syyslomakin, niin pitää vähän nyt laskeskella ja katsoa millon nyt uusi kierto käynnistyy...
Hienon saaliin kyllä saitte pakkaseen!
Tehdäänkö pas luonnolliseen kiertoon?

Siis miksei ne menkat nyt vaan vois alkaa.
Ja mitenköhän, jos illalla alkaa tiputtelemaan, niin onko se nyt sit kp1. Mulla alkaa silleen pikkuhiljaa yleensä.
Ai että on ärsyttävää :bag:

Ei vieläkään :bag:
Nyt kyllä vasta rupesin miettimään, että ois niin mun tuuria et on tärppi käyny just nyt :hilarious:
Tosin tuskinpa on. Testin tein eilen, mut ihan silkkaa negahan se oli.

Keskiviikkona sillon seksin jälkeen tuli sitä vaaleanpunaista vuotoa mällien seassa ja vähän tuli paperiin, mut sit ei mitään. Voisko kiinnittyminen olla niin myöhään, kun oviskivut oli 5.9 illalla :pompus: Eli dpo 10.
Ja jos ois, niin koska näkyy testissä :bag:
No. Kunhan spekuloin, yhtään en kyllä usko tärppiin :hilarious:
Harvemmin vaan näin dpo12 eletään vuodotonta aikaa.

Jos muistan, niin teen testin aamulla ennen ku lähen töihin. Ja jos ei oo vuoto alkanut.

Takaisin