Raskaaksi 2020

Kerrotaanpas tännekin, että siirto onnistui.
Alkio oli kolmipäiväiväinen, 8-soluinen ja kuulemma täydellinen. 7/10 munasolusta oli kypsiä, 3 hedelmöittynyt (icsi) ja kaksi jäi vielä jatkoviljelyyn.
Mut tää solumöykky vois pysyä yksiössä seuraavat 8,5kk Beaming Face With Smiling Eyes♥️

Tulin tänne hakkamaan päätä seinään, kun ärsyttää edelleen tämä rokotteiden jälkeen sekaisin oleva keho. Normaalisti menkkojen pitäisi alkaa vasta viikon päästä, mutta juilii jo niin maan pirusti. No perheen onneksi olo on muuten sentään yllättävän zen!

@Elea82 tsemppiä ja toivottavasti ei nyt menkat ala ihan liian aikaisin…

mua kans kypsyttää, pitäis saada o+ ihan viimeistään ylihuomenna, jotta seuraava kierto ehtis ajoissa sekä PASin että loman kannalta. Kaiken lisäks lapsi on kuumeessa ja en yhtään ihmettelis, jos ois sama tauti pukkaamassa itellekin kun päätä särkee siihen malliin. Ei varmaan auta oviksen tuloon, jos vielä sairastuukin… no, ei se auta ku odotella Anguished Face

Tsemppiä elea ja move Beating Heart

Muakin turhauttaa.
Piinapäivät on todellakin Piinapäiviä.
Viime yönä heräsin kahteen tuikkaavaan kipua alamahassa, oikealla puolen ja heti nyt tuli mieleen et oisko kiinnittynyny. Ja nyt nyt on ollu koko iltapäivän menkkaoloja mahassa. Voihan sieltä menkatkin olla tulossa.. gonapeptylin pistin myös. Voihan jotain oiretta tulla siitäkin...Clown Face

Täällä oon testaillu pregnylin poistumista. Ihan pikkusen kuultaa vielä viivanpaikkana. Tänä iltana tulee 9vrk siitä, kun pistin 10000iu. Keskimmäinen kuva on eiliseltä ja eka kuva lauantailta. Oli kyllä ihanaa ku kerrankin oli viiva. Vaikka se feikkiä olikin Beaming Face With Smiling EyesBeaming Face With Smiling Eyes

Liitteet

• 20211005_143201.jpg
    20211005_143201.jpg
    465.5 KB · Katsottu: 106
@MyyräMatikainen kiitos! ja hyvin on poistunut viiva, kohta vois alkaa ilmestyä uusi! Beating Heart

ei o+:aa vieläkään. teoriassa torstai ehkä just vielä riittää. sormet ristissä et jotain tapahtuis. limoja ei ainakaan oo nimekskään, tosin viimeset seittemän kiertoa lääkkeillä ei nyt oikeen anna hyvää vertailua tähän luonnonkiertoon nähden Anxious Face With Sweat-

@MyyräMatikainen kiitos! ja hyvin on poistunut viiva, kohta vois alkaa ilmestyä uusi! Beating Heart

ei o+:aa vieläkään. teoriassa torstai ehkä just vielä riittää. sormet ristissä et jotain tapahtuis. limoja ei ainakaan oo nimekskään, tosin viimeset seittemän kiertoa lääkkeillä ei nyt oikeen anna hyvää vertailua tähän luonnonkiertoon nähden Anxious Face With Sweat-

Oi, ymmärrän että on hermostuttava tilanne! Toivottavasti plussa tulee jo tänään!

Oi, ymmärrän että on hermostuttava tilanne! Toivottavasti plussa tulee jo tänään!
kiitos :) ei ainakaan nyt vielä aamusta tullu, täytyy testata illalla uudestaan ja huomisaamuna tietty. oli kyl jo vähän vahvempi viiva tänään. jos ei ala tapahtua, niin sit pitää vähän hioa sotasuunnitelmaa miehen kanssa...

Tein testin tänään ku tulin töistä ja aivan niinku siinä ois jotain ollu. Tosin en tiedä, et voiko se edes olla mahdollista et raskaudesta ois kyse. Ehkä kallistun enempi siihen, et pregnyliä on aavistus vielä. Laitoinhan sitä aika paljon.
Tänään koko päivän särki päätä ihan mahdottomasti. Ja yö meni heräillessä, illalla kyllä nukahdin hyvin, mut sit jossain vaiheessa muka uni loppui Clown Face

Kuvissa eka on testiajalla ja toka kuivana.

Muoks. Mut onhan tää nyt järjen köyhyyttä alkaa testailemaan näin aikaisin. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis vai miten se meni Beaming Face With Smiling Eyes
Toisaalta haluan kyllä tietää, et onko ees mitään kiinnittymisyritystä..

Muoksmuoks. Tänään dpo 8. Ja alkionsiirrosta 5 päivää.

Liitteet

• 20211006_145908.jpg
    20211006_145908.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 122
  • 20211006_162148.jpg
    20211006_162148.jpg
    363.4 KB · Katsottu: 130
Muokattu viimeksi:
Oon varmaan jäädyttänyt aivot tuolla tuulessa, mutta mulla ois hirveä himo ostaa raskaustestejä! Eikä siis tosiaankaan mitään syytä, vaan mahaa juilii menkkamaisesti yhä. Ehkä oon sekoamassa!

Oon varmaan jäädyttänyt aivot tuolla tuulessa, mutta mulla ois hirveä himo ostaa raskaustestejä! Eikä siis tosiaankaan mitään syytä, vaan mahaa juilii menkkamaisesti yhä. Ehkä oon sekoamassa!
Voit seota mun kanssa yhessä Beaming Face With Smiling Eyes

Jee, kaksin aina kivempaa! Mä kyllä äsken mielessäni olin sua lempeästi potkimassa jo odottajien puolelle. Ois niin aika saada kaikille meille plussat Beating Heart
Mieluusti sinne kyllä siirtyisin ja vetäisin kaikki muutkin perässäni. Mutta en tiedä. Välillä tulee epätoivon hetkiä ja välillä taas sit vähän on toivoa yllä. Tää vuoristorata on kyllä uskomatonta Anguished Face
Mulla on ollu menkkakipuja sieltä siirrosta asti. En nyt oo ihan varma, mut ehkä pahempaa alkuviikosta lähtien. Touhutessa ei huomaa, mutta sitten kun pysähtyy niin alkaa juilimaan.
Ei yhtään valkovuotoa, mitä yleensä kyllä pitkin kiertoa on..

...Nyt on iha kunnolla maha kipee. Niinku ois pahimmatkin menkkakivut päällä. Varmaan tipahtaa se alkio pian poisAnguished Face

Muokattu viimeksi:
Tein testin tänään ku tulin töistä ja aivan niinku siinä ois jotain ollu. Tosin en tiedä, et voiko se edes olla mahdollista et raskaudesta ois kyse. Ehkä kallistun enempi siihen, et pregnyliä on aavistus vielä. Laitoinhan sitä aika paljon.
Tänään koko päivän särki päätä ihan mahdottomasti. Ja yö meni heräillessä, illalla kyllä nukahdin hyvin, mut sit jossain vaiheessa muka uni loppui Clown Face

Kuvissa eka on testiajalla ja toka kuivana.

Muoks. Mut onhan tää nyt järjen köyhyyttä alkaa testailemaan näin aikaisin. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis vai miten se meni Beaming Face With Smiling Eyes
Toisaalta haluan kyllä tietää, et onko ees mitään kiinnittymisyritystä..

Muoksmuoks. Tänään dpo 8. Ja alkionsiirrosta 5 päivää.

Kyllä tuossa todella haamulaisen huomaa ♡ toivotaan että lähtisi viiva vahvumaan ♡♡♡

eipä ole o+ tullut vieläkään. katotaan nyt miten sen matkan kanssa sit käy. ja PASin. ja muutenkin mies on tosi stressaantunut ja eilen tosi paha riita. ei jotenkin nappaa taas mikään...

eipä ole o+ tullut vieläkään. katotaan nyt miten sen matkan kanssa sit käy. ja PASin. ja muutenkin mies on tosi stressaantunut ja eilen tosi paha riita. ei jotenkin nappaa taas mikään...

Voi ei Anxious Face With Sweat
Tsemppiä!Beating Heart asioilla on tapana järjestyä kertoo vanha kansa.

Mullakin on jostain syystä vähän alavireinen fiilis. Ärsyttävää. Jotenkin oon varma ettei oo raskaus alkanu, mut sit taas välillä en... huoooh!

Tällä viikolla ei muuten oo tehny yhtään mieli makeaa.

Takaisin