@move88 en tajunnu kysyäkään sitä et miksköhän ne ei oo kasvanu. Meinaan kyllä Tampereella sanoa tosta icis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eih … olen niin pahoillani voimiaKyllä tämä raskaus meni kesken. Kävin eilen Naistenklinikalla ja he vahvistivat asian ultraäänellä. Lisäksi verikokeissa selvisi, että olen rhD-negatiivinen, joten he antoivat minulle pistoksen ongelmien estämiseksi.
Minulle annettiin jo eilen Mifegyne, ja huomenna otan Cytotecia. Kotimatkalla tuli jo pieni möntti ulos, ja se tuntui kamalan surulliselta. Tuleekohan sellaisia vielä lisää? Verta on tullut jo niin paljon, että he eivät ensin meinanneet antaa mifegyneä mutta päättivät sitten kuitenkin antaa.
Vähän pelottaa huominen, että kuinka sairas olen. Ja kun vuotoa on, pitää Cytotec laittaa varmaan kielen alle, mikä voi aiheuttaa sitä kuumehorkkaa.
@Elea82 tsempit! toivottavasti ovisoireet oli hyvä merkki :)
@MyyräMatikainen täällä jännäillään kans miten sun solut pärjää. hyvä kun oot saanu levätä!
@västäräkkinen raskas kokemus siellä, voimia ja nopeaa palautumista
mä aloittelin tänään kp8 ovistikuttelun ja olen ihan optimistinen, kun tässä vaiheessa jo hailakka viiva oli nähtävissä :) josko se ovis tulis suunnilleen ajallaan ja päästäis sekä reissuun että PASiin ens kierrossa Clapping Hands