Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jannn ja Jukkis
Feel you! Toki ei kai sitä enää sais kun on vauvay, muttei ne tunteet oo unohtuneet.
Mun tuttu sai 4 (!!!) lasta meidän yrityksen aikana ja sit vielä kertoi kuinka ymmärtää mua hyvin kun yhtä joutuivat odottamaan 6kk:bag:

Mä mietin jo että reklamoisko jonnekkin..No onpa kummanäiden olis paras toimia kun ovat kalliita!
Jannn ja Jukkis
Feel you! Toki ei kai sitä enää sais kun on vauvay, muttei ne tunteet oo unohtuneet.
Mun tuttu sai 4 (!!!) lasta meidän yrityksen aikana ja sit vielä kertoi kuinka ymmärtää mua hyvin kun yhtä joutuivat odottamaan 6kk:bag:

Minä mietin, että ylihuomenna kun meillä on ensikäynti, niin pitäisi myös alkaa menkkojen, ainakin viimeistään viikonloppuna. Mitä te tekisitte, testaisitteko aamulla ennen lähtöä? Entä, jos jonkun ihmeen kaupalla olisikin plussa? Miten silloin ilkeäisi mennä lapsettomuustutkimuskäynnille? Ja jos peruisi ajan, niin mitä jos vuoto alkaisi vaikka parin päivän päästä?
Minä en testaisi. Mielummin menisin ihan tietämättömänä sinne. Jos käy ensikäynnin, niin on sen jälkeen heillä asiakkaana ja saa mm. varhaisultran vaikka tulisikin raskaaksi ennen hoitoja.Minä mietin, että ylihuomenna kun meillä on ensikäynti, niin pitäisi myös alkaa menkkojen, ainakin viimeistään viikonloppuna. Mitä te tekisitte, testaisitteko aamulla ennen lähtöä? Entä, jos jonkun ihmeen kaupalla olisikin plussa? Miten silloin ilkeäisi mennä lapsettomuustutkimuskäynnille? Ja jos peruisi ajan, niin mitä jos vuoto alkaisi vaikka parin päivän päästä?
Mutta sanoisinko vähän sarkastisesti, että ei huolta sen takia käynnin suhteen. Dpo12 ja puhdas, valkoinen negahan se siellä. Pahoittelut negasta!
Onneksi teillä on nyt ensikäynti ja homma lähtee eteenpäin![]()
luo uudenlaista toivoa tähän hommaan kun saa apuja!Dpo 14 ja puhdas nega se oli edelleen. Nyt vaan toivon että pms migreeni nivelkipuineen jäis välistä, meinaan oon nyt kaksi extra pitkää iltaa töissäviime kierrossa ei ollut, joten toivoa on
![]()
Ei. Näkee vaan, miten silloin ylitulkitsee kaiken. 

Testi on aina pitänyt viedä suoraan sen ainoan toimivan spotin alle.
Toisaalta ollut kauheen kiva kun kaikkea pienempää tiputtelua ei välttämättä oo nähnyt 

Ei ole tehty muuta kuin perus verikokeet silloin ennen ensikäyntiä. Ja nyt pyysin ferrititiinin, osittain muistakin syistä, niin otettiin koko perus verenkuva vielä uudelleen. Tuloksia odotellessa.Tää on mielenkiintoista. Paljon olen pohtinut meidän 2pväistä, että mahtavatko siirtää suoraan sulatettuna vai viljelläänkö vielä. Jos sais itse päättää niin en tiedä mikä järkevintä. Kun kokemusta on sen yhden 2 päiväisen siirrosta ni miettii et oisko voinut kuukahtaa maljalle. Mut eihän näitä tiedä. Jostain syystä oon pohtinut tätä, että mikä järkevintä. Kaipa ne lääkärit tietää
Tsemppiä piinapäiviin ja nyt vihdoin sitä plussaa! Oliko sulle tehty eraa tms.?