Sofia2016m
Asioista perillä oleva
Ovisplus oli viikko sit lauantaina, eli alkanee varmaan la tai su. Alkaispa maagisesti aiemmin![]()
Pääsee hyvin sit aloittaa kierron vielä tän kuun puolella :angelic:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ovisplus oli viikko sit lauantaina, eli alkanee varmaan la tai su. Alkaispa maagisesti aiemmin![]()
Uskomatonta, että se edes on mahdollista. Muutoinkin on tullut kyllä ajateltua paljon vähemmän näitä juttuja nyt. Ovulaatiota testailin kyllä normaalisti, mutta muistin katsoa tuloksen tikusta aina vasta joskus parin tunnin päästä.
Minä olen ihan aidosti unohtanut käydä täällä.Uskomatonta, että se edes on mahdollista. Muutoinkin on tullut kyllä ajateltua paljon vähemmän näitä juttuja nyt. Ovulaatiota testailin kyllä normaalisti, mutta muistin katsoa tuloksen tikusta aina vasta joskus parin tunnin päästä.
Aika mukavaa kyllä kun on saanut levättyä henkisesti vaikka silti homma on mennyt taas eteenpäin. Torstaina olisi siirtopäivä eli siitä sitten piinailemaan. Tuskin pystyn siinä vaiheessa enää olemaan ajattelematta.
Jospa tuo kevätaurinko pistäisi meidän kaikkien hormoonit hyrräämään ja saataisiin plussia tähän keväälle useammallekin.![]()
Siirto ilmeisesti luonnolliseen kiertoon? :) kivaa kun täällä aletaan taas piinailemaan oikeen kunnolla. Tullaan jukkiksen kanssa perästä. Nyt voidaan sit piinailla sun ja jannnin puolesta :angelic:
Mulla on niiiin ristiriitainen olo tulevasta siirrosta. Tavallaan tosi innostunut fiilis et asiassa pääsee eteenpäin, mutta en oota sitten yhtään piinaviikkoja. Ja nyt alkanut pelottaa molemmat tulokset.. Nega pistää mielen niin matalaksi, mutta pelottaa että jos plussa niin menee kesken
Olikos jannilla tullut oloja:)
eikai tarttiskaan mut sama pelko et negaa..tai jos joskus plus tulee ni kesken menee..
Kp25 käynnissä, tulee sitten ensi kiertoon testit mukaan.
Eteenpäin vaikka verta pierren!Joo, luonnolliseen kiertoon siirretään. Saa nähdä osaako sitä enää piinaillakaan vai onko vain pelko perseessä, että negaa tulee taas.Siirto ilmeisesti luonnolliseen kiertoon? :) kivaa kun täällä aletaan taas piinailemaan oikeen kunnolla. Tullaan jukkiksen kanssa perästä. Nyt voidaan sit piinailla sun ja jannnin puolesta :angelic:
.. onneks on vähän lieventynyt, aluksi oikeesti sattui, nyt sen vaan lähinnä huomaa ja sen saa suodatettua pois mielestä.. toivon et tää vaiva ei oo tullut jäädäkseen 
Sori kuva spämmi mutta viestin kirjotusaikana se muuttu, toi laite vois jo näillä viivoilla hymyillä.
Vieläkö mä uhraan kolmannen tikun? Mulla vois kyllä jossain olla vielä vanha kolmaskinlaite.. ärsyttää kun nää ei oo halpoja testejä...
Tähän tulokseen mäkin vähän tulin täytyy illalla kokeilla... toivotaan että kaikki ei oo viallisiaMä ehkä uhraisin vielä!
Mulla on niiiin ristiriitainen olo tulevasta siirrosta. Tavallaan tosi innostunut fiilis et asiassa pääsee eteenpäin, mutta en oota sitten yhtään piinaviikkoja. Ja nyt alkanut pelottaa molemmat tulokset.. Nega pistää mielen niin matalaksi, mutta pelottaa että jos plussa niin menee kesken
Olikos jannilla tullut oloja:)
Siis sama.. Odotan kauheesti että pääsis nyt vihdoin siirtoon mutta silti ahdistaa jo piinaviikot ja se mitä tulee tulokseksi.. Tuntuu muutenkin että viikot matelee vaikka päivät menis nopeesti..
tavallaan helppoa tää vaihe kun ei tarvitse piinailla, vaikka odottelu tuntuu välillä kauheelle. Mutta ei kai se auta kun puskea vaan siirtoja läpi.Mä toivon et pääsen joskus toukokuussa ivf kun en usko että nyt tärppiä..
Voi plääh jos ei oo tärpännyt. Mikäs dpo sulla olikaan? Jos on niin aikasta vielä että ei mitään oloja sen takia :)

Kaveri laittoi ultrakuvan ja kertoi että poika tulee..sydän skippas yhden lyönnin..miksei minulle edes yhtä, heille tulossa jo toinen lapsi siinä ajassa kun olen itse yrittänyt..![]()