Raskaaksi 2019

Juu huomenna lääkärin pitäisi soittaa ja kertoa pakkastyyppejen tilanne. Ja samalla sovitaan passista :)

Mitenkäs oot voinut? :)

Tosi hyvin, siksi pelottaakin, että olenko viikon kuluttua nt-ultrassa se tilastohäviäjä:nailbiting:

Noniin meillä olisi pakkasessa 3 alkiota. 14 munasolua oli ollut kypsiä ja 11 hedelmöittyi ja siitä määrä sitten tippunut :sad015 2 alkiota 5päivän ikäisiä ja yksi 6 päivän ikäinen. Siirto tehdään luonnolliseen kiertoon mutta saan irrotuspiikin ovikseen. Vähän harmittaa tuo saldo, mutta :sad010

Noniin meillä olisi pakkasessa 3 alkiota. 14 munasolua oli ollut kypsiä ja 11 hedelmöittyi ja siitä määrä sitten tippunut :sad015 2 alkiota 5päivän ikäisiä ja yksi 6 päivän ikäinen. Siirto tehdään luonnolliseen kiertoon mutta saan irrotuspiikin ovikseen. Vähän harmittaa tuo saldo, mutta :sad010

No kolme hyvää riittää :Heartpink toivottavasti eka tarraa heti lujasti kiinni :Heartblue

Mulla oli hb vaan 111 :hilarious: aina ennen ollut luonnostaan superhyvä 150-140 välillä. Viimeeksi teininä söin rautaa kun hb tippui runsaiden kuukautisten takia alas, mutta mulla on kyllä nyt vielä pahempi olo mitä silloin. Maha ei vaan meinannut sietää mitään muuta kun nestemäistä rautaa, niin yritetään sillä nyt mut jos ei nouse kontrolliin mennessä, niin pitää miettiä sit et mitä tehdään.
Mut katsotaan :angelic:
Joo äkkiä menee aika :hilarious: pitäs vissiin alkaa jo itseään hoputtaa näissä tavarahankinnoissakin, mut pikkuhiljaa hyvä tulee :grin
Jossain vaiheessa raskautta hb sukeltaa kun tulee tilavuutta verelle lisää. Se lähtee (tai pitäisi!) nouseen sitten loppua kohden. Hyvä jos olet löytänyt sopivan rautavalmisteen, ei siitä ainakaan haittaa ole.

Meilläkin sama määrä saatiin pakkaseen! Ymmärrän et harmittaa mut kolme blastoa on hyvä määrä:Heartred ja ensimmäinen ivf voi olla vähän kokeilua lääkkeiden yms kanssa. Kiva et saat sen irrotuspiikin varmistamaan oviksen. Tehdäänkö sulle pas nyt jo tähän kiertoon kun menkat alkoi?

Meillä meni niin et 18 munasolua oli kypsiä, vaan 1 hedelmöittyi normi ivf ja 5 sitten icsillä. Pakkaseen saakka meni 3 blastoa ja mulle hoitaja ainakin sano et isompi kato on normaalia kun blasto vaiheeseen kasvatellaan

Meillä meni niin et 18 munasolua oli kypsiä, vaan 1 hedelmöittyi normi ivf ja 5 sitten icsillä. Pakkaseen saakka meni 3 blastoa ja mulle hoitaja ainakin sano et isompi kato on normaalia kun blasto vaiheeseen kasvatellaan

No juu on se 3 parempi kun ei mitään ja ohan se hyvä että ne huonot sitten karsiutuu pois.. Et mieluummin blastoja sit. Ja joo siirto tulee tähän kiertoon :) mulla on ultra kp12 helmikuun 8 päivä :angelic:

Mulla oli punktion jälkeen ihan kauheet pms olot. Turvotus oli ihan kauheeta ja siis hengenahdistus oli ihan tuskaa, luulin jo että nyt sairastuin lopullisesti. Luoajan kiitos oireet helpotti heti kun menkat alko! Onko kellään muulla ollut tälläistä?

Mulla oli punktion jälkeen ihan kauheet pms olot. Turvotus oli ihan kauheeta ja siis hengenahdistus oli ihan tuskaa, luulin jo että nyt sairastuin lopullisesti. Luoajan kiitos oireet helpotti heti kun menkat alko! Onko kellään muulla ollut tälläistä?

Jos hengenahdistusta niin voiko liittyä mahd hyperiin? Siinähän voi nesteet nousta keuhkoihin. Ehkä hyvä ettei ollut tuoresiirtoa :Heartpink

Jos hengenahdistusta niin voiko liittyä mahd hyperiin? Siinähän voi nesteet nousta keuhkoihin. Ehkä hyvä ettei ollut tuoresiirtoa :Heartpink

Siis Juu mietin samaa, mutta silti mulla ei ollut mitään muita hyperin oireita. Tai ku netistä luin niin kokemuksena oli vaan maha kivut, turvotus ja painoo saattanut tulla viikossa 10kg o_O
Mutta onneksi se kuitenkin loppui nyt kun menkat alko! Ja nyt kun ne Alko näin nopeesti niin siirtoon ei oo enää pitkä aika :angelic:

Takaisin