Sofia2016m
Asioista perillä oleva
Sopivasti tänään jo pyyhkiessä verta! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Kauhee kun jännittää sofia sun puolesta! Uskon kyllä et ootte saanut hyvin alkioita![]()

On varmaan jo leima kalsareissa ku niin jännitän![]()

Juu huomenna lääkärin pitäisi soittaa ja kertoa pakkastyyppejen tilanne. Ja samalla sovitaan passista :)
Mitenkäs oot voinut? :)

2 alkiota 5päivän ikäisiä ja yksi 6 päivän ikäinen. Siirto tehdään luonnolliseen kiertoon mutta saan irrotuspiikin ovikseen. Vähän harmittaa tuo saldo, mutta 
Tosi hyvin, siksi pelottaakin, että olenko viikon kuluttua nt-ultrassa se tilastohäviäjä![]()
tuu sit heti kertomaan mitä pikkuiselle kuuluu!Noniin meillä olisi pakkasessa 3 alkiota. 14 munasolua oli ollut kypsiä ja 11 hedelmöittyi ja siitä määrä sitten tippunut2 alkiota 5päivän ikäisiä ja yksi 6 päivän ikäinen. Siirto tehdään luonnolliseen kiertoon mutta saan irrotuspiikin ovikseen. Vähän harmittaa tuo saldo, mutta
![]()
toivottavasti eka tarraa heti lujasti kiinni 
Jossain vaiheessa raskautta hb sukeltaa kun tulee tilavuutta verelle lisää. Se lähtee (tai pitäisi!) nouseen sitten loppua kohden. Hyvä jos olet löytänyt sopivan rautavalmisteen, ei siitä ainakaan haittaa ole.Mulla oli hb vaan 111aina ennen ollut luonnostaan superhyvä 150-140 välillä. Viimeeksi teininä söin rautaa kun hb tippui runsaiden kuukautisten takia alas, mutta mulla on kyllä nyt vielä pahempi olo mitä silloin. Maha ei vaan meinannut sietää mitään muuta kun nestemäistä rautaa, niin yritetään sillä nyt mut jos ei nouse kontrolliin mennessä, niin pitää miettiä sit et mitä tehdään.
Mut katsotaan :angelic:
Joo äkkiä menee aikapitäs vissiin alkaa jo itseään hoputtaa näissä tavarahankinnoissakin, mut pikkuhiljaa hyvä tulee
![]()
Noniin meillä olisi pakkasessa 3 alkiota. 14 munasolua oli ollut kypsiä ja 11 hedelmöittyi ja siitä määrä sitten tippunut2 alkiota 5päivän ikäisiä ja yksi 6 päivän ikäinen. Siirto tehdään luonnolliseen kiertoon mutta saan irrotuspiikin ovikseen. Vähän harmittaa tuo saldo, mutta
![]()
ja ensimmäinen ivf voi olla vähän kokeilua lääkkeiden yms kanssa. Kiva et saat sen irrotuspiikin varmistamaan oviksen. Tehdäänkö sulle pas nyt jo tähän kiertoon kun menkat alkoi?Meillä meni niin et 18 munasolua oli kypsiä, vaan 1 hedelmöittyi normi ivf ja 5 sitten icsillä. Pakkaseen saakka meni 3 blastoa ja mulle hoitaja ainakin sano et isompi kato on normaalia kun blasto vaiheeseen kasvatellaan
Voi mikä kato! Mutta kuten muakin lohdutettiin, yksi hyvä riittää!
Meillä hedelmöittyi 8 js ja 2 päivän iässä oli 2 jäljellä.

Mulla oli punktion jälkeen ihan kauheet pms olot. Turvotus oli ihan kauheeta ja siis hengenahdistus oli ihan tuskaa, luulin jo että nyt sairastuin lopullisesti. Luoajan kiitos oireet helpotti heti kun menkat alko! Onko kellään muulla ollut tälläistä?

Jos hengenahdistusta niin voiko liittyä mahd hyperiin? Siinähän voi nesteet nousta keuhkoihin. Ehkä hyvä ettei ollut tuoresiirtoa![]()