Raskaaksi 2019

Täällä tylsää.. Oisko dpo 7 nyt. Huomenna soittoaika lääkärille ja kyselen sitä mahdollisuutta irrotuspiikkiin jos näyttää taas et ei päästä siirtoon. Oispa luteaalivaihe pari pv pidempi nyt niin päästäis luultavasti ilman kikkailuja:rolleyes: mites siellä on muuten lähtenyt käyntiin? Ootko saanut hyvin piikitettyä:)

Onko sulla mitään teroja millä voisit yrittää pitkittää vähän vuotoo? Toki irrotuspiikki on varmempi, toivottavasti saat siunauksen siihen!
Joo, tänään sattu vähän enemmän, kun eilen ei sattunut yhtään mutta mun mahamakkara oli aika löysä :hilarious: mun on tosi vaikee saada kunnon makkaraa :troll: jotenkin tuntuu vaan niin hölmöltä että nyt mennään jo tässä vaiheessa:woot:

Onko sulla mitään teroja millä voisit yrittää pitkittää vähän vuotoo? Toki irrotuspiikki on varmempi, toivottavasti saat siunauksen siihen!
Joo, tänään sattu vähän enemmän, kun eilen ei sattunut yhtään mutta mun mahamakkara oli aika löysä :hilarious: mun on tosi vaikee saada kunnon makkaraa :troll: jotenkin tuntuu vaan niin hölmöltä että nyt mennään jo tässä vaiheessa:woot:

Ei oo, enkä oo koskaan syönyt teroja. Mut katsotaan mitä lääkäri sanoo:happy: oliks sulla ens ma ultra? Toivottavasti kasvaa hyvä satsi munasia:Heartred

Korpeeko ketään muuta nämä "syntyvyys nousussa"/ korona vauva tyyppiset uutisjutut? Tänäänkin taas hs ja yle uutisoi.. Aloitin siis mm uuden vuoden sillä et katoin paikallis uutisia jossa esiteltiin jonkun synnärin tuoreita joulunaikaan syntyneitä ns korona vauvoja. Ja joo no otti toki koville vuoden vaihe muutenkin (ja siis toki joulukin, kun kkm tyhjennyksessä olin sillon aaton aattona). Ärsyttää ylipäätään se journaliatinen näkökulma siitä et ihan kuin nyt kaikki nyt syntyvät lapset olis tarkoituksella pistetty alulle just korona sulkujen aikaan tai vastaavaa. Ja toisaalta myös se, et se osan kohdalla on ihan tottakin - vaikkei se multa pois ole - mut tiiätte varmaan tunteen..

Olin varautunut siihen että mitään lääkkeellistä kiertoa ei tod saada, kun vain yksi kierto menny ohi eikä päästy passiin. Lääkäri kuitenkin heti ehdotti lääkkeelliseen kiertoon siirtoa! Kun menkat alkaa eli joskus ens vkolla niin alkaa zumenon? lääke. Sitten jossain kohti ultra missä katsotaan siirtopäivä. Ei tarvitse siis stressata oviksen ajankohtaa. Voi luoja on helpottunut olo:cheers menin puhelun jälkeen kolaamaan koko taloyhtiön piha-aluetta hymy perseessä:grin

Ei oo, enkä oo koskaan syönyt teroja. Mut katsotaan mitä lääkäri sanoo:happy: oliks sulla ens ma ultra? Toivottavasti kasvaa hyvä satsi munasia:Heartred

Joko sait tietää? Joo maanantaina eka ultra, tuntuu niin hölmölle kun ei oo oikeen mitään oireita että kasvaako sielä nyt munia ollenkaan.. :angelic: mun whatsap kamu kuka aloitti samana päivänä pistokset niin sillä on jo perjantaina ultra mut se on yksityisellä. En voi uskoo miten meillä Alko menkat ihan samana päivänä :hilarious:

Joko sait tietää? Joo maanantaina eka ultra, tuntuu niin hölmölle kun ei oo oikeen mitään oireita että kasvaako sielä nyt munia ollenkaan.. :angelic: mun whatsap kamu kuka aloitti samana päivänä pistokset niin sillä on jo perjantaina ultra mut se on yksityisellä. En voi uskoo miten meillä Alko menkat ihan samana päivänä :hilarious:

Mullakaan ei ollut oikeen oireita! Vasta punktio aamuna istuminen sattui. Ja mullakin oli yli 20 munista siellä, mut ei vaan ollut oloja:grin

No hyvä.. Mulla on ollu ehkä vähän huonoo oloa ja päänsärkyä  :wtf: :dead: onneks on kaks vapaata nyt tän illan jälkeen

Yhtenä päivänä töissä mua huimasi tosi paljon, mut se meni sit ohi onneksi. Tais olla muutama päivä pistoksien alotuksesta.. Sit ne limat oli jotain aivan jääätävää! Tuntu et oli kokoajan kuset housussa:grin:grin

Olin varautunut siihen että mitään lääkkeellistä kiertoa ei tod saada, kun vain yksi kierto menny ohi eikä päästy passiin. Lääkäri kuitenkin heti ehdotti lääkkeelliseen kiertoon siirtoa! Kun menkat alkaa eli joskus ens vkolla niin alkaa zumenon? lääke. Sitten jossain kohti ultra missä katsotaan siirtopäivä. Ei tarvitse siis stressata oviksen ajankohtaa. Voi luoja on helpottunut olo:cheers menin puhelun jälkeen kolaamaan koko taloyhtiön piha-aluetta hymy perseessä:grin

Ihahaha ihana tuo perse homma. Tulikin siitä mieleen vaan lause että nyt hymy pyllyyn! :hilarious: mut siis ihanaa!! Oujee :troll: :woot: mä en ymmärrä tuosta lääkkeellisestä kierrosta mitään, mitä se zumenon tekee siis? :bookworm:

Yhtenä päivänä töissä mua huimasi tosi paljon, mut se meni sit ohi onneksi. Tais olla muutama päivä pistoksien alotuksesta.. Sit ne limat oli jotain aivan jääätävää! Tuntu et oli kokoajan kuset housussa:grin:grin

Mulla ei ainakaan vielä oo limoja.. Tänään kolmas pistos illalla :)

Ihahaha ihana tuo perse homma. Tulikin siitä mieleen vaan lause että nyt hymy pyllyyn! :hilarious: mut siis ihanaa!! Oujee :troll: :woot: mä en ymmärrä tuosta lääkkeellisestä kierrosta mitään, mitä se zumenon tekee siis? :bookworm:

Se on estrogeenia, sen oon ymmärtäny et ovulaatiota ei tule ollekaan nyt tossa lääkkeellisessä kierrossa. Ne zumenonit tekee kohdun limakalvosta ilmeisesti "oikeanlaisen" siirtoa varten. Sit ennen siirtoa tulee vielä cyclogest emätinpallurat käyttöön ja jos raskaus alkaa niin lääkkeitä käytetään alkuraskaudessa johonkin asti. Sekava selitys tälleen iltavuorossa:grin

Pitäisi varmaan mittauttaa myös proge :bookworm: Kuvittelin testien ja olojen perusteella sen oviksen viime viikonlopulle, mutta aamulämmöt ei ole yhtään samaa mieltä :shifty:

Onks kukaan ehtinyt areenasta kattoon Kun haikara lentää ohi dokumetti sarjan ekaa osaa? Onko katsomisen arvoinen + mahtaakohan käsitellä ollenkaan sekundääristä lapsettomuutta :rolleyes:

Täällä on menkat melkein lusittu, alkoviikko meni ompelu puuhissa ei kerenny teitä seuraa ollenkaan. Nyt on taas kummipojalle ommeltu vaatteita, saiskohan joskus ommella omallekkin? Ens viikolla pitäs palata töihin (kai pitäs sanoo että saa) äkkiä meni tää lomautusaika toibotaan nättiä viikonloppua niin vois ulkoilla ja levätä ens viikkoa varten :greet025

Takaisin