Raskaaksi 2019

Aika jännä toi, et digi hymyilee, mutta toi liuska on todella noin haileao_O miksihän tikku ei näytä ovista?
Eikö ookkin, oon kyllä jo jonkun aikaa epäilly digin paikkaansapitävyyttä, mutta se on kuitenkin digi... nyt näin 6h päästä niin onhan se tikkukin tummempi

Liitteet

• 16089180607196447789761396445126.jpg
    16089180607196447789761396445126.jpg
    13.2 KB · Katsottu: 172
Tää on kumma kun aina kun pissaan noihin cb tikkuihin niin ne hymyilee, siis toisaalta hyvä että tuntee itsensä ja tietää koska tikuttaa niin ei mee kun yks tikku :king ja kun kokeilee samasta purkista niin tikku on hyvinkin hailakka
Kiva joulu, vaikka ei nyt pääse tätä ovista hyödyntämään :sad010
Onks sulla muuten mitään ovis oloja? mä ite luottaisin enemmän digiin ehkä. Harmi kyllä jos ei pääse hyödyntämään :oops:
Ootko koskaan avannu tota digiä?

Eiks toi toinen viiva oo tummempi kun toinen? Sillonhan se ois plus. Mun silmään näyttää et ois tummempio_O
On se mut toi on väärinpäin toi tikku :pompus:

Onks sulla muuten mitään ovis oloja? mä ite luottaisin enemmän digiin ehkä. Harmi kyllä jos ei pääse hyödyntämään :oops:
Ootko koskaan avannu tota digiä?

On se mut toi on väärinpäin toi tikku :pompus:
On vähän jotain joo että siinä mielessä kyllä uskaltaa luottaa, siis toi laite on se mihin vaihetaan aina vaan se tikku sen verran oon kattonu tuloksen jälkeen että miltä se tikku näyttää. Joskus muistan jostain lukeneeni että digissä positiivisuus ei välttämättä tarkota tasavahvoja viivoja, jos mä oon ihan hakoteilla niin korjatkaa?

On vähän jotain joo että siinä mielessä kyllä uskaltaa luottaa, siis toi laite on se mihin vaihetaan aina vaan se tikku sen verran oon kattonu tuloksen jälkeen että miltä se tikku näyttää. Joskus muistan jostain lukeneeni että digissä positiivisuus ei välttämättä tarkota tasavahvoja viivoja, jos mä oon ihan hakoteilla niin korjatkaa?

Niin tosiaan mitä hittoa :hilarious::hilarious:
oon itekki käyttäny noita ja kysyin just tosissaan ootko avannu tota ovisdigiä...
Vissiin tää joulu vieny vähän mehut.

Sain ultran maanantaille. Silloin pitäisi olla 6+4-6+5. Veikkaan että kehitys loppunut joskus rv5. Tärkeintä nyt saada tietää, ettei ole kohdunulkoinen.

Onneksi jo maanantaille vaikka aika varmasti matelee.. Toivotaan että kaikki olisi hyvin :smiley-angelic001:Heartred

Eiks toi toinen viiva oo tummempi kun toinen? Sillonhan se ois plus. Mun silmään näyttää et ois tummempio_O

Oli tua kontrolli ehkä vähän tummempi ettei vielä ihan +, mutta on kyllä ollu ovis tuntemuksia oikeella että voihan se olla.. Pitää huomenna tehdä viimeinen ovistesti :grin otin Terot jo valmiiks esille.. Jos huomenna ihan plankko testi niin alan si veteleen teroja :hilarious: mies kyllä sano että älä nyt sotke kiertoo millään :p

Aika jännä toi, et digi hymyilee, mutta toi liuska on todella noin haileao_O miksihän tikku ei näytä ovista?

Kummastelin samaa, johtuisko jostain et LH pitoisuudet eri tikuissa eri miten reagoi? Luulis että menis toistepäin että tikku plus mutta Digi ei hymyilis :bored:

Mä rupesin nyt oikeen itekkin ihmettelrmään noita mun testejä, mutta tissitkin on tässä illan mittaan tullu araksi että kullä se ovulaatio vaan oli. Mä teen aamulla vielä uuden ainakin tikun katotaan meneekö se ihan blankoksi. Voishan sitä enskuussa alottaa aikasin testaamaan ja kattoo miten ne tikut käyttäytyy, musta vaan on vissiin tullu pihi niin katon vaan parinapäivänä tietää sit koska mrnkat alkaa.

Eikö ookkin, oon kyllä jo jonkun aikaa epäilly digin paikkaansapitävyyttä, mutta se on kuitenkin digi... nyt näin 6h päästä niin onhan se tikkukin tummempi

Ja eihän noi viivat oo kaikilla räiskyvän punaset..mulla vaihtelee kyllä.. Tää oli just joku lame ovulaatio. Oli kyllä sellaset ovis kivut että kaippa se ovulaatio oli. Ja nännit on herkät niinkin aina oviksen jälkeen. Aloitan joka tapauksessa terolutkia popsiin..

....32/29. Huomenna illalla testi kun mennään kotiin jos ei oo menkat alkaneet. Olis miehen synttärit sopivasti huomenna niin olis sit vähän erilainen lahja jos yhtäkkiä oliskin tärpännyt.

Siis mä oon aatellut että se cb antaa sen hymynaaman sit kun tulee estrogeeni dippaus, ja lh lähtee jyrkään nousuun. Ei oikeastaan sillon kuin on se lh huippu. Kun jos niillä ei ole tarpeeksi ajoissa testaillut niin se ei anna oikeaa tulosta kun sillä ei ole tietoa siitä mikä sun ns normaali estrogeeni taso on. Se siis antaa hymynaaman tod näk puol päivää tai päivää ennen kuin normaali lh ovis testi on positiivinen riippuen siitä et kuin nopeesti kelläkin tulee lh huippu sen estrogeeni dipin jälkeen.

160606_AvaWorld_Ovulation_Process_02.png

Olis voinnu testaa tietty illallakin, nyt aamulla se oli kuitenkin jo haalistumaan päin. Onhan noita tuolla kaapissa että voi jatkaa tätä tutkimusta sitte ens kierrosta

Siis mä oon aatellut että se cb antaa sen hymynaaman sit kun tulee estrogeeni dippaus, ja lh lähtee jyrkään nousuun. Ei oikeastaan sillon kuin on se lh huippu. Kun jos niillä ei ole tarpeeksi ajoissa testaillut niin se ei anna oikeaa tulosta kun sillä ei ole tietoa siitä mikä sun ns normaali estrogeeni taso on. Se siis antaa hymynaaman tod näk puol päivää tai päivää ennen kuin normaali lh ovis testi on positiivinen riippuen siitä et kuin nopeesti kelläkin tulee lh huippu sen estrogeeni dipin jälkeen.

View attachment 97616

Tää koskee mun mielestä sitä kaksoishormonidigiä. Perusdigi mittaa vaan lh-pitoisuutta eli on sama kuin perustikut mut lh-raja-arvo (eli millon hymyilee) on korkeampi vs monet muut tikut. Luulen et noiden perusdigien luotettavuus perustuu myös vaan siihen et ne tehään ns kunnolla eli ne reagoi kunnolla/oikein kun taas tikut on vähä enemmän sekundaa eli laadussa voi olla vaihteluita.

Tepsulla tais olla perusdigi käytössä vai? Monilla noi sofin tai one stepin tikut antaa paljo haaleempaa plussaksi (joka siis voi olla haaleempi ku kontrolli) kuin vaikka rfsun ja pcn eli täskin näkyy hinta-laatu musta.

Tää koskee mun mielestä sitä kaksoishormonidigiä. Perusdigi mittaa vaan lh-pitoisuutta eli on sama kuin perustikut mut lh-raja-arvo (eli millon hymyilee) on korkeampi vs monet muut tikut. Luulen et noiden perusdigien luotettavuus perustuu myös vaan siihen et ne tehään ns kunnolla eli ne reagoi kunnolla/oikein kun taas tikut on vähä enemmän sekundaa eli laadussa voi olla vaihteluita.

Tepsulla tais olla perusdigi käytössä vai? Monilla noi sofin tai one stepin tikut antaa paljo haaleempaa plussaksi (joka siis voi olla haaleempi ku kontrolli) kuin vaikka rfsun ja pcn eli täskin näkyy hinta-laatu musta.
Joo just se perus, ja toisena toi one step. Cb ne kaikki gynetkin aina suosii, siis oikeesti hyviä vai mahtooko olla joku sponsori??

Takaisin