Ihanaa joulua kaikille

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Eilen joulunviettoon ajaessa alkoi jalkoja särkeä ja lopulta päätä, tänään nousi lämpöä ja alkoi kurkkukipu
Loistavaa. Ei sit muuta kun testaan Tampereen drive-in koronatesti :banghead: Äitin kanssa jännätään tuloksia nyt sit 37 tuntia :arghh:
Jaa niin ja auto hajos eilen, eli ollaan vuokra-autolla liikenteessä 

Noh, tänään ajellaan takaisin kotiin niin vois aloittaa ovistestailun...
Enemmän luotan omiin tuntemuksiin! Koronatestin tulosta ei näy vieläkään ja naama on ihan kamalassa kunnossa kun hautunut maskien alla koko joulun
Olo onneksi on ihan normaali 
mua kiinnostaa et millon ovis tulee niin tietäis vähän millon seuraavat menkat alkais, muuten ei niin väliä kun ei tässä luomusti oo paljon tsäänssejäJannn yhdyn muihin, koita olla stressaamatta. Käy ihmeessä uusinta hcg - verikokeissa maanantaina. Toivottavasti siellä on vain hyviä uutisiaa sinulle![]()
Onneksi pääset heti maanantaina ultraan.
Tiputtelu alkoi silloin melkein kaksi viikkoa sitten. Sitten viidentenä päivänä alkoi muuttua kunnon menkoiksi. Melkein viikon vuoti ihan hulluna. Sitten alkoi vähentyä ja luulin jo pariin otteeseen että loppuivatkin. Mutta sitten aina tuleekin yllättäen taas vuotoa ja jopa hyytymiä samalla. Ja nyt taas tiputtaa.
En tiedä pitäisikö tässä huolestua, että jotain on vialla. Hcg oli kuitenkin lähes nollassa, että mitään raskauteen liittyvää tämä ei voi olla. Voiko terolutit sotkea kierron näin?
Tsempit Jannn!Onneksi pääset heti maanantaina ultraan.
Minulla on tällaiset loputtomat menkat näköjään.Tiputtelu alkoi silloin melkein kaksi viikkoa sitten. Sitten viidentenä päivänä alkoi muuttua kunnon menkoiksi. Melkein viikon vuoti ihan hulluna. Sitten alkoi vähentyä ja luulin jo pariin otteeseen että loppuivatkin. Mutta sitten aina tuleekin yllättäen taas vuotoa ja jopa hyytymiä samalla. Ja nyt taas tiputtaa.
Loputon suo siis ihmiselle, jolla on ollut pitkään menkat n. 3 vrk.En tiedä pitäisikö tässä huolestua, että jotain on vialla. Hcg oli kuitenkin lähes nollassa, että mitään raskauteen liittyvää tämä ei voi olla. Voiko terolutit sotkea kierron näin?
Noh, ainakin voi ottaa rennosti tämän kuukauden. Millään ei tällä vuotomäärällä ehdi limakalvo siihen kuntoon, että raskaus olisi mahdollinen (nyt siis kp 9). Ihan kuin nyt luomuna olisi muutenkaan mahdollista.![]()

Kp 16 tänään.. Hitto näitä sofin testejä.. Onko tää nyt plussa vai ei.. Ois pitäny pysyä niissä rfsu ovis testeissä ne on vaan parhaita mulle..
Kp 31/29. Toissakierto oli ensimmäinen ikinä kun venyi, silloin 37 päivään. Muutoin on ollut aina 29 päivää niin kauan kun muistan. Viime kierto olikin näemmä 28 mut menee toki lähelle tuota normaalia 29 päivää. Jotenkin turhauttaa jos kroppa on sekaisin ja kierrot alkaa sekoilemaan. 31v ikää, eli ei kai sen puoleen tarvis vielä olla huolissaan mutta kun ennen ollut kierto niin kellontarkka.Kp 30/29. Täällä ollaan joulun vietossa enkä ottanut niitä testejä mukaan. Kp 12 ollut seksiä, muutoin oviksen aikoihin ei mitään toimintaa makkarissa, oon hyvin epäileväinen onnistumisen suhteen. Ärsyttää kun ennen kellon tarkka kierto on alkanut heittämään häränpyllyä.
Voi harmitoivottavasti rautavarastot ei tipu kovasti
![]()
No tätä minäkin tässä jo mietin. Ei ne ole kovin hyvät lähtökohdat seuraavaan ivf jos raudat tippuu. Pitäisiköhän käydä itse testaamassa raudat kunhan näistä pyhistä päästään? No, jos ei maanantaina vielä ole vuoto loppunut niin soitan polille ja kysyn pitääkö huolestua.
Mulle taas sopii just sofiteikai se ihan plus ole? Huomenna tai illalla uusiks?

Kp 16 tänään.. Hitto näitä sofin testejä.. Onko tää nyt plussa vai ei.. Ois pitäny pysyä niissä rfsu ovis testeissä ne on vaan parhaita mulle..
Tää on kumma kun aina kun pissaan noihin cb tikkuihin niin ne hymyilee, siis toisaalta hyvä että tuntee itsensä ja tietää koska tikuttaa niin ei mee kun yks tikkuja kun kokeilee samasta purkista niin tikku on hyvinkin hailakka
Kiva joulu, vaikka ei nyt pääse tätä ovista hyödyntämään![]()