Sofia2016m
Asioista perillä oleva
Ompas täällä hiljaista.. Onko kaikki jo niin joulu moodissa 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ompas täällä hiljaista.. Onko kaikki jo niin joulu moodissa![]()

Mä oon nollannut päätä huolella, siivonnut asuntoa lattiasta kattoon ja nukkunut pitkäänei oo mitään hajua mikä kiertopäivä meneillään, ootan vaan seuraavia menkkoja et pääsee tikuttamaan ovista. Ei oo jotenkin yhtään joulufiilistä, toivottavasti tulee kun sain pari vapaatakin joululle :)

Joulufiilis on hakoteillä täälläkin. Lähinnä kauhistuttaa koko joulu, kun sillon selviää lähipiirille uutiset. En olis halunnut vielä, kun ei tiedä onko siellä edes ketään tai ainakaan hengissä. Tottakai joulua on tullut tässä laiteltua ihan tyttärenkin takia. Olispa edes lunta![]()
uskon että odottaa vain että tietäisi että kaikki on hyvin :arghh: on tää vauvan haluaminen/odottaminen yhtä piinapäivää 
Ei ole kyllä yhtään joulufiilistäjospa sitten aattona hieman. Vaikka sekin menee koronaa pelätessä varmaan
![]()

Täällä ainakin töitä hulluna joulusta sitte 3vk lomautusta, tulee kyllä tarpeeseen kesällä olin viikkon lomalla. Muuten menny leipoessa ja joulujuttuja![]()
jotenkin on ollu ihan väsyny kokoajan ja tuntuu ettei saa aikaseksi mitäänNo juu, kohta alkaa ne rokotukset.. Jospa kevääseen mennessä ois tilanne normaali![]()
ainakin jotain haittoja siitä varmaan tulee, mikäli edes toimii koronaa vastaan 
mekin kerromme jouluna, mutta molempien vanhemmat tietää jo, eli enää miehen siskon perheelle kerrotaan ja miehen veljelle ja serkulle. Ellei korona peru joulua..Miksi ette säästä uutista?uskon että odottaa vain että tietäisi että kaikki on hyvin :arghh: on tää vauvan haluaminen/odottaminen yhtä piinapäivää
![]()
Mulla ei kans oo vaikka ehkä se tulee sitten kun pääsee näkeen lasten riemun. Oon ite aattona töissä ja vaan 25pv vapaalla. Onneks aina menee sit aatosta eteenpäin nopeesti![]()

Mulla taas aatonaatto ja aatto vapaa, sit välipäivät töissäjospa sitä ens vuonna olis raskaana edes jouluna
![]()

Meidän joulu uutiset kun tosiaan meni piparikisi, mut tällä kertaa kyl kerrottiin keskenmenosta anopille - saatiin lapsikin hoitoon nyt viikonlopuksi. Ihan kiva ennen kun nyt huomenna NKL:lla lääkärikin ja selvii jatkot - ehkä kaivan jostain ees vähän joulumieltä, vaikka tuskin toi esikoinen vielä ihan konseptia ymmärtääkään, aikuiset saa sit ihan vapaasti seurata kun kittaan valkkaria, mätiä ja graavia kolmin käsin - toivottavasti en nyyhkyttäen
No mut joo, oon yllättänyt et tää prosessi ei oo ihan samaa huutoitkua kuin sillon toissa syksynä, mut on tääkin kyllä syvältä. Toisaalta siirtyi jo ajatus takaisin ns vanhaan - yrittämis oravanpyörään voikin siirtyä tilaamalla jäätävän määrän ovistestejä![]()
Joten kaksin juhlitaan uutta vuotta ja oviksen pitäisi olla siinä nurkilla Mä ajattelin kans silloin koronan alkuaikoina että saispa olla 2vk karanteenissa. Ei niinkään varmaan sais ajatella. Oon kanssa aika lopou ja lepo tulee tarpeeseen, vaikka pitäs olla onnellinen että saa herätä töihin. Mä meinaan lomalla ulkoilla ja käydä salilla ja nukkuaAh ei sais sanoo näin mutta oisin kans pienen lomautuksen tarpeessa mitä tuskin tulee tapahtuun..jotenkin on ollu ihan väsyny kokoajan ja tuntuu ettei saa aikaseksi mitään

Se siitä "En tapaa tuntemattomia ennen joulua" 

Mä en edes viitsi kertoa mitä me saatiin joululahjaksi. Kaupungin hommissa on pikkuisen toisen tyyppiset joululahjatsaatiin myös kangasmaskeja
jokin oli mennyt ompelussa pieleen
muistuttivat enemmän kuonokoppaa
![]()