Raskaaksi 2019

On kyllä apua kun näkee täältä jo ennakkoon mitä noissa hoidoissa tapahtuu. Seurailen instassa muutamia IVF ja IUI tilejä. Kauhee järkytys tuli kun tajusin, miten se punktio oikeesti tehdään :wideyed::hilarious: Jotenkin kuvittelin, että vatsanpeitteiden läpi mentäis, mutta eeeeeeei, oh my GOD :eek: Aika kovia kaikki, jotka siitä(kin) selvinneet...

Mut joo, "onneksi" meitä tänne vielä jää. Aamulämmöt laahannut nyt pari päivää 36,65 laskematta sen alemmas kuitenkaan. Vielä ei tiputtele, mutta näin dpo 12 aamuna blanco pc ja järjetön vitutus :shifty: Harmittaa, kun niin hyvät speksit oli tässä kierrossa, mutta kuten todettu, aika ihmeellistä tämä lisääntymistouhu on. Seuraava ovis meneekin välipäiville tai ihan vuoden 2021 alkuun. Tuntuu hyvältä, että tämä paska vuosi sentään on loppumassa :wtf:

Mä ajattelen vaan tulevan punktion sillai että on sitä pahemmastakin selvitty (silikonit laitettu leikkauksessa ja tyttö syntyi sektiolla) sektio oli kyllä aika iisi verrattuna tissileikkauksen jälkeiseen viikkoon tai sitten muisti vaan kultaa kaiken :angelic:

Mä en punktiossa tuntenut ees sitä puudutuspiikkiä, ja lääkkeistä menin sopivan sekasin että en tuntenut kuin pientä nippailua. Jossain vaiheessa kysyinkin lääkäriltä että milloin se aloittaa toimenpiteen kun ei tunnu mitään, mutta siinä vaiheessa oli jo toisen puolen munat ottanut talteen:grin

Täällä pääsi äsken helpotuksen itku kun soitin klinikalle väliaikatietoja, siellä on nyt 6kpl ihan aikataulussa jakaantumaan lähtenyttä yksilöä:Heartred:sad015
Biologi sanoi että hyvältä näyttää ja että kaikki olisivat 1.luokkaa. En tajunnut kysyä että miten nuo luokitukset menee:think005 nukuin niin huonosti viimeyön kun pelkäsin että mikään ei olisi lähtenyt jakaantumaan.

Ihanaa! Voi hitsi menispä aika nyt nopeesti niin pääsis jo itekkin tositoimiin.. :dance008

Mä en punktiossa tuntenut ees sitä puudutuspiikkiä, ja lääkkeistä menin sopivan sekasin että en tuntenut kuin pientä nippailua. Jossain vaiheessa kysyinkin lääkäriltä että milloin se aloittaa toimenpiteen kun ei tunnu mitään, mutta siinä vaiheessa oli jo toisen puolen munat ottanut talteen:grin

Täällä pääsi äsken helpotuksen itku kun soitin klinikalle väliaikatietoja, siellä on nyt 6kpl ihan aikataulussa jakaantumaan lähtenyttä yksilöä:Heartred:sad015
Biologi sanoi että hyvältä näyttää ja että kaikki olisivat 1.luokkaa. En tajunnut kysyä että miten nuo luokitukset menee:think005 nukuin niin huonosti viimeyön kun pelkäsin että mikään ei olisi lähtenyt jakaantumaan.
Onnittelut hyvästä saaliista! Sieltä saattaa vielä jokunen hitaammin jakautuva päästä noiden kuuden kaveriksi pakkaseen.

Nuo alkioiden luokitukset tulee ihan ulkonäön perusteella (luokkiin 1-4). Eli Ykkösluokan alkio on symmetrinen ja siisti eli siinä ei näy kuolleita soluja. Tutkimuskäyttöön otetaan esim. vain 1-2 luokkaisia alkioita. Tutkimusten mukaan alkioiden laatuluokitus ei kuitenkaan kerro juurikaan sen myöhemmästä kehityspotentiaalista, joten suurin osa lapsettomuushoitoja tekevistä tahoista on lopettanut luokituksen tekemisen tai ainakin sen kertomisen potilaalle.

Punktio oli kyllä minustakin tosi paljon helpompi kuin kuvittelin. Lääkkeet ovat hyvät niin mikäpä siinä oli ollessa. Ensimmäisen kerran oli vähän kurja olo vasta siinä punktion jälkeen makoillessa kun lääkkeiden vaikutus alkoi hälvetä. Mutta sitten tarjoiltiin taas särkylääkettä, joten se meni äkkiä ohi.:hilarious:

Näin yöllä unta raskaudesta. Herätessä tuntui kummalta kun maha olikin litteä. Onneksi ei jäänyt pitkäksi aikaa vaivaamaan kun uni ei muutenkaan ollut mitenkään toden tuntuinen tai missään muotoa järkevä. Olin siinä selkeästi joku muu kuin itseni ja päädyin vihollisvaltion miehittämälle Etelämantereelle. Siellä sitten mietin, että kukaan ei varmaan tule edes pelastaa pois kun ketään ei kiinnosta mitä ne jossain etelämantereella puuhaa.:laughing025 Ah, laatu unet. Aika harvoin edes muistan uniani, mutta tämä oli kyllä aika helmi.:hilarious: Myönnetään, katsoin Mandoloriania illalla, joten sillä saattoi olla jotain vaikutusta uneen..:rolleyes:

Tosi maailmassa on nyt dpo 8 ja siirrosta on pari päivää. Flo osaa piristää päivää ja muistuttaa, että menkat ovat alkamassa lähipäivinä :shifty: (Noh, keskiviikkona vasta). Maha tuntuu tänään jotenkin täydeltä. Mutta sille se on kyllä tuntunut ennekin, eikä se ole tarkoittanut mitään.

Onnea jukkapalmu hyvästä saaliista, kyllä niillä vielä nyytti syliin saadaan :love017

Mulla kutisee tissit onko kuivat vai olisko karvoja ( liittyy työhön) vai kasvaisko ne??

Onnea jukkapalmu hyvästä saaliista, kyllä niillä vielä nyytti syliin saadaan :love017

Mulla kutisee tissit onko kuivat vai olisko karvoja ( liittyy työhön) vai kasvaisko ne??
Ai että - väsyneenä mietin ekana että mitä hormoneja käsittelet työkses :laughing001 ennenkuin tajusin että irtokarvojakin voi olla jossain ammateis...
En vissiin oikein täysillä valoilla ole enää tähän aikaan liikkeellä :rolleyes:.

Ai että - väsyneenä mietin ekana että mitä hormoneja käsittelet työkses :laughing001 ennenkuin tajusin että irtokarvojakin voi olla jossain ammateis...
En vissiin oikein täysillä valoilla ole enää tähän aikaan liikkeellä :rolleyes:.
Voin mä niitäkin mä lähinnä aattelin että kuulostanko siltä että mulla kasvaa rintakarvat?? :confused005 vähän tolleen äkkiä työn lomassa kun kirjottaa niin ei tiedä mitä saa :dance008

Taas tullu paljon tekstiä ja ihanan jänniä aikoja monella :) Tsemppiä tasapuolisesti kaikille <3

Täällä kp28 ja dpo 8. Normaalisti tässä kohtaa oottelis jo menkkoja, mutta onkin vasta n.viikko oviksesta!
Aamulla oli suht voimakasta menkkamaista jomotusta ennen nousua ja parina päivänä ollu palelua. Mut eipä muutoin ihmeitä. Antaa ajan kulua. Kierron pituudesta ei tietoa kun on heitelly kkm jälkeen 28-34 päivää.
Tammikuun alussa on se kolposkopia, mä niin toivon ettei siitä löydy mitään vakavaa.

Vitsi mua jännittää että miten meidän alkiot voi. Onkohan siellä mikään enään jatkanut jakautumista, tuntuu että maanantaihin on kamalan pitkä aika saada tietää paljonko saatiin pakkaseen saakka:shy:

Vitsi mua jännittää että miten meidän alkiot voi. Onkohan siellä mikään enään jatkanut jakautumista, tuntuu että maanantaihin on kamalan pitkä aika saada tietää paljonko saatiin pakkaseen saakka:shy:

Mulla oli tuo sama aikataulu et ke oli keräys ja sit ma siirto niin viikonloppuna ei paljo muu pyöriny päässä :grin mutta oikeesti ei enää kauaa odottelua! ❤️

Käytiin tänään varhaisultrassa ja sieltä löytyi viikkoja 7+3 tai jopa 7+5 (menkoista laskettuna tänään 7+0) vastaava pikkuinen. Sykekin nähtiin ja kuultiin.:love7
Mies itki ja minä makasin lamaantuneena kapula värkissä.

Mennään vielä uudestaan 29.12 niin voi hyvillä mielin uutena vuotena paljastaa kaikille, jotka tietää tammikuun ivf:stä.

Käytiin tänään varhaisultrassa ja sieltä löytyi viikkoja 7+3 tai jopa 7+5 (menkoista laskettuna tänään 7+0) vastaava pikkuinen. Sykekin nähtiin ja kuultiin.:love7

Mennään vielä uudestaan 29.12 niin voi hyvillä mielin uutena vuotena paljastaa kaikille, jotka tietää tammikuun ivf:stä.

Paljon onnea!  :dummy::3some naurahdin tuolle kapula värkissä jutulle :hilarious:

Täällä kp4 ja vuoto alkaa loppumaan. Pitäisköhän sitä ihan tikuttaa ovulaatio tässä kierrossa :woot:

Tänään on ollut jotenkin vaikeeta, tää odottaminen on ihan kauheeta välillä.. :sorry: pelottaa ettei Tuukkaa yhtään hyviä munasoluja ja mitäs jos ne ei edes hedelmöity:nailbiting: niin moni asia voi vielä kusta :nailbiting::lurking:

Voi että, onnea valtavasti Hillis:love7

Onnea :hello2:love7
Olen kans miettinyt et miten tulen reagoimaan, kävi miten kävi. Olen todella huono itkemään muiden nähden, onnesta tai surusta. Että ehkä olen itsekin sitten lamaantuneena kapula värkissä (mutta toivottavasti onnellinen) :hilarious: En usko että mies saa tulla mukaan julkiselle o_O

:Heartbigred

Onnea :love7

Ihanaa Hillis❤️ Onnittelut!!

Ihanaa, onnentoivotukset täältäkin! :angel7:Heartred

Takaisin