Raskaaksi 2019

Julkkikselle tsempit punktiosta toipumiseen! Ainakin hyvä määrä munasoluja! Kerro heti kun tiedät lisää!
Huomasin just että mulle oltiin kantaan kirjattu että tarvittaessa freeze all. :nailbiting: mutt senpä näkee vasta kun näkee lääkkeiden vasteen..
Niin ja ainiin oli sitten eilen kauheet maha kivut vaikka just eilen kirjoitin että särkylääkettä en tarvinnu. Noh ku pääsin kotiin niin oli pakko ottaa ja 15min tirsat

Edit2 oon silti iloinen että ne menkat Alko. Olihan se kierto 35päivää..seuraava ehkä lyhyempi

Muokattu viimeksi:
No nyt se puhelu tuli. Yhteensä olikin löytynyt 18 munasolua, 8 oli tehty icsi ja 10 ivf. Ivf maljalla oli vain yksi hedelmöittynyt normaalisti. Icsillä 4 hedelmöittynyt. Yhteensä siis 5kpl varmuudella hedelmöittynyt, näiden lisäksi seuraavat 3kpl mitkä vissiin vähän hitaampia tapauksia. Biologi sanoi että voin soitella huomenna väliaika tietoja jos haluan ja maanantaina sitten saadaanko pakkaseen mitään. Iso pudotus kyllä, ja nyt täytyy vaan toivoa että saamme pakkaseen asti jotain.

No nyt se puhelu tuli. Yhteensä olikin löytynyt 18 munasolua, 8 oli tehty icsi ja 10 ivf. Ivf maljalla oli vain yksi hedelmöittynyt normaalisti. Icsillä 4 hedelmöittynyt. Yhteensä siis 5kpl varmuudella hedelmöittynyt, näiden lisäksi seuraavat 3kpl mitkä vissiin vähän hitaampia tapauksia. Biologi sanoi että voin soitella huomenna väliaika tietoja jos haluan ja maanantaina sitten saadaanko pakkaseen mitään. Iso pudotus kyllä, ja nyt täytyy vaan toivoa että saamme pakkaseen asti jotain.

Tämä voi siis selittää teidän lapsettomuutta. Ettei siittiöt pääse normaalisti munasoluun jos ivf:llä vain 1/10 pääsi. Sanoiko oliko kaikki 18 kypsiä? Viisikin on kuitenkin määrä mistä voi hyvin pakastettavia tulla :) ja sekin et JOS joutuisitte joskus uuteen hoitoon niin pelkällä icsillä vois tulla sit hyvin alkioita. Oon kuitenkin optimistinen et ekassa siirrossa vois tärpätä nyt kun este ohitettu :Heartred

Joo biologi sanoi että tämä selittää miksei ole onnistunut, jotenkin ne siittiöt eivät vaan tajua mennä maljallakaan munasolun sisälle. Ja totesi että icsi on meille se varmin keino. Toivottavasti nyt pakkaseen saataisiin edes yksi:Heartred käsitin että kaikki 18 oli kypsiä

Joo biologi sanoi että tämä selittää miksei ole onnistunut, jotenkin ne siittiöt eivät vaan tajua mennä maljallakaan munasolun sisälle. Ja totesi että icsi on meille se varmin keino. Toivottavasti nyt pakkaseen saataisiin edes yksi:Heartred käsitin että kaikki 18 oli kypsiä

Voi itku mikä pudotus, mutta toisaalta ehkä helpotus, kun joku syy löytyy. Jos vielä joskus joutuu kypsyttämään munia, niin tietää icsata kaikki suoraan. Mutta toivottavasti niin ei tarvitse tehdä, vaan näissä olisi teidän perhe:Heartred

Voi itku mikä pudotus, mutta toisaalta ehkä helpotus, kun joku syy löytyy. Jos vielä joskus joutuu kypsyttämään munia, niin tietää icsata kaikki suoraan. Mutta toivottavasti niin ei tarvitse tehdä, vaan näissä olisi teidän perhe:Heartred

Tämäpä. Väkisin sitä miettii että jos kaikki olisi icsattu suoraan niin olisi lukumäärä varmaan isompi, mutta eihän näitä voi tietää. Toisaalta olen helpottunut että hedelmöittyminen on ylipäätään mahdollista, sitä ollaan miehen kanssa stressattu kovin. Nyt vaan täytyy toivoa että edes jotain saadaan pakkaseen asti:smiley-angelic001

Tämäpä. Väkisin sitä miettii että jos kaikki olisi icsattu suoraan niin olisi lukumäärä varmaan isompi, mutta eihän näitä voi tietää. Toisaalta olen helpottunut että hedelmöittyminen on ylipäätään mahdollista, sitä ollaan miehen kanssa stressattu kovin. Nyt vaan täytyy toivoa että edes jotain saadaan pakkaseen asti:smiley-angelic001

Mä pidän teille peukkuja:Heartred

Oliko niin, että sun miehellä kuitenkin näyte aina ok?
Hyvä että icsasivat osan.
Meillä kato kävi 2.päivän kohdalla.

Pesun jälkeen ollut ihan ok et inssejä kokeiltiin eka. Viimesessä inssissä oli kyllä tulos alentunut ja sillon lääkäri ehdotti icsiä, mutta vissiin biologi eilen sitten päätynyt tekemään myös ivf kun munasoluja saatiin hyvin. Mut onneksi tosiaan osan icsasi!

Komppaan smoothiee :happy: ja hyvä määrä, haluan uskoa että teillä on hyvät speksit ekaan siirtoon :woot::Heartred

Takaisin