Raskaaksi 2019

Palaan tähän aina, että 9v ei yksikään törmännyt munasoluun (tai osannut mennä sen sisälle), mutta icsillä kahdeksan yhdeksästä hedelmöittyi :wink

Ainiin :rolleyes: en vaan pysty käsittämään..vaikka voihan esim naisen valkovuoto sun muut nesteet olla epäsuotuisia siittiöille o_O on tämä semmosta rakettitiedettä että eipä voi mistään olla varma. Toivotaan vaan parasta :joyful:

Jahas, päivän eka kakkonen tuli ja samalla limailu jatkui, huusin jopa "apua" vessassa kun yllätyin :hilarious: tässä kierrossa uusinta uutta, runsaat limailut, pe-ke ainakin :rolleyes:

Samaa oon ressannu... Toivottavasti icsillä hedelmöittyis ees sit jotain. Nyt pyyhkiessä punertavaa ja mahaan sattuu eli varmaa huomenna kp1 :dance011

Meillä hedelmöittyi icsillä myös 7/7 munasolusta, joten kyllä se tuntuu tehokkaalta hoitomuodolla. Meillähän tehtiin vasta punktiopäivänä päätös tehdäänkö ivf/icsi riippuen päivän näytteestä:)

On toi koeputkihedelmöitys semmoista tiedettä jo, ettei pysty aina käsittämään.

Siellä onkin Jukkiksella jännät päivät pian edessä Tsemppiä aloitukseen!

Nipanderille ja Jannnille myös toivon täällä kovasti plussatuulia!

Pahoittelut Aida ja Kosmos❤️

Mulla alkaa hyperi olla nyt aika hyvin selätetty. Vähän on ajoittaista huonoa oloa ollut ja unettomuutta öisin. Mutta ei suurempia oireita. Varhaisultra on itsenäisyyspäivän jälkeen, joten sinne saakka kyllä vielä melkoista odottelua.

Tuli tästä mieleen, miten ne ivf-maljalla hyväksyy ne siittiöt mutta ei kohdussa/munatorvessa :hilarious: että toivon että edes sitten joku hedelmöittyisi :nailbiting:

Noniinpä, ehkä niiden ei sitten tarvi tehdä sitä etsintätyötä siinä maljalla:hilarious: en kerta kaikkiaan ymmärrä miksi jollakin tämä lisääntyminen on hankalaa ja joillain ei:grumpy:

Miten sulla kierrot menee? Oliko lyhyt vai pitkä kaava?

Mulla oli just silleen, et ke 18pvä punktio ja pe 20 päivä siirto. Oli viimeinen päivä kun sit alkoi joulusulut. Mun punktio oli muuten päivän ainoa:happy: sain olla siellä ihan yksin. Ja sanoivat että vuoden viimeinen punktio :hilarious:

Lyhyt kaava ja mulla pitäis alkaa viimeistään 5.12 menkat.. Olisihan ihan mahdoton yrittää joulun kieroon :angelic:

Noniin kp1 saapui ja klinikalle soitettu. Gonal f alkaa huomenna ja sit ens tiistaina eka ultra:dance011 miten ihminen voikaan olla näin onnellinen menkoista!

Mahtavaa! :happy: ja kyllä sitä vaan voi olla :hilarious: eli sulla vois sit olla aika mahtava joululahja tulossa! :woot::Heartred

Mielenkiinnosta, paljonko sulla maksoi noi pistoslääkkeet? :)

Mulla täyttyi maksukatto kun olin aiemmin tänä vuonna ostanut insseihin pistoksia, niin en muista tarkalleen.. Mut mulle määrättiin gonalf 900 vahvuutena, 2 kpl 300 vahvusena, fyremadelia 5 pistosta, sit ovitrelle ja cyclogest on semmosia mistä ei saa korvauksia. Oisko noi kaikki maksanut jonkun 360€? Mut en ottanut vielä toista gonal pakkausta kun en tiiä vielä tarviiko :)

Olipa sekava selostus sofia, mut apteekin sivuilta näkee hinnat kätevästi kans netistä :)

Joo tää kyllä kuitenkin avasi vähän tuota hintaluokkaa, olen toki siis tietoinen että lääkkeet voi maksaa sen 600e, ja tietty on henkilökohtasta mitä lääkkeitä määrätään mutta kiinnostaa vaan :) voi vitsit pääsisimpä kans ensikuussa jo pistelelemään ja saispa nyt sitten syyskuisen mallia 2021 kun 2020 meni kesken. Odotan innolla sun kertomuksia hoitojen kulusta, ne on ihan kullan arvoisia kun itse tulee samaa polkua perässä! :hilarious:

Joo tää kyllä kuitenkin avasi vähän tuota hintaluokkaa, olen toki siis tietoinen että lääkkeet voi maksaa sen 600e, ja tietty on henkilökohtasta mitä lääkkeitä määrätään mutta kiinnostaa vaan :) voi vitsit pääsisimpä kans ensikuussa jo pistelelemään ja saispa nyt sitten syyskuisen mallia 2021 kun 2020 meni kesken. Odotan innolla sun kertomuksia hoitojen kulusta, ne on ihan kullan arvoisia kun itse tulee samaa polkua perässä! :hilarious:

Oon säästänyt kaikki apteekin kuitit, niin tässä on korvauksen jälkeen maksanut gonal f 300iu 70,31€, gonal f 900iu 184,61€, fyremadel lääkkeet 65,37€. :grin Ovitrelle 50,78€ ja siitä ei siis korvauksii saa. Hah joo oon aika varma et tuun höpöttää tänne kyllästymiseen asti noita ivf juttuja:laughing002 perästä tuut ja voitas vaiks vihdoin plussata? :Heartred

Takaisin