Palaan tähän aina, että 9v ei yksikään törmännyt munasoluun (tai osannut mennä sen sisälle), mutta icsillä kahdeksan yhdeksästä hedelmöittyi![]()
Tää kyllä tuo niin paljon toivoa

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Palaan tähän aina, että 9v ei yksikään törmännyt munasoluun (tai osannut mennä sen sisälle), mutta icsillä kahdeksan yhdeksästä hedelmöittyi![]()

Samaa oon ressannu... Toivottavasti icsillä hedelmöittyis ees sit jotain. Nyt pyyhkiessä punertavaa ja mahaan sattuu eli varmaa huomenna kp1![]()
Tuli tästä mieleen, miten ne ivf-maljalla hyväksyy ne siittiöt mutta ei kohdussa/munatorvessaettä toivon että edes sitten joku hedelmöittyisi
![]()
en kerta kaikkiaan ymmärrä miksi jollakin tämä lisääntyminen on hankalaa ja joillain ei
miten ihminen voikaan olla näin onnellinen menkoista!Noniin kp1 saapui ja klinikalle soitettu. Gonal f alkaa huomenna ja sit ens tiistaina eka ultramiten ihminen voikaan olla näin onnellinen menkoista!
Noniin kp1 saapui ja klinikalle soitettu. Gonal f alkaa huomenna ja sit ens tiistaina eka ultramiten ihminen voikaan olla näin onnellinen menkoista!

Noniin, mahtavaa Jukkisja ennen joulua vois olla jo pieni ihmisen alku siirretty
![]()
menin jotenkin ihan herkille kun hoitaja vastasi ja toivotti tervetulleeksi tiistaina ultraan. Se on menoa nytMiten sulla kierrot menee? Oliko lyhyt vai pitkä kaava?
Mulla oli just silleen, et ke 18pvä punktio ja pe 20 päivä siirto. Oli viimeinen päivä kun sit alkoi joulusulut. Mun punktio oli muuten päivän ainoasain olla siellä ihan yksin. Ja sanoivat että vuoden viimeinen punktio
![]()
Noniin kp1 saapui ja klinikalle soitettu. Gonal f alkaa huomenna ja sit ens tiistaina eka ultramiten ihminen voikaan olla näin onnellinen menkoista!
ja kyllä sitä vaan voi olla
eli sulla vois sit olla aika mahtava joululahja tulossa! 

Mahtavaa!ja kyllä sitä vaan voi olla
eli sulla vois sit olla aika mahtava joululahja tulossa!
![]()

Lyhyt kaava ja mulla pitäis alkaa viimeistään 5.12 menkat.. Olisihan ihan mahdoton yrittää joulun kieroon :angelic:
Toivottavasti onnistuisi!!
Mielenkiinnosta, paljonko sulla maksoi noi pistoslääkkeet? :)
Olipa sekava selostus sofia, mut apteekin sivuilta näkee hinnat kätevästi kans netistä :)

Joo tää kyllä kuitenkin avasi vähän tuota hintaluokkaa, olen toki siis tietoinen että lääkkeet voi maksaa sen 600e, ja tietty on henkilökohtasta mitä lääkkeitä määrätään mutta kiinnostaa vaan :) voi vitsit pääsisimpä kans ensikuussa jo pistelelemään ja saispa nyt sitten syyskuisen mallia 2021 kun 2020 meni kesken. Odotan innolla sun kertomuksia hoitojen kulusta, ne on ihan kullan arvoisia kun itse tulee samaa polkua perässä!![]()
perästä tuut ja voitas vaiks vihdoin plussata?