Raskaaksi 2019

Nyt lääkäri sanoi että 7,8mm limis ja 26miljoonaa eteenpäin liikkuvia siittiöitä. Typerä ohut limakalvo :( ja toinen rakkula 16mm (eilen 14mm) ja toinen 20mm (eilen myös 20mm). On kaksoisriski. Mut tuskinpa tulee yhtäkään :bag: anteeksi pessimistisyyteni :rolleyes: siellä oli myös opiskelija, multa ei kysytty sopiiko se :hilarious: kysyin voiko hoidot keskeytyä koronan takia, sanoivat että voivat mutta ei ole mitää hajua mitä tulee tapahtumaan. Toivotaan parasta :smiley-angelic001

Nyt lääkäri sanoi että 7,8mm limis ja 26miljoonaa eteenpäin liikkuvia siittiöitä. Typerä ohut limakalvo :sad001 ja toinen rakkula 16mm (eilen 14mm) ja toinen 20mm (eilen myös 20mm). On kaksoisriski. Mut tuskinpa tulee yhtäkään :bag: anteeksi pessimistisyyteni :rolleyes: siellä oli myös opiskelija, multa ei kysytty sopiiko se :hilarious: kysyin voiko hoidot keskeytyä koronan takia, sanoivat että voivat mutta ei ole mitää hajua mitä tulee tapahtumaan. Toivotaan parasta :smiley-angelic001

Noni, nyt toivotaan että nää hoidot tuottaa tulosta:) olis kyllä mahtavaa päästä siirtymään yhdessä elokuisiin:Heartred toki omatkaan odotukset ei ole mitenkään suureelliset. Helpottavin tieto tässä oli se, että ehkä 5. Inssiä ei enää tule! Nyt oli eri lääkärikin onneksi. Sanoi kyllä ettei oo kunnolla perehtynyt mun tietoihin (tuli heti sellainen luottavainen fiilis:hilarious:) toivottavasti huomenna ei vedetä mattoa alta tämän vuoksi.

Ultra kuulumisia. Oikealla 22mm folli (ja tietty mun 16mm pysyväisrakkula), vasemmalla useita pieniä, jotka eivät kuulemma tule tälle kierrokselle mukaan, limakalvo 12mm. Tänään ovitrelle ja huomenna 4. Inssi.

Vihdoin mulle sanottiin, että tämän jälkeen on perusteltua miettiä ivf:ään siirtymistä :dance008 se mun kohdun limakalvon hypoplasia ei, yllätys yllätys, kerro yhtään mitään. Ainoastaan sen, että mun oman hormonitoiminnan ansioista se ei kehity niin kuin pitäisi. Vuotohäiriöstä se ei selitä mitään.

Mikä pysyis rakkula? En oo koskaan kuullutkaan.. Onkohan mullakin sellanen vasemmalla..

Ultra kuulumisia. Oikealla 22mm folli (ja tietty mun 16mm pysyväisrakkula), vasemmalla useita pieniä, jotka eivät kuulemma tule tälle kierrokselle mukaan, limakalvo 12mm. Tänään ovitrelle ja huomenna 4. Inssi.

Vihdoin mulle sanottiin, että tämän jälkeen on perusteltua miettiä ivf:ään siirtymistä :dance008 se mun kohdun limakalvon hypoplasia ei, yllätys yllätys, kerro yhtään mitään. Ainoastaan sen, että mun oman hormonitoiminnan ansioista se ei kehity niin kuin pitäisi. Vuotohäiriöstä se ei selitä mitään.

Ja hyvät speksit, nyt se plussa! Pidän peukut pystyssä! :)

Mulla ensimmäinen pistos oli 5.12 js punktio 18.12. Mulla kylläkin oli pitkä kaava, en tiedä vaikuttaako se. Ja ensimmäinen pistettävä lääke oli elonva, jonka vaikutus kesti viikon.

Mulla alko stimulaatiopiikit kp2, jarru kp8 ja kp12 oli viimmeinen pistos (ainakin irrotuspiikki) ja punktio kp14.

Eli hyvin vois joulukuussakin keretä vielä hoitoon..noh täytyy kysyä sitä vielä hoidon suunnittelu käynnillä ensi tiistaina..

Nyt lääkäri sanoi että 7,8mm limis ja 26miljoonaa eteenpäin liikkuvia siittiöitä. Typerä ohut limakalvo :sad001 ja toinen rakkula 16mm (eilen 14mm) ja toinen 20mm (eilen myös 20mm). On kaksoisriski. Mut tuskinpa tulee yhtäkään :bag: anteeksi pessimistisyyteni :rolleyes: siellä oli myös opiskelija, multa ei kysytty sopiiko se :hilarious: kysyin voiko hoidot keskeytyä koronan takia, sanoivat että voivat mutta ei ole mitää hajua mitä tulee tapahtumaan. Toivotaan parasta :smiley-angelic001

Toivon sydämeni pohjasta plussaa sulle ja nipanderille :Heartred

Toivottavasti ei tulisi mitään,
ylimääräisiä sulkuja, fuck korona :finger:

Nipalle ja jannnille nyt plussaa, kiitos :smiley-angelic001:Heartred

Himotestaaja täältä hei
2/3 testissä haamujen esiäiti tai vain selkeä viivanpaikka, mielikuvitus laukkaa, ei oo niin selkeetä että kuvaa sais. Ahdistaa entiedä miks, kun huomenna pitäisi hakea yhteen vaivaan antibiootit niin sano nyt siellä sitten että oon mahdollisesti raskaana vaikka tää kaikki on varmaan vaan mun päässä :hilarious: plääh. Oli pakko päästä purkamaan.
Vois mahdollisesti olla joku dpo9

Himotestaaja täältä hei
2/3 testissä haamujen esiäiti tai vain selkeä viivanpaikka, mielikuvitus laukkaa, ei oo niin selkeetä että kuvaa sais. Ahdistaa entiedä miks, kun huomenna pitäisi hakea yhteen vaivaan antibiootit niin sano nyt siellä sitten että oon mahdollisesti raskaana vaikka tää kaikki on varmaan vaan mun päässä :hilarious: plääh. Oli pakko päästä purkamaan.

Oi, no mutta, voisiko olla plussa-aalto pyyhkäissyt sinnekin:love7

Sofia, mulla on 16mm endometriuuma oikeassa munasarjassa.

Himotestaaja täältä hei

Oi vitsi saisitpa kuvaan :love7 onko ne kaikki testit samanmerkkisiä? Ja jospa huomenna ois selkeämpi niin tiedät mitä sanoa ab :rolleyes:

Onkohan tämä vain lääkärin virhemerkintä?" Vasen 2 follia ja oikea johtofolli"? Oikealla ei pitänyt olla mitään. Ehkäpä vain kirjasi isoimman follin koon ja vahingossa oikealle.:think005
Ja miksei se isompi folli ollut kasvanut eilisestä mutta pienempi oli 2mm :hilarious: tai sitten oli taas joku virhe jommasta kummasta. Joo oon ihan sekasin ku mietin liikaa näitä. Ehkä hyvä että tulee taukoa hoitoihin, vaikka varmaan juoksen keväällä yksityiselle inssiin :hilarious:
Oon niin koukussa ja tottunut tähän piinailuun ja yrittämiseen että se plussa on kyllä todella pelottava ja utopistinen ajatus

Liitteet

• Screenshot_20201124-131022__01.jpg
    Screenshot_20201124-131022__01.jpg
    10 KB · Katsottu: 140
Oi vitsi saisitpa kuvaan :love7 onko ne kaikki testit samanmerkkisiä? Ja jospa huomenna ois selkeämpi niin tiedät mitä sanoa ab :rolleyes:

Päivittelen kyllä jos jotain oikeesti tapahtuu :hilarious::happy:
Otin kuvan mut ei siitä kyl nää, irl näkyi.
pc ja rfsu10 mihin tuli rfsu25 ei näkyny mitään. Veikkaan että ei ainakaan toi kuva näytä mitään tässä foorumilla.

28298F20-EE9D-4516-80D3-0686D7C4D725.jpeg

Päivittelen kyllä jos jotain oikeesti tapahtuu :hilarious::happy:
Otin kuvan mut ei siitä kyl nää, irl näkyi.
pc ja rfsu10 mihin tuli rfsu25 ei näkyny mitään. Veikkaan että ei ainakaan toi kuva näytä mitään tässä foorumilla.

View attachment 96486

Näen!! Molemmissa. Alempi antaa kai usein tommosta, mutta luottaisin pc :love7 onko erikoisia oloja?

Tyhmä kysymys, uskaltaako dpo8 mennä niska/selkähierontaan? :hilarious: vai voiko jotkut huonot kuona-aineet lähteä liikkeelle ja vaikuttaa kiinnittymiseen :bag::bag::bag:

Tyhmä kysymys, uskaltaako dpo8 mennä niska/selkähierontaan? :hilarious: vai voiko jotkut huonot kuona-aineet lähteä liikkeelle ja vaikuttaa kiinnittymiseen :bag::bag::bag:

Ajatella, kaikkea mekin joudutaan miettimään:hilarious::bag: en kyl yhtään tiedä, mut luulisin et ei kai se mitään haittaa, onhan sitä olemassa raskaushierontaakin:think005

Ajatella, kaikkea mekin joudutaan miettimään:hilarious::bag: en kyl yhtään tiedä, mut luulisin et ei kai se mitään haittaa, onhan sitä olemassa raskaushierontaakin:think005

Niin, ja voin mainita että 0,001% mahis että oon raskaana :hilarious:

Takaisin