Raskaaksi 2019

Ei jumankiuda, oon odotellut inssiin pääsyä nyt yli 15min. Ei kai tässä muuten mitään, mutta työaika siellä ruksuttaa ja joka Jumalan minuutti on tehtävä takaisin:mad: onneksi nyt eilen pidin oikein ulostuloa aiheesta koko työyhteisölle ja sain siunauksen käyttää aikaa hoitoihin just niin paljon kun tarvii, jos ei häiritse perustyötä:happy:

Aamulla jouduin ottaa vartiksi tyttärenkin töihin. Isukki lähti aamusta veivaamaan 7.30 ja piti vaihtaa 8 tytär mun autosta isän autoon mun työpaikan parkkipaikalla. Mut puolilla sit ylläri hieman venyi, kun meidän hoitosopimus oli, voitteko kuvitella, hävitetty jonnekin:banghead:

Sinne lähti ~50milj. Kaveria suorittamaan tehtävää. Mukava mieslääkäri, ei ollut moksiskaan kun rutkutin myöhästymisestä:hilarious: siis ihan puolivitsillä:hilarious: pari lääkäriopiskelijaakin oli töllöttämässä kun siittiöt laskettiin matkaan ja kohdun kaulan limoja:hilarious:

Saatiin ivf suunnitteluun aika helmikuulle. Kuulemma enemmän jonoa suunnitteluun kun itse hoitoon, joten ennusti että nopeastikin suunnittelukäynnin jälkeen päästäisiin hoitoon. Saatiin lupa ilmoittautua tammikuussa 5. Inssiin, jos halutaan, mutta yhteisesti siinä todettiin että onkohan vähän +-0 touhua. Jäämme siis pohtimaan joulun yli haluammeko tuhlata siihen rahaa:happy:

Nyt ei sitten muuta kun kovaa piinailua ja paljon toiveita, että joululahjaksi saisi kaksi viivaa tikkuun:Heartred

Mites Sinpura? Entä Jukkis?

Mäkään en uskaltanut inssien jälkeen mennä hierontaan:grin

Täytyy ehkä siirtää.. lähinnä siks et luget voi aiheuttaa ällöoloa :hilarious:

Nipa munki inssi oli 15-20min myöhässä!
Onneks oli vapaa päivä.

Saas nähdä alkaako mun ivf taipale edes ennen kesää..:shy:

Nyt nipa ja jann kaks viivaa tikkuun jouluksi!:Heartred

Täällä odottelen et menkat alkaisi, tissikipu jo laantunut joka yleensä enteilee et vuoto alkaa samana päivänä.. Sit soitan klinikalle ja kp2 pistokset.
Asiasta toiseen, mä oon jonkin aikaa jo miettinyt et haluaisin vaihtaa työpaikkaa. Nyt yksi mielenkiintoinen paikka on tullut hakuun, mutta mietityttää että mites nämä hoidot. Uskaltaako hakea jos kohta tärppäisi? Miten saa sumplittua uudessa paikassa lääkärikäynnit? Mut toisaalta, jos ei tärppää koskaan niin emmä halua tuolla vanhassakaan paikassa jumittaa. Kuulostanko hullulle vai onko muilla ollut samanlaisia ajatuksia?

Oon kyllästynyt tähän jossittelu elämään. En mä halua et tää lapsettomuus määräilee joka osa-aluetta mun elämässä:sorry:

Nyt nipa ja jann kaks viivaa tikkuun jouluksi!:Heartred

Täällä odottelen et menkat alkaisi, tissikipu jo laantunut joka yleensä enteilee et vuoto alkaa samana päivänä.. Sit soitan klinikalle ja kp2 pistokset.
Asiasta toiseen, mä oon jonkin aikaa jo miettinyt et haluaisin vaihtaa työpaikkaa. Nyt yksi mielenkiintoinen paikka on tullut hakuun, mutta mietityttää että mites nämä hoidot. Uskaltaako hakea jos kohta tärppäisi? Miten saa sumplittua uudessa paikassa lääkärikäynnit? Mut toisaalta, jos ei tärppää koskaan niin emmä halua tuolla vanhassakaan paikassa jumittaa. Kuulostanko hullulle vai onko muilla ollut samanlaisia ajatuksia?

Anna mennä vaan ja senkun haet:thumright voihan sitä sitten kaiken maailman tekosyitä keksiä. Nyt tulin siihen tulokseen kun oon nyt aika paljon ravannut tyksillä tässä eri toimenpiteissä, niin kerron nyt yhteisesti koko työyhteisölle, myös pomolle, että missä mä oikeen ravaan, ennen kun tulee jotain muuta sanomista:happy: kyllä nää työasiat sitten aina jollain tavalla järjestyy, että jos haluat vaihtaa, niin rohkeasti koittamaan :Heartred

Muokattu viimeksi:
Viel tosta lääkärireissusta. Siinä ruiskutellessa lääkäri kysäisi tietovisakysymyksen kuinka monta siittötä löytää munasolun. Viittasi siihen artikkeliin, mikä pyöri joku kuukausi takaperin, missä puhuttiin siitä, et naisen munasolu viestittää vain muutamille (~parikymmentä) siittiötä, että on valmis hyväksymään ne, tms, en ihan tarkkaan muista miten se meni. Olin ainut joka tiesi vastauksenlaughing7 totesin vielä, että täytyy mun miehellä olla tavallisen tolloja siittiöitä, jos 50miljoona säntää matkaan eikä yksikään muka löydä perille:hilarious: miten tää voi olla edes mahdollista, pyöriikö ne jotain ympyrää? :banghead:

Kiitos nipa tsempistä:Heartred nykyisessä työyhteisössä olen avoimesti sanonut hoidoista ja olen saanut tukea, työvuorot onnistuu tarvittaessa sumplimaan yms. Kiitollinen olen kyllä ollut siltä osin

Joo se on kyllä hyvä ominaisuus, sama onneksi itselläkin. Kaikki työnantajat ei suhtaudu yhtä hyvin.

Ihanat naiset, kun ootte kyselly mua täällä :happy::shy::Heartred
No aamun testeissä en nähny mitään kummallista, nyt tein äsken pc:n aika sama aika, kuin eilisissä joista laitoin kuvaa ja nyt näkyy taas sitä kuuluisaa jotain :wtf:
Että tapahtuuko tässä nyt mitään vai ei,
ois tosi aikasta jos jotain oikeesti tapahtuu.
Mun oli pakko aloittaa se antibioottikuuri, ENKÄ tietenkään sanonu raskausmahdollosuudesta mitään koska aamun testistä en nähnyt mitään syytä. Kotilääkärinä tietty menin sit lukemaan että pitäis olla ok nää antibiootit vaikka oiski raskaana (en oikeesti usko, että olen)
Pitää nyt vaan odotella ja kattoa vahvistuuko nää testit tästä. Tää odotuspeli ei oo yhtään mua varten oon niin kärsimätön :oops:

Edit: Jannn kysyi kai oloja jos muistan oikein ja en osaa oikeesti sanoa, koska ylianalysoin itteäni jotenki nyt liikaa, et ois mukamas kaikenmaailman oloja :hilarious: että joopajoo
Kerron tarkemmin jos tää ois totta.

Muokattu viimeksi:
Viel tosta lääkärireissusta. Siinä ruiskutellessa lääkäri kysäisi tietovisakysymyksen kuinka monta siittötä löytää munasolun. Viittasi siihen artikkeliin, mikä pyöri joku kuukausi takaperin, missä puhuttiin siitä, et naisen munasolu viestittää vain muutamille (~parikymmentä) siittiötä, että on valmis hyväksymään ne, tms, en ihan tarkkaan muista miten se meni. Olin ainut joka tiesi vastauksenlaughing7 totesin vielä, että täytyy mun miehellä olla tavallisen tolloja siittiöitä, jos 50miljoona säntää matkaan eikä yksikään muka löydä perille:hilarious: miten tää voi olla edes mahdollista, pyöriikö ne jotain ympyrää? :banghead:

Mulla on varmaan niin tollot ja itsepäiset munasolut ettei päästä ketään lähellekään :sour: mut hyvä tietää toi! Toivotaan et joku näistä n. 30miljoonasta pääsisi perillä ja hyväksyttäisiin :hilarious: talleteltiin vielä eilen illalla :p
Nyt tuntuu että limailut loppunut, joten parhaat hetket lienee ohitse. Nyt on ovitrellestä öö onko jo yli 40h :bored: en osaa laskea :hilarious:

Sinpura hyvä että ab on ok vaikka ois raskaana! Toivotaan että alkaa viivat vahvistumaan. Mua ärsyttää ku lähes koko ajan mietin tuntuuko musta/mahassa joltain :hungover:

Tuli tästä mieleen, miten ne ivf-maljalla hyväksyy ne siittiöt mutta ei kohdussa/munatorvessa :hilarious: että toivon että edes sitten joku hedelmöittyisi :nailbiting:

Takaisin