Mäkään en uskaltanut inssien jälkeen mennä hierontaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

siis ihan puolivitsillä
pari lääkäriopiskelijaakin oli töllöttämässä kun siittiöt laskettiin matkaan ja kohdun kaulan limoja

Mäkään en uskaltanut inssien jälkeen mennä hierontaan![]()

Nyt nipa ja jann kaks viivaa tikkuun jouluksi!
Täällä odottelen et menkat alkaisi, tissikipu jo laantunut joka yleensä enteilee et vuoto alkaa samana päivänä.. Sit soitan klinikalle ja kp2 pistokset.
Asiasta toiseen, mä oon jonkin aikaa jo miettinyt et haluaisin vaihtaa työpaikkaa. Nyt yksi mielenkiintoinen paikka on tullut hakuun, mutta mietityttää että mites nämä hoidot. Uskaltaako hakea jos kohta tärppäisi? Miten saa sumplittua uudessa paikassa lääkärikäynnit? Mut toisaalta, jos ei tärppää koskaan niin emmä halua tuolla vanhassakaan paikassa jumittaa. Kuulostanko hullulle vai onko muilla ollut samanlaisia ajatuksia?
kyllä nää työasiat sitten aina jollain tavalla järjestyy, että jos haluat vaihtaa, niin rohkeasti koittamaan 
nykyisessä työyhteisössä olen avoimesti sanonut hoidoista ja olen saanut tukea, työvuorot onnistuu tarvittaessa sumplimaan yms. Kiitollinen olen kyllä ollut siltä osin
totesin vielä, että täytyy mun miehellä olla tavallisen tolloja siittiöitä, jos 50miljoona säntää matkaan eikä yksikään muka löydä perille
miten tää voi olla edes mahdollista, pyöriikö ne jotain ympyrää? :banghead:Kiitos nipa tsempistänykyisessä työyhteisössä olen avoimesti sanonut hoidoista ja olen saanut tukea, työvuorot onnistuu tarvittaessa sumplimaan yms. Kiitollinen olen kyllä ollut siltä osin

että joopajooViel tosta lääkärireissusta. Siinä ruiskutellessa lääkäri kysäisi tietovisakysymyksen kuinka monta siittötä löytää munasolun. Viittasi siihen artikkeliin, mikä pyöri joku kuukausi takaperin, missä puhuttiin siitä, et naisen munasolu viestittää vain muutamille (~parikymmentä) siittiötä, että on valmis hyväksymään ne, tms, en ihan tarkkaan muista miten se meni. Olin ainut joka tiesi vastauksentotesin vielä, että täytyy mun miehellä olla tavallisen tolloja siittiöitä, jos 50miljoona säntää matkaan eikä yksikään muka löydä perille
miten tää voi olla edes mahdollista, pyöriikö ne jotain ympyrää? :banghead:
mut hyvä tietää toi! Toivotaan et joku näistä n. 30miljoonasta pääsisi perillä ja hyväksyttäisiin
talleteltiin vielä eilen illalla
en osaa laskea 

Viel tosta lääkärireissusta. Siinä ruiskutellessa lääkäri kysäisi tietovisakysymyksen kuinka monta siittötä löytää munasolun. Viittasi siihen artikkeliin, mikä pyöri joku kuukausi takaperin, missä puhuttiin siitä, et naisen munasolu viestittää vain muutamille (~parikymmentä) siittiötä, että on valmis hyväksymään ne, tms, en ihan tarkkaan muista miten se meni. Olin ainut joka tiesi vastauksentotesin vielä, että täytyy mun miehellä olla tavallisen tolloja siittiöitä, jos 50miljoona säntää matkaan eikä yksikään muka löydä perille
miten tää voi olla edes mahdollista, pyöriikö ne jotain ympyrää? :banghead:
että toivon että edes sitten joku hedelmöittyisi 
Tuli tästä mieleen, miten ne ivf-maljalla hyväksyy ne siittiöt mutta ei kohdussa/munatorvessaettä toivon että edes sitten joku hedelmöittyisi
![]()