Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mites muuten mimmit, älä osta mitään päivä vai Black friday?

Tue kotimaista pienyrittäjää tai älä osta mitään päivä.Mites muuten mimmit, älä osta mitään päivä vai Black friday?

Mites muuten mimmit, älä osta mitään päivä vai Black friday?
Tue kotimaista pienyrittäjää tai älä osta mitään päivä.
Minun suhteen ei kannata pidättää hengitystä. Unettomuus oli vain unettomuutta. Menkat alkaa ilmoitella tulostaan teroluteista läpi. Eipä tainnut tarrata tämäkään yksilö.![]()
oliko pakkasessa vielä kavereita?Mites muuten mimmit, älä osta mitään päivä vai Black friday?
oliko teillä kokeiltu blaston siirtoa? Toivotaan että viimeistään sillä tärppää jos on

en tajua miksi tämä on näin hankalaa
joskus oon lukenut et keskimäärin ~9 siirtoa tois plussan, siis keskimäärin, se on aika helkutisti siirtoja
en nyt muista miten luotettavasta lähteestä oli kysymys. Sit on ne, kenellä riittää yksi ja ne kenellä tyyliin 31 siirto oli SE siirto:bag: iso halaus
Kaksi blastoa olisi pakkasessa vielä. Toivottavasti niillä onnistuu. Kyllähän tämä naista syö..:arghh:Voih, pahoittelutoliko pakkasessa vielä kavereita?
Ei ole vielä siirretty blastoja. Nämä ovat olleet kolmipäiväisiä (yksi tuoresiirto ja kaksi pakkasesta). Seuraavat ovat sitten kasvaneet blastoiksi saakka. Kovasti on minulla toiveita niiden suhteen.Metsästän pientä telkkaria makkariin, muuten oon tehnyt lupauksen etten osta mitään muuta "ylimäärästä"
Aida, pahoittelutoliko teillä kokeiltu blaston siirtoa? Toivotaan että viimeistään sillä tärppää jos on
![]()
Huh, kieltämättä tuo yhdeksän siirtoa kuulostaa tosi paljolle.Aidaen tajua miksi tämä on näin hankalaa
joskus oon lukenut et keskimäärin ~9 siirtoa tois plussan, siis keskimäärin, se on aika helkutisti siirtoja
en nyt muista miten luotettavasta lähteestä oli kysymys. Sit on ne, kenellä riittää yksi ja ne kenellä tyyliin 31 siirto oli SE siirto:bag: iso halaus
Meilläkin taitaa olla älä osta mitään päivä. Näin korona-aikana on tullut muutenkin nettishoppailtua "kaikkea tarpeellista" ja joululahjat oon jo hankkinut. Jos nyt sattuis olemaan jotain törkeän kivaa lattiamateriaali halvalla, niin sitä voisin ostaa. Uusittais keittiön lattia![]()
Ei meillä saatu edes ekassa ivf:ssä niin paljon alkioita. Menisi toiselle kierrokselle. :arghh: Toivottavasti on tuuria jo aiemmin.
Täytyy hattua nostaa. Uskomattoman raskasta on täytynyt olla. Ja molemmat raskaudetkin olivat vielä vaikeita (raskausmyrkys). Huh huh. Joillekin tämä vain on hankalampaa.
Mutta toivotaan, että tämä tarina tuo jollekulle heistäkin toivoa.
Kaksi blastoa olisi pakkasessa vielä. Toivottavasti niillä onnistuu. Kyllähän tämä naista syö..:arghh:
Ei ole vielä siirretty blastoja. Nämä ovat olleet kolmipäiväisiä (yksi tuoresiirto ja kaksi pakkasesta). Seuraavat ovat sitten kasvaneet blastoiksi saakka. Kovasti on minulla toiveita niiden suhteen.
Huh, kieltämättä tuo yhdeksän siirtoa kuulostaa tosi paljolle.Ei meillä saatu edes ekassa ivf:ssä niin paljon alkioita. Menisi toiselle kierrokselle. :arghh: Toivottavasti on tuuria jo aiemmin.
Eilen juttelin sisareni kanssa. Hänen ystävänsä kävi pitkän tien aikanaan: kolme kierrosta icsiä julkisella ja tuloksena vain pari keskenmenoa. Sitten vielä yksi kierros yksityisellä, josta tulikin sitten onnistumiset. Kaksi lasta saivat saman satsin pakkasalkioista.Täytyy hattua nostaa. Uskomattoman raskasta on täytynyt olla. Ja molemmat raskaudetkin olivat vielä vaikeita (raskausmyrkys). Huh huh. Joillekin tämä vain on hankalampaa.
Mutta toivotaan, että tämä tarina tuo jollekulle heistäkin toivoa.
![]()
tuo kyllä tuokin tarina toivoa. Itse meinaan jatkaa niin pitkään että ainakin yksi lapsi tulee syliin asti. Toivon ettei matka ole noin pitkä.
Kaksi blastoa olisi pakkasessa vielä. Toivottavasti niillä onnistuu. Kyllähän tämä naista syö..:arghh:
Ei ole vielä siirretty blastoja. Nämä ovat olleet kolmipäiväisiä (yksi tuoresiirto ja kaksi pakkasesta). Seuraavat ovat sitten kasvaneet blastoiksi saakka. Kovasti on minulla toiveita niiden suhteen.
todennäköisyydet on varmaan ainakin paremmat, kun viljelyä on jatkettu pidemmälle, niin karsiutuu joukosta ne, jotka jo luontokin olisi karsinut. Vaikea ajatushan se on, että kuitenkin iso osa munasoluistakin voi olla roskaa
varsinkin tässä kun ikää tulee koko ajan lisää
Hei baby synnytystarinat -podcastissä on jakson Lahjamunasolu. Oli ollut pitkä ja kivinen tie, mutta lopulta onnistui. En tiedä, huvittaako sitä kuunnella, mutta jos joku haluaa, niin toivon että se tuo toivoa.