Kiitos, Nipa! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

tää on ihan paskaa..Kolmipäiväinen siirrettiin. Mikähän päivä nyt olisi.. varmaan dpo13 ja siirrosta taitaa olla nyt 10 päivää. En ole testannut. En taida ainakaan vielä nyt viikonloppuna testatakaan. Masentaa nähdä negoja niin testausinto on kadonnut jonnekin. Olen mieluummin onnellisen tietämätön. Taidatte aika moni tietää tunteen.Unettomuus mulla oli yksi oire!
Minkä ikäinen sulle siirrettiin? Onko nyt siis mitkä päivät menossa? Et oo vielä testaillut?
Noh, tänä yönä sain nukuttua jo paremmin. Kummasti auttoi kun olin liikenteessä siihen aikaan päivästä kun aina alkaa nukuttaa niin jäi päikkärit väliin. Ja tieto siitä, että aamulla saa rauhassa nukkua eikä tarvitse herätä. Heti on ihmisempi olo.
nyt kun ei oo enää mitään hormonihommia millä jaksais painaa niin kuin joskus vauva-aikana

vai alkaako tässä vaan gonalit toiminaan
Uni on kyllä niin tärkeää. Heti huomasi kun tyttärellä oli kipeyden takia muutamia huonoja öitä, niin olis voinut vaikka silmät auki nukkua, kun väsytti niin paljonnyt kun ei oo enää mitään hormonihommia millä jaksais painaa niin kuin joskus vauva-aikana
Kattooko muuten kukaan täällä btw vain elämäätä. Vitsi toi herra ylpön ääni, saa kyllä kehräämäänvai alkaako tässä vaan gonalit toiminaan
![]()

Kiitos ja halit sinnekin!Halit omena!tää on ihan paskaa..
Mäkään en oo tehnyt testejä piiitkään aikaan kun aina vaan negaa, pistää mielen niin matalaksi.

Uni on kyllä niin tärkeää. Heti huomasi kun tyttärellä oli kipeyden takia muutamia huonoja öitä, niin olis voinut vaikka silmät auki nukkua, kun väsytti niin paljonnyt kun ei oo enää mitään hormonihommia millä jaksais painaa niin kuin joskus vauva-aikana
Kattooko muuten kukaan täällä btw vain elämäätä. Vitsi toi herra ylpön ääni, saa kyllä kehräämäänvai alkaako tässä vaan gonalit toiminaan
![]()
Oliks tää gonal sulle uusi?
Okei, en muistanu:bag:
Jospa se siellä kasvattelee sitä munista![]()
Kyrsii kun jotkut yrittää ihan tosissaan.
kp13 ja sentään ihan random tallettelut aloitettu, jos vaikka olisikin joku vähäoireinen ovis tulossa 
Gaah nyppii noi muut ketjut, sielä pyörii ihan selkeä trolli, tätä palstaa ei varmaan siivota ikinäKyrsii kun jotkut yrittää ihan tosissaan.
Mut joo, antakoot olla... Hyvä et jonku munikset juilii, lähetä tännekin vähäkp13 ja sentään ihan random tallettelut aloitettu, jos vaikka olisikin joku vähäoireinen ovis tulossa
![]()
ei se valitettavasti välttämättä ole trolli. Tai toivottavasti on.
oon jotenkin ihan innoissani kun taas tapahtuu. Mutta vasta kun ultra käyty voin hengähtää, jos kaikki ok
toivon että päästään inssiin asti
ihanaa kun ultrapäivänä lähden töistä aikaisemmin ja inssipäivän saisin vapaaksi Gaah nyppii noi muut ketjut, sielä pyörii ihan selkeä trolli, tätä palstaa ei varmaan siivota ikinäKyrsii kun jotkut yrittää ihan tosissaan.
Mut joo, antakoot olla... Hyvä et jonku munikset juilii, lähetä tännekin vähäkp13 ja sentään ihan random tallettelut aloitettu, jos vaikka olisikin joku vähäoireinen ovis tulossa
![]()
(ja apua nyt mua naurattaa tää emoji, pitää alkaa käyttää tätä)En valitettavasti usko että on trolli..(ja apua nyt mua naurattaa tää emoji, pitää alkaa käyttää tätä)
No, toivottavasti löytää taas ensi oviksen aikaan jonkun, niin saadaan taas "tulkita" testejä Vai niin...No, toivottavasti löytää taas ensi oviksen aikaan jonkun, niin saadaan taas "tulkita" testejä
![]()