Raskaaksi 2019

Halit omena! :sad010:Heartred tää on ihan paskaa..
Mäkään en oo tehnyt testejä piiitkään aikaan kun aina vaan negaa, pistää mielen niin matalaksi.

Unettomuus mulla oli yksi oire!
Minkä ikäinen sulle siirrettiin? Onko nyt siis mitkä päivät menossa? Et oo vielä testaillut?
Kolmipäiväinen siirrettiin. Mikähän päivä nyt olisi.. varmaan dpo13 ja siirrosta taitaa olla nyt 10 päivää. En ole testannut. En taida ainakaan vielä nyt viikonloppuna testatakaan. Masentaa nähdä negoja niin testausinto on kadonnut jonnekin. Olen mieluummin onnellisen tietämätön. Taidatte aika moni tietää tunteen.

Pitäisiköhän tässä ihan optimistiseksi ryhtyä tämän unettomuuden suhteen? :hilarious: Noh, tänä yönä sain nukuttua jo paremmin. Kummasti auttoi kun olin liikenteessä siihen aikaan päivästä kun aina alkaa nukuttaa niin jäi päikkärit väliin. Ja tieto siitä, että aamulla saa rauhassa nukkua eikä tarvitse herätä. Heti on ihmisempi olo.

Uni on kyllä niin tärkeää. Heti huomasi kun tyttärellä oli kipeyden takia muutamia huonoja öitä, niin olis voinut vaikka silmät auki nukkua, kun väsytti niin paljon:dead: nyt kun ei oo enää mitään hormonihommia millä jaksais painaa niin kuin joskus vauva-aikana:hilarious:

Kattooko muuten kukaan täällä btw vain elämäätä. Vitsi toi herra ylpön ääni, saa kyllä kehräämään:woot::hilarious: vai alkaako tässä vaan gonalit toiminaan:hilarious:

Uni on kyllä niin tärkeää. Heti huomasi kun tyttärellä oli kipeyden takia muutamia huonoja öitä, niin olis voinut vaikka silmät auki nukkua, kun väsytti niin paljon:dead: nyt kun ei oo enää mitään hormonihommia millä jaksais painaa niin kuin joskus vauva-aikana:hilarious:

Kattooko muuten kukaan täällä btw vain elämäätä. Vitsi toi herra ylpön ääni, saa kyllä kehräämään:woot::hilarious: vai alkaako tässä vaan gonalit toiminaan:hilarious:

Katon, oon fanittanut Ylppöä jo vuosia! Ääni on :love7

Mä aloin just kattoo uusintana telkkarista mut pitää ruudusta kattoa myöhemmin koko jakso:grin

Kyllä se taitaa olla gonal mikä täällä kehrää, on munikset niin prkleen kipeät. Limaakin. Ovistestit onneksi haalet vielä. Ultra olis vasta tiistaina:nailbiting:

Gaah nyppii noi muut ketjut, sielä pyörii ihan selkeä trolli, tätä palstaa ei varmaan siivota ikinä :shifty: Kyrsii kun jotkut yrittää ihan tosissaan.

Mut joo, antakoot olla... Hyvä et jonku munikset juilii, lähetä tännekin vähä :hilarious: kp13 ja sentään ihan random tallettelut aloitettu, jos vaikka olisikin joku vähäoireinen ovis tulossa :confused005

Gaah nyppii noi muut ketjut, sielä pyörii ihan selkeä trolli, tätä palstaa ei varmaan siivota ikinä :shifty: Kyrsii kun jotkut yrittää ihan tosissaan.

Mut joo, antakoot olla... Hyvä et jonku munikset juilii, lähetä tännekin vähä :hilarious: kp13 ja sentään ihan random tallettelut aloitettu, jos vaikka olisikin joku vähäoireinen ovis tulossa :confused005

Jaa, se :hilarious: ei se valitettavasti välttämättä ole trolli. Tai toivottavasti on.

Nipa sama täällä :happy093 oon jotenkin ihan innoissani kun taas tapahtuu. Mutta vasta kun ultra käyty voin hengähtää, jos kaikki ok :nailbiting: toivon että päästään inssiin asti :smiley-angelic001 ihanaa kun ultrapäivänä lähden töistä aikaisemmin ja inssipäivän saisin vapaaksi :rolleyes:

En valitettavasti usko että on trolli.. :troll: (ja apua nyt mua naurattaa tää emoji, pitää alkaa käyttää tätä)

Vai niin... :hilarious: No, toivottavasti löytää taas ensi oviksen aikaan jonkun, niin saadaan taas "tulkita" testejä :thumleft

Eiköhän niitä tulkita ympäri kuun :bag: jos ihmiset rajoittais reagoimista, niin ehkä se rauhottuis vähän...

Takaisin