Kosmos
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Milloin sulla on testipäivä?
Viikon päästä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Milloin sulla on testipäivä?
Olisiko tuo ole ihan tuurista kiinni? Silloin kun sattuu osumaan johonkin verisuoneen niin sattuu enemmän ja mahdollisesti tulee myös mustelma.
Minulla tuli muutamien pistosten jälkeen. Ei jokaisesta.
En ole jaksanut kirjoitella tänne taas hetkeen. Jotenkin kauhean huonosti olen nukkunut. Ensin en meinaa millään nukahtaa ja sitten kun nukahdan niin näen kummallisia unia ja heräilen pitkin yötä. Ja sitten tietysti päivällä väsyttää niin paljon, että pitää nukkua päikkärit, jonka takia ei taas illalla sitten nukuta jne.:arghh:
Noh eipä ole kyllä ollut mitään kirjoitettavaakaan. Aika menee toooosi hitaasti. Testipäivä keskiviikkona. Vielä ei ole tuntemuksia suuntaan eikä toiseen.

täällä päin vaan ne parhaimmat mitä oon kuullu, niin ovat ihan eläköitymisen kynnyksellä olevia erikoisia ukkoja
:bag: vaikka ei kai sen väliä, jos lopputulos olis toimiva
Olikohan se toi kesä ja aurinko kun sai kierron järkeviin mittoihin
Ilmeisesti. Ei haluja, ei limoja, nada. Ja miestä kun sparrasin niin nyt raukka on silleen "No, joko aletaan PANEE???"
Ei. Ei aleta. Sorry, ei minkäänlaista halua mihinkään suuntaan 

Jos tässä(kään) inssissä ei natsaa, niin pitäisköhän vaan kokeilla sitä akupunktiotakun Vain elämässä Mariskakin suosittelee
täällä päin vaan ne parhaimmat mitä oon kuullu, niin ovat ihan eläköitymisen kynnyksellä olevia erikoisia ukkoja
:bag: vaikka ei kai sen väliä, jos lopputulos olis toimiva
![]()
Loppuuko tää kiukuttelu kun menkat loppuu?

Ensin huudan, raivoan ja lopuksi itken
Samoin lähti ne halutkin, et ei tullut musta rakkauden papitarta raskausaikana ja viimeeksi tänään _Itkin_ miehelle sitä autossa ja se katto mua vähän hoomoilasena silleen niin kun sillä nyt suurta väliä olis
voi raukkaa, muutenkin joutunut kestämään mun sietämätöntä kiukkua niin ihmeteltävää sillä riittää
terveisin nykyään maailman kauhein ihminen
siksi toivon et teidän rajut pms oireet oiskin raskautta 

Kuulostaa jotenkin tutulta, mä en oo vielä juurikaan miehelle raivonnu (hänen onnekseen ei oo ollu kotona) mutta töissä paiskon tavaroita ja kiukkuun kaikesta!! Mä just miehelle sanoin että toivittavasti tää loppuu kohta tai mulla ei oo työpaikkaaMulle kunnon pms on näköjään uusi normaali tässä raskaudessa, vaikka siis yleensä kärsin tästä ärtyisyydestä juurikin ennen menkkoja, mut voi jestas sentään tätä riehumisen määrää raskaana, ihan hävettää myöntääEnsin huudan, raivoan ja lopuksi itken
huh, raskasta on. Olisin kyllä toivonut olevani rauhan ruhtinatar ja tasaisen viileä, mut minkäs tälle voi
Samoin lähti ne halutkin, et ei tullut musta rakkauden papitarta raskausaikana ja viimeeksi tänään _Itkin_ miehelle sitä autossa ja se katto mua vähän hoomoilasena silleen niin kun sillä nyt suurta väliä olis
voi raukkaa, muutenkin joutunut kestämään mun sietämätöntä kiukkua niin ihmeteltävää sillä riittää
Ja mulla Taas nuha+kurkkukipu, oon näköjään jatkuvasti vähän kipee :bag: kuumetta ei kylläkään ole, mut nyt vaan huilin peiton alla![]()
loppuajan mitä en oo töissä niin itken yksin kotona 
Mulle kunnon pms on näköjään uusi normaali tässä raskaudessa, vaikka siis yleensä kärsin tästä ärtyisyydestä juurikin ennen menkkoja, mut voi jestas sentään tätä riehumisen määrää raskaana, ihan hävettää myöntääEnsin huudan, raivoan ja lopuksi itken
huh, raskasta on. Olisin kyllä toivonut olevani rauhan ruhtinatar ja tasaisen viileä, mut minkäs tälle voi
Ja mulla Taas nuha+kurkkukipu, oon näköjään jatkuvasti vähän kipee :bag: kuumetta ei kylläkään ole, mut nyt vaan huilin peiton alla![]()
Ois ees raskaana niin mä jotenkin hyväksyisin tällässeen käytöksen iteltäni muttakun ei helvetti perse vuotaa kun viimestä päivää..Tepsu ja zarar, Joo, mä muistan parit kilarit viime raskauden ajalta... Onneksi niitä ei ollut jatkuvasti, mutta se oli pelottavaakin, kun en oikein suorastaan hallinnut itseäni.
Äsken lenkillä karjuin yhden kaaharin perään, että aja puuhun, kun minua raivostutti niin kovasti. (Naurettavaa, tiedän...) Nuoret juuri ajokortin saaneet luisuttelevat kylällä tahallaan nyt kovaa, kun on liukasta. Eivät &##&%!*päät ollenkaan tajua, että joku lapsi voi jäädä alle. Jopa puin niille nyrkkiä, mutta mitäpä ne siitä välittää, nuoruuden ylemmyyden tunnossaan.Yhtä tyhjän kanssa, mutta sainpahan päästää raivon ulos. Todella toivon, ettei kukaan muu kuin kuski loukkaannu...
Toivottavasti zarar paranet pian!
Mitenkähän mahtaa olla, millainen ongelma, ettei tullut tänään pistettyä gonalia ihan samaan aikaa kun yleensä. Pikkujoulut:banghead:
Paljonko heitti? Ihmettelikö kukaan kun et juonut? Vaikea uskoa että paljoa haittaisi, ellei nyt yli tuntia heittänyt? Vaihdoit siis aamupistelystä iltapistelyyn ilmeisesti :)
Mulla ei muuten ole näköjään enää verikoetta ultrapäivänä. Tai täytyy vielä tarkastaa, mutta ei mielestäni ole. Hyvä vaan jos ei ole. Näkeehän sen ultrassakin, kuinka lähellä ovis on.
meen huomenna 7 duuniin, että olisin ollut joka tapauksessa holittomalla linjalla
Mitenkähän mahtaa olla, millainen ongelma, ettei tullut tänään pistettyä gonalia ihan samaan aikaa kun yleensä. Pikkujoulut:banghead:

Minä inhoon noiden testien tekoa!!! 
Täällä nega, mutta menkkoja ei edelleenkään, kp31.
Mnä en jaksa enää tätä. Jos edes nuo menkat tulis ajallaan, niin vois elää muuta elämää, eikä tartte pohtia, että miten asia on, mutta kun pitää näiden tikkujen kanssa läträtä ja olla turhia toiveita.Minä inhoon noiden testien tekoa!!!
![]()
vmp! Paljonko heitti? Ihmettelikö kukaan kun et juonut? Vaikea uskoa että paljoa haittaisi, ellei nyt yli tuntia heittänyt? Vaihdoit siis aamupistelystä iltapistelyyn ilmeisesti :)