Apuuaaaaa pelottaa et flunssa alkamassa. Tai sit oon vaan tosi väsy. Kai mä silti huomenna pistokset alotan vaik oisin kipee![]()
Mulla oli alkuviikosta kans järkky väsymys ja olo et ois kipeäksi tulossa, meni onneks ohi pitkillä yöunilla ja tein inkiväärishottia mitä naukkailen vähän väliä

tässä pari päivää oon pistellyt. Ei oo ollut ikävä tätäkään touhua
Onnea Hillis ja Sininen kirahvi!!
Nyt muillekin plussat!
Laskin, että nyt oli viides kerta tänä syksynä.
Mutta tällä pitäisi saada tuloksia aikaiseksi
Yritän kitua jouluun asti (jos tää vaikka helpottaisi jossain vaiheessa) ja jos jouluksi on toivottua tulosta tullut, niin jatkan sitten vähähiilarisella ja lisäämällä liikuntaa
Nyt kun en oo salilla/ryhmäliikunnassa koronan takia käynyt ja jäsenyys jäädytetty joulukuun loppuun. Miehen kanssa kävelylenkkejä 

myös sellainen yltiöpäinen positiivisuuspaska saa välillä sapen kiehumaan. Nyttenkin huomaa, että jengi vähän henkeä pidätellen seuraa itteä töissä, kun arvaavat et on taas hoitokierros käynnissä kun on kesken päivän omia menoja
tekis mieli sanoa että unohtakaa kaikki tämä asia nyt hetkeksi, kyllä mä sitten kerron kun on jotakin mistä kertoa
mutta järjellä tietenkin tiedän ettei tällainen pohdinta pidä paikkaansa ja se, että synnytyksessä tai raskaudessa kävisi jotain, on vain aivan yhtä huonoa tuuria kuin tämä lapsettomuustaistelukin
hyvä että pääset verikokeeseen!