Raskaaksi 2019

Apuuaaaaa pelottaa et flunssa alkamassa. Tai sit oon vaan tosi väsy. Kai mä silti huomenna pistokset alotan vaik oisin kipee o_O

Mulla oli alkuviikosta kans järkky väsymys ja olo et ois kipeäksi tulossa, meni onneks ohi pitkillä yöunilla ja tein inkiväärishottia mitä naukkailen vähän väliä:grin toivottavasti ei oo flunssa tulossa!

Paras ois toki plussa nyt mut jos ei niin joo tietääkseni pääsen sitten ivf jonoon.
En oo koskaan kuullutkaan 5htp???? Täytyypä tutkia :hilarious:

Juu en mäkään, tuttu vaan sanoi ettei ehkäisyä ollut moniin vuosiin ja toinen munajohdin poistettu ja heti kun tuon aloitti niin raskautui :wideyed:

Apuuaaaaa pelottaa et flunssa alkamassa. Tai sit oon vaan tosi väsy. Kai mä silti huomenna pistokset alotan vaik oisin kipee o_O

Aloitat aloitat, tässähän ehtis vaik paranemaankin ennen inssiä vielä, jos joku tauti tulis ja jos ei ehtis, ni kotiseksillä sitten vaan :love022 tässä pari päivää oon pistellyt. Ei oo ollut ikävä tätäkään touhua:rolleyes: toisaalta kyllä kiva, että pitkästä aikaa taas jotain tällä saralla tapahtuu.

Aloitat aloitat, tässähän ehtis vaik paranemaankin ennen inssiä vielä, jos joku tauti tulis ja jos ei ehtis, ni kotiseksillä sitten vaan :love022 tässä pari päivää oon pistellyt. Ei oo ollut ikävä tätäkään touhua:rolleyes: toisaalta kyllä kiva, että pitkästä aikaa taas jotain tällä saralla tapahtuu.

Niih:hilarious: kunhan maanantaina terveenä ku ultra. Tein varuiks rfsu rtestin ku oli niin oudot menkat, mut johtui tietty ovuloimattomuudesta tai jotain. Nega oli mut viivanpaikka näkyi suht hyvin. Hyvä tietää ettei se merkkaa mitään.

5htp luki jotain et masennukseen jne..serotoniinia ja melatoniinia..en uskalla kokeilla vaik tuskin haittaakaan :) oliko jotain et joku jäänyt koukkuun, mut tuskin tohon ravintolisään, ehkä sitä saa myös lääkkeenä :scratch tuliko unettomuutta tai jotain joillekin..vaik pitäis auttaa nukkumaan ja parantaa mielialaa

Niih:hilarious: kunhan maanantaina terveenä ku ultra. Tein varuiks rfsu rtestin ku oli niin oudot menkat, mut johtui tietty ovuloimattomuudesta tai jotain. Nega oli mut viivanpaikka näkyi suht hyvin. Hyvä tietää ettei se merkkaa mitään.

5htp luki jotain et masennukseen jne..serotoniinia ja melatoniinia..en uskalla kokeilla vaik tuskin haittaakaan :) oliko jotain et joku jäänyt koukkuun, mut tuskin tohon ravintolisään, ehkä sitä saa myös lääkkeenä :scratch tuliko unettomuutta tai jotain joillekin..vaik pitäis auttaa nukkumaan ja parantaa mielialaa

Mennään kyl niin samoissa, mulla ultra tiistaina:happy:

On kerta toisensa jälkeen ahdistavaa joutua tilanteeseen, jossa ihminen katsoo mahaani, ilahtuu silminnähden ja alkaa riemuita/onnitella/toteaa, että ihanaa, vauva tulossa teille... On kamalaa joutua siinä yllätyävässä tilanteessa sanomaan, että kiitos, mutta ei nyt ole näin.

Tämä tapahtui taas tänään, tällä kertaa töissä. :bored: :sorry: Laskin, että nyt oli viides kerta tänä syksynä.

Olen saanut jo puoli kiloa laihdutettua, joten jospa tätä ei enää kohta tapahtuisi. Ei kai muu auta. Vaikka ei sen niin pitäisi mennä. :sad001

On kerta toisensa jälkeen ahdistavaa joutua tilanteeseen, jossa ihminen katsoo mahaani, ilahtuu silminnähden ja alkaa riemuita/onnitella/toteaa, että ihanaa, vauva tulossa teille... On kamalaa joutua siinä yllätyävässä tilanteessa sanomaan, että kiitos, mutta ei nyt ole näin.

Tämä tapahtui taas tänään, tällä kertaa töissä. :bored: :sorry: Laskin, että nyt oli viides kerta tänä syksynä.

Olen saanut jo puoli kiloa laihdutettua, joten jospa tätä ei enää kohta tapahtuisi. Ei kai muu auta. Vaikka ei sen niin pitäisi mennä. :sad001

Ihmiset on välillä (aika usein) perseestä ja ajattelemattomia :mad: Ei mulla tulisi pieneen mieleenkään kommentoida tai vahtailla toisten vatsoja?!

Btw tää keto on perseestä :arghh: Päätä särkee ja voisin tappaa patongista/muffinssista/voileivästä :dead: Mutta tällä pitäisi saada tuloksia aikaiseksi :confused005 Yritän kitua jouluun asti (jos tää vaikka helpottaisi jossain vaiheessa) ja jos jouluksi on toivottua tulosta tullut, niin jatkan sitten vähähiilarisella ja lisäämällä liikuntaa :dance008 Nyt kun en oo salilla/ryhmäliikunnassa koronan takia käynyt ja jäsenyys jäädytetty joulukuun loppuun. Miehen kanssa kävelylenkkejä :laughing002

Eikäääh :arghh: tosi törkeetä. Töissä? Ettekö olleet nähneet pitkään aikaan, vai oliko jotenkin tiukemmat vaatteet nyt päällä? Siis ei noin saisi sanoa vaikka mikä olisi :(

Anteeks omaanapaa mut voi vittu mua vituttaa! Mun siskopuoli soitti äsken ja kertoi et on raskaana, huhtikuussa la. Aluksi yritti ummet ja lammet selittää miten oli "taas" vahinko (5.lapsi) ja miten se nyt pääsi yllättää. Mun oli pakko stopata siihen ja sanoa että en nyt pysty kuunnella. Hän siis tietää et ollaan hoidoissa jne.. Mut ei kun puhelu jatkui niin, et hän kertoili miten vaikeaa on ollut alkuraskaus ja tokaisi et "on teilläki siis varmasti ollu vähän vaikeaa tässä" USKOMATONTA. Oon niin raivona:finger002

Ja omena, tosi törkeää käytöstä. Eikö aikuisilla ihmisillä jumalauta ole mitään tilannetajua??? Ei tulis itelle mieleenkään udella toiselta mitään tollasta.

Pitää varmaan mennä happihyppelylle et rauhotun:laughing001

Anteeks omaanapaa mut voi vittu mua vituttaa! Mun siskopuoli soitti äsken ja kertoi et on raskaana, huhtikuussa la. Aluksi yritti ummet ja lammet selittää miten oli "taas" vahinko (5.lapsi) ja miten se nyt pääsi yllättää. Mun oli pakko stopata siihen ja sanoa että en nyt pysty kuunnella. Hän siis tietää et ollaan hoidoissa jne.. Mut ei kun puhelu jatkui niin, et hän kertoili miten vaikeaa on ollut alkuraskaus ja tokaisi et "on teilläki siis varmasti ollu vähän vaikeaa tässä" USKOMATONTA. Oon niin raivona:finger002

Ja omena, tosi törkeää käytöstä. Eikö aikuisilla ihmisillä jumalauta ole mitään tilannetajua??? Ei tulis itelle mieleenkään udella toiselta mitään tollasta.

Pitää varmaan mennä happihyppelylle et rauhotun:laughing001

Voi helvetti noiden vahinkojen kanssa :mad: ja että vaikea alkuraskauskin. Ei noi lapselliset vaan ymmärrä!!!!:smiley-angry019

Ihan älyttömän törkeää! Keneltäkään, missään ei pitäisi kysyä raskaudesta, ihmiset kertoo jos haluaa ja jos ei kerro, niin sitten se ei kuulu muille.

Miten ihmiset kehtaa.. multa useamman kerran turvotuksen takia kysytty ja onniteltu ja oon ollu et no juu en mä oo. Ja sit nyt k ihmiset kokee et he voivat tulla koskeen mun mahaa ihan miten tykkää. Oon monelle sanonut että en tykkää kun mun mahaan koskee muut kuin minä tai mies tai jos joku ystävä ystävä mut eipä kukaan aiemminkaan mun mahaa kosketellut mut heti ku vauva siel nii se on joku oikeutus. No juu ei kaikki tykkää. Jotkut sentään kysyy ja silloinkin vastaus on että mielellään ei

Pahoittelut Omenalle ja Jukkapalmulle tökeröistä kommenteista. Otin vähän kierroksia myötätunnosta.:angry4:hilarious:

Oon ollu aivan paniikissa kun testit ei oo vahvistunu lauantaista ku ihan aavistuksen. En kykene tarttumaan mihinkään ja ramppaan vaan vessassa tarkistamassa onko vuoto alkanut. Oon edelleen sairaslomalla työuupumuksen ja lapsettomuuden aiheuttaman tilanteen takia ja tänään oli onneks lääkäri, että pääsin puhumaan jonkun kanssa. Lääkäri oli taas aivan ihana ja jatkoi sairaslomaa, että saan käsitellä tätä raskausuutista. Olin voinut jo vähän paremmin, mutta tämä epävarmuus toi ahdituksen ja paniikin takaisin. Testit on kuitenkin pysyny positiivisena ja vuoto poissa. Mulla on huomiselle vielä pc ja torstaina teen kolmikymppisten kunniaks digin, jos ei viiva haalistu huomenna. Niillä mennään maanantaihin, kun pääsen verikokeeseen. Kyllä tämä tästä, kun saa pääkopan jotenkin hallintaan.

Siis ihan uskomatonta:mad: kuinka kukaan kehtaao_O:mad:

Jukkikselle hyviä löylyjä ja sympaattisia ajatuksia:Heartred

Kosmos, niinpä, en tajua miten kaikki on koko ajan raskaana:puke_r sit nää iänikuiset, sekin raskautui kun teki sitä ja tätä, pliis, korvat vuotaa verta jo:BangHead myös sellainen yltiöpäinen positiivisuuspaska saa välillä sapen kiehumaan. Nyttenkin huomaa, että jengi vähän henkeä pidätellen seuraa itteä töissä, kun arvaavat et on taas hoitokierros käynnissä kun on kesken päivän omia menoja:violent001 tekis mieli sanoa että unohtakaa kaikki tämä asia nyt hetkeksi, kyllä mä sitten kerron kun on jotakin mistä kertoa:angryfire

Kaverilla oli pahoja komplikaatioita synnytyksessä. Pistää sekin välillä miettimään, että entä jos tää onkin sittenkin tarkoitettu näin. Olis kyllä kamalaa, kun väen vängällä on lapsia halunnut niin sitten kävis jotain tosi traagista:sad010 mutta järjellä tietenkin tiedän ettei tällainen pohdinta pidä paikkaansa ja se, että synnytyksessä tai raskaudessa kävisi jotain, on vain aivan yhtä huonoa tuuria kuin tämä lapsettomuustaistelukin:sorry:

Oon ollu aivan paniikissa kun testit ei oo vahvistunu lauantaista ku ihan aavistuksen. En kykene tarttumaan mihinkään ja ramppaan vaan vessassa tarkistamassa onko vuoto alkanut. Oon edelleen sairaslomalla työuupumuksen ja lapsettomuuden aiheuttaman tilanteen takia ja tänään oli onneks lääkäri, että pääsin puhumaan jonkun kanssa. Lääkäri oli taas aivan ihana ja jatkoi sairaslomaa, että saan käsitellä tätä raskausuutista. Olin voinut jo vähän paremmin, mutta tämä epävarmuus toi ahdituksen ja paniikin takaisin. Testit on kuitenkin pysyny positiivisena ja vuoto poissa. Mulla on huomiselle vielä pc ja torstaina teen kolmikymppisten kunniaks digin, jos ei viiva haalistu huomenna. Niillä mennään maanantaihin, kun pääsen verikokeeseen. Kyllä tämä tästä, kun saa pääkopan jotenkin hallintaan.

Toivotaan että vahvistuu kunnolla :love7 hyvä että pääset verikokeeseen!

Takaisin