Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huhhuh mitä juttuja
Toi on siis ihan käsittämätöntä että tullaan onnittelemaan jos vatsa jotenkin "pömpöttää" tai ihan vaan on normaalisti oikeesti,
kenellä tulee mieleen onnitella vauvasta??????
Onneksi ei ole tapahtunut omalla kohdalla, ehkä jotain etua siitä että oon muutenkin vähän pyöreempi.
Jukkapalmu siis... mua alko raivostuttaa niin paljon
siis miten joku voi käyttäytyä noin :bag:
ai jumankautaaaa........ ai että oikeen vielä vahinko
tsempit kaikille
Missä kierronvaiheissa täällä mennään?
mulla kp22
Ei oo täällä kaikki tosiaan mennyt kuin Strömsössä. Mulla tosiaan sit on myöhäinen lievä hyperi, oon klinikan seurannassa. Kaikki ihan hyvin, tilanne rauhallinen ja olo alkoi eilen hiljalleen paranemaan. Huomenna saan tietää hcg:n. Siihen asti kyllä jännittää. Tänään kotitestiin plussa.
Tsemppiä ihan kauheasti jokaiselle teistä omiin tilanteisiin![]()
Ei oo täällä kaikki tosiaan mennyt kuin Strömsössä. Mulla tosiaan sit on myöhäinen lievä hyperi, oon klinikan seurannassa. Kaikki ihan hyvin, tilanne rauhallinen ja olo alkoi eilen hiljalleen paranemaan. Huomenna saan tietää hcg:n. Siihen asti kyllä jännittää. Tänään kotitestiin plussa.
Tsemppiä ihan kauheasti jokaiselle teistä omiin tilanteisiin![]()

Täällä kp14, en oo tikut
Paljon onnea vielä.toivotaan että hyperi helpottaa kokonaan. Oliko sulla mitä oireita siis? Mielenkiinnosta kyselen kun itseäni jännittää. Oliko niin että riski on suurempi laihoilla ihmisillä?
Toivottavasti olo paranee pian ja saat huomenna hyviä uutisia. Tsemppiä.![]()
KiitosKova pahoinvointi ja turvotus oireena. Turvotus tosiaan on näkyvää, näyttää että oisin jo pitkällä raskaudessa ja tuskainen olo sitten tuosta turvotuksesta johtuen. Mutta mitään kipuja ei ole ja virtsaa yms. tulee normisti. Ja olo onneksi on tasoittumaan päin.
Matala bmi, korkea amh-arvo ja suuri punktioitujen munasolujen määrä lisää riskejä. Onneksi näitä arvioidaan jo ennakolta ja matkan varrella. Mulla ei ollut mitään riskitekijöitä ja maltillinen määrä punktiossa soluja, ei mitään nesteiden kertymistä yms. eikä
mikään indikoinut hyperiä. Joudun nyt pistää vielä tukosten varuilta pistoksen kerran päivässä, joten en päässyt piikeistä vielä eroon. Alkaa mennä jo rutiinilla, voin sit kertoa omat pistosvinkit jahka joku kaipaa:)
KiitosMikä tilanne sulla nyt?
Minä jo mietin, että pitääkö tämmöinen vain hyväksyä, jos niin moni kerran sanoo samalla tavalla, että jos olenkin vain liian herkkä. Ihana ja rohkaiseva kuulla, että olen oikeassa siinä, ettei pitäisi kenenkään mennä sanomaan toisen mahasta mitään. Itse en olisi mennyt aikaisemminkaan sanomaan, mutta en varsinkaan nyt. Kiitos ihan älyttömän paljon myötätuntoviestitulvasta!
Ja parempaa vointia! 
Noniin, sain tänään hoidosta kipeän lapsen, jonka vien huomenna näyttämään korvia hengitysoireisten "flunssaklinikalle"kylläpä kuulostaa hyvältä ajatukselta just alle viikko ennen kontrolliultraa, mutta minkäs tietty teet
![]()
Mulla ei ole olo pahentunut, taisi olla lähinnä väsymystä. 
Googlailin tässä huvin vuoksi ja päätinkin kysästä onko kellään muulla taaksepäin kallistuva kohtu? Netissä viitataan että taaksepäin kallistuvalla ois yhteyttä endoon ja lapsettomuuteen ja sit toiset toista mieltä. Kun menin aukkariin niin silloinen gyne sanoi että mun kohtu kallistuu taakse vasemmalle..
Tänään tuli pitkästäaikaa syvä huokaus sille että syli ja maha on vieläkin 1,5v jälkeen tyhjä.. Mua oikeen ärsyttää kun miehen sisko niin uskoo että nyt ennen hoitoja voi natsaa mutta ei vaan jaksa enää uskoo![]()

Toivotan pikaista toipumista! :) oliks sulla mikä jarrulääke? Mulla määrätty fyremadel ja vähän jännittää etukäteen sen pistäminen.. Kokemusta vaan gonalista ja ovitrelle.
Noniin, sain tänään hoidosta kipeän lapsen, jonka vien huomenna näyttämään korvia hengitysoireisten "flunssaklinikalle"kylläpä kuulostaa hyvältä ajatukselta just alle viikko ennen kontrolliultraa, mutta minkäs tietty teet
![]()
Tänään tuli onneksi vahvempi viiva. Testaaminen joka päivä oli huono ajatus, kun sitä viivan vahvistumista ei huomaa niin selvästi. Millon sulla on la?
Kiitos! Just toi sama jarru oli mulla. Mä pelkäsin sitä ihan sikana kun piikki on paksumpi. Mut ei se oo kovin paha, paitsi lääke kirvelee. Jääpalakikka on mulla auttanut hyvin. Turruttaa jääpalalla pistettävää kohtaa vajaan minuutin ja sit pistää. Puolimakaava mukava asento sohvalla auttaa myös:)
Ihana kuulla, että viiva vahvistuu! Meillä ois la 26.7. jos kaikki menee hyvin. Miten teillä?
Jos ovis on ajallaan. Hieman skeptisenä nimittäin kun juuri minkäänmoisia kasvukipuja ole tuntunut... 
Ilmeisesti pätkäpaastoilu aiemmin (en siis harrasta ilta- tai aamupalaa) auttoi ja syvä ketoosi saavutettu jo kahdessa päivässä! Nyt menossa neljäs päivä ja nesteiden myötä lähtenyt 1,3kg. Positiivisesti yllättynyt, millään muulla tavalla saanut tästä rungosta lähtemään grammaakaan