Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jännittää prkleesti tää päivä..! Pelottaa että tulee soitto ettei päästäkään siirtoon. Ja, vika alkio. Huh huh. Tekis mieli paiskoa tavaroita seinään ja huutaa miten epäreilua tää kaikki on.

Jännittää prkleesti tää päivä..! Pelottaa että tulee soitto ettei päästäkään siirtoon. Ja, vika alkio. Huh huh. Tekis mieli paiskoa tavaroita seinään ja huutaa miten epäreilua tää kaikki on.

Mä oon ihan tulisilla hiilillä koko ajan, niin ärsyttävää!
Ei oo vuoto alkanu.. Mut koitan vakuuttaa itelleni et nyt järki mkäteen, voi hyvin alkaa illasta tai päivän myöhässä huomenna. Et ei kannata innostua yhtään.
Muniksia juilii.
Mä oon täällä taas ihan liekeissä uudesta kierrosta ja uudesta mahdollisuudesta :angelic: Jahka tää hiton tiputtelu lakkaa...Ihania ultrakuulumisia Monetella ja Zararillla
Toivottavasti Kosmos siirto meni hyvin?
Mä epilen, että mulle on tullut myöhäinen hyperstimulaatio. Punktiosta on nyt 11 päivää. Eilen rupesi mahaa turvottamaan ja olemaan tosi huono olo. Tänään vielä vähän huonompi olo kuin eilen. Ja turvottaa. Paljon. Onneksi on viikonloppu tässä välissä. Täytyy yrittää levätä ja juoda nesteitä tulevat päivät. Testaaminenkin jo vähän kyllä houkuttaa. Ei oo vaan yhtään r-testiä meidän taloudessa. Pp7/dpo12

Ihania ultrakuulumisia Monetella ja Zararillla
Mä epilen, että mulle on tullut myöhäinen hyperstimulaatio. Punktiosta on nyt 11 päivää. Eilen rupesi mahaa turvottamaan ja olemaan tosi huono olo. Tänään vielä vähän huonompi olo kuin eilen. Ja turvottaa. Paljon. Onneksi on viikonloppu tässä välissä. Täytyy yrittää levätä ja juoda nesteitä tulevat päivät. Testaaminenkin jo vähän kyllä houkuttaa. Ei oo vaan yhtään r-testiä meidän taloudessa. Pp7/dpo12

Ihania ultrakuulumisia Monetella ja Zararillla
toki se itse hyperstimulaatio ei ole niin kiva juttu ja voi hankaloittaa alkuraskautta mutta toivotaan et ois kuitenkin raskaus ja kaikki sujuis hyvin!

mut joo tuskin plussaa tulee. 

Reilu 2kk tipaton katkesi ja join saunassa sidukan. Nous päähän
Halusin tulla sanomaan että ootte kaikki rakkaita ja olen niin onnellinen et oon löytänyt tän ryhmän aikoinaan![]()