Raskaaksi 2019

Tänään nega! Toiv menkat alkais pikimmiten , oletan että tiistaina :scratch

Jännittää prkleesti tää päivä..! Pelottaa että tulee soitto ettei päästäkään siirtoon. Ja, vika alkio. Huh huh. Tekis mieli paiskoa tavaroita seinään ja huutaa miten epäreilua tää kaikki on.

Jännittää prkleesti tää päivä..! Pelottaa että tulee soitto ettei päästäkään siirtoon. Ja, vika alkio. Huh huh. Tekis mieli paiskoa tavaroita seinään ja huutaa miten epäreilua tää kaikki on.

Tsemppiä siirtoon ja pidetään sormet ristissä, ettei enempää tarvitakaan.:Heartred

Vähemmästäkin! Kovasti voimia ja mielentyyneyttä! :Heartred

Kosmos, tsemppiä ihan valtavasti!! :)
Monette, ihania uutisia :happy:
Jannn, no voi prkl noita negoja. Jospa se ovis ois vaan ollu myöhemmin kuon normisti!
Nipa, harmi kp1 mutta nyt sit tosi toimiin, jei!

Täällä kp33 dpo13 :nailbiting:
Eilen ja toissapäivänä tuli tosiaan välillä rusehtavaa/vaaleanpunaista vv pyyhkiessä. Kohdunnapukka oli alhaalla ja pehmoinen, joten odotin vaan vuodon alkamista.
Tänään ei vielä ole tuhrua tullut ja kohdunnapukkakin oli aamulla ihan ylhäällä, mutta se nyt voi johtua ihan vuorokauden ajastakin. Muniksia juilii välillä, hedari ja vituttaa. Et eiköhän vuoto tänään ala. Toivottavasti tietty ei! Yleensä mulla menkat alkanu aamusta kyllä, et ekalla vessareissulla sit huomannu. Mut voihan luteaali olla tässä kierrossa vaan tuota tavallista 12vrk pidempikin ja alkaa vasta huomenna:confused005
Flo ilmottaa menkkojen olevan jo 3 päivää myöhässä, vaikka vielä pari päivää sit luki että alkavat todennäköisesti kaksi päivää myöhässä, eli just tänään. Ovis kun oli muutaman päivän myöhässä, niin luonnollisesti kiertokin on nyt pidempi.
Pari pc testiä on kaapissa, et ehkä huomenna tai su kokeilen jos ei menkat ala.

Muokattu viimeksi:

Tsemppiä siirtoon. Mulla kans vähän sama tyyli repeää aina jännitys, et tekis jo valmiiksi mieli heittää kaikki hanskat tiskiin:Heartred

Mä oon ihan tulisilla hiilillä koko ajan, niin ärsyttävää!
Ei oo vuoto alkanu.. Mut koitan vakuuttaa itelleni et nyt järki käteen, voi hyvin alkaa illasta tai päivän myöhässä huomenna. Et ei kannata innostua yhtään.
Muniksia juilii.

Muokattu viimeksi:
Mä oon ihan tulisilla hiilillä koko ajan, niin ärsyttävää!
Ei oo vuoto alkanu.. Mut koitan vakuuttaa itelleni et nyt järki mkäteen, voi hyvin alkaa illasta tai päivän myöhässä huomenna. Et ei kannata innostua yhtään.
Muniksia juilii.

Voi vitsit, jännää :nailbiting: Mä oon täällä taas ihan liekeissä uudesta kierrosta ja uudesta mahdollisuudesta :angelic: Jahka tää hiton tiputtelu lakkaa...

Mut hei, Tappara-Ilves tänään, vähän pizzaa ja lonkeroo :grin

Ihania ultrakuulumisia Monetella ja Zararillla❤️

Toivottavasti Kosmos siirto meni hyvin?

Mä epilen, että mulle on tullut myöhäinen hyperstimulaatio. Punktiosta on nyt 11 päivää. Eilen rupesi mahaa turvottamaan ja olemaan tosi huono olo. Tänään vielä vähän huonompi olo kuin eilen. Ja turvottaa. Paljon. Onneksi on viikonloppu tässä välissä. Täytyy yrittää levätä ja juoda nesteitä tulevat päivät. Testaaminenkin jo vähän kyllä houkuttaa. Ei oo vaan yhtään r-testiä meidän taloudessa. Pp7/dpo12

Mä epilen, että mulle on tullut myöhäinen hyperstimulaatio. Punktiosta on nyt 11 päivää. Eilen rupesi mahaa turvottamaan ja olemaan tosi huono olo. Tänään vielä vähän huonompi olo kuin eilen. Ja turvottaa. Paljon. Onneksi on viikonloppu tässä välissä. Täytyy yrittää levätä ja juoda nesteitä tulevat päivät. Testaaminenkin jo vähän kyllä houkuttaa. Ei oo vaan yhtään r-testiä meidän taloudessa. Pp7/dpo12

Kipin kapin ostoksille:nailbiting:

Komppaan Nipaa, kun punktiostakin on noin kauan.:nailbiting:

Niinhän se menee et hyperstimulaatio voi tulla hyvin myöhäänkin vielä ETENKIN jos raskaus on alkanut :woot: toki se itse hyperstimulaatio ei ole niin kiva juttu ja voi hankaloittaa alkuraskautta mutta toivotaan et ois kuitenkin raskaus ja kaikki sujuis hyvin!

Nyytillä ja Kirahvilla jännät paikat :smiley-angelic001

Toiv Kosmoksen siirto meni hyvin :Heartpink

Täällä on nyt outoa. Mutta ton viime kierron jälkeen ei ihme, jos hormonit sekaisin. Mut siis tänään niin hirveet niskajumit ja pääkipu että oon vetänyt koko päivän särkylääkettä eikä auta. Sekä juonut 4 annosta alkoholia. Ja äsken huomasin tiputtelua..yleensä kun menkat alkaa niin maha on tod kipeä. mut ei ihme ettei ole koska lääkkeet. Mut pakosti tuli mieleen mun uni, "kourallinen verta mutta ei kipuja ja plussa testiin" :hilarious: mut joo tuskin plussaa tulee.
Jos huomenna merkkaan klinikalle menkat niin kiva sit odotella maanantaihin mahdunko hoitoon :nailbiting:

Takaisin