Raskaaksi 2019

Joo tuntuu todella kaukaiselle että sais plussan joskus testiin. Kai kun jo niin tottunut tähän ainaiseen yrittämiseen ja negoihin, ja mä en oo sanotaanko viimiseen puoleen vuoteen edes itkenyt kun menkat alkaa.. Se on niin vakio juttu jo ja kait alkaa olee niin turta asian suhteen. Oon muutenkin mestari työntämään asiat pois mielestä jonnekin lokeroihin nii en ole antanut nyt itteni ees haaveilla vauvasta tai mistään siihen liittyvästä. Sattuu liikaa:sad015
Mulle isänpäivä oli ihan sairaan vaikee joka perkeleen tuutista tuli vaan sitä ihana perhe paskaa!! Ite näin oman isäni vasta maanataina että kerkesin kyllä hyvin roikkuu somessa ja itkee silmät päästäni.
ollu mielessä nyt useemminkin sama kun sulla että ei sitä koskaan tuu pitäskö vaan pitää taukoo, ikä vaan alkaa olee jo no ihan tarpeeks ehkä toi huominen syntyäri päiväkään mieltä yhtään nostata!! Viikko sitte olin ihan varma että NYT mutta nyt oon myös jo vaihtanu mielipidettäni... :BangHead:violent001

Mulle isänpäivä oli ihan sairaan vaikee joka perkeleen tuutista tuli vaan sitä ihana perhe paskaa!! Ite näin oman isäni vasta maanataina että kerkesin kyllä hyvin roikkuu somessa ja itkee silmät päästäni.
ollu mielessä nyt useemminkin sama kun sulla että ei sitä koskaan tuu pitäskö vaan pitää taukoo, ikä vaan alkaa olee jo no ihan tarpeeks ehkä toi huominen syntyäri päiväkään mieltä yhtään nostata!! Viikko sitte olin ihan varma että NYT mutta nyt oon myös jo vaihtanu mielipidettäni... :BangHead:violent001

Mulla viimevuoden isänpäivä oli jotenkin vaikea, olin töissä ja piti esittää iloista aspaa kun porukka osti viime hetken lahjoja yms.. Tänä vuonna meni helpommin kun näin vapaaehtoisesti lapsetonta kaveriani :laughing021 Paljon onnea jo etukäteen:Heartred kyllä me vielä vauvat saadaan, joku päivä. Pakko se on!

kp31/dpo11 ja ekat vaaleanpuniset juovat bongattu, eli menkat alkaa huomenna tai pe. Vmp. Alan olla ihan rikki tähän touhuun. kohta 1,5v yritystä takana.

Juu isänpäivänä piti olla testipäivä, mutta ei tosiaan tarvinnut testailla :grumpy:

Jotekin huolestuttaa, ettei saa edes mielikuvaa mitä tapahtuisi jos saisi plussan :nailbiting: Tosin eipä mulla ollut mielikuvaa omista häistäkään alttarille kävelemisestä (joten olin ihan varma, että niin ei tuu ikinä tapahtuun) ja silti mentiin naimisiin :happy119 Kai sen sitten näkee KUN se plussa tulee.

Kp 3 menossa ja menkat muka loppu... Paree olis jatkua vielä huomenna tai limakalvo ollut taas varmaan ihan onneton :confused004 Tosin kyllä se nyt kaksi päivää vuosi kuin seula.

Hyvää synttäriä Tepsu :Heartpink

Nyytti on tää kyllä niin pskaa!!!!:mad:

Mä tein kans aamulla negatestin. Pelottaa että tää kierto kestää vielä pitkään :sour:

Lämmin halaus pettymykseen jälleen kerran:Heartred täälläkin odotetaan vuodon runsastumista, et pääsis ilmoittamaan polille:dance008

Voi ei, jopas täällä on tänään paljon masentuneempi tunnelma taas. Isot tsempit kaikille omiin tilanteisiin.

Tänään oli alkionsiirto. Unohdin sitten kokonaan, että mieheltä pitäisi olla suostumus mukana.:oops: Onneksi ei jäänyt sen takia siirto tekemättä. Otettiin puhelu miehelle ja toimitan suostumuksen nyt sitten jälkikäteen.

Vähän on ristiriitainen olo. Toisaalta taas vähän varovaisen toiveikas koska uusi siirto on kuitenkin uusi mahdollisuus taas. Toisaalta vähän surullinen koska meillä tulee nyt tässä marraskuussa jo kaksi vuotta yrityksen aloituksesta. Enpä olisi uskonut silloin, että tällainen tie pitää käydä läpi. Toivottavasti tämä loppuu jossain vaiheessa onnistumiseen eikä luovuttamiseen.:smiley-angelic001

Onks sulla Teroluteja että pystyisit katkasee kierron?

On mutta eikö niitä pidä syödä ainakin 10pvää, ja senkin jälkeen voi mennä pari pvää :/ toivon et ens vkolla alkaa kuitenkin..toiv ei kystaa muodostu :nailbiting:

Täälläkin reilu 2v yrittämistä :(

Aida jospa nyt tulisi plussa :smiley-angelic001

Onko täällä kokemusta ovuloimattomista kierroista? Onko ne tosiaan täysin oireettomat mihinkään suuntaan? Tämä on niin outoa. Ei (erikoisemmin) finnejä. Ei rintakipuja. Ei vatsakipuja. Ei mielialassa heittelyitä (paitsi alkaa turhauttamaan epätietoisuus). Ei selkeitä heittoja lämmöissä. Vv tulee, ehkä jopa melkein eggismäistä :scratch en tiedä..
Mitä tapahtuu :wtf
Aamulla tein negan, melkein pystyn kuvittelemaan viivanpaikan kuivuttuaan, mutta ehkei sitäkään.. viim perjantaiaamuna uusiksi..sit sais kyl menkat alkaa...:sour:

Onko täällä kokemusta ovuloimattomista kierroista? Onko ne tosiaan täysin oireettomat mihinkään suuntaan? Tämä on niin outoa. Ei (erikoisemmin) finnejä. Ei rintakipuja. Ei vatsakipuja. Ei mielialassa heittelyitä (paitsi alkaa turhauttamaan epätietoisuus). Ei selkeitä heittoja lämmöissä. Vv tulee, ehkä jopa melkein eggismäistä :scratch en tiedä..
Aamulla tein negan, melkein pystyn kuvittelemaan viivanpaikan kuivuttuaan, mutta ehkei sitäkään.. viim perjantaiaamuna uusiksi..sit sais kyl menkat alkaa...:sour:

Mulla ovuloimattomat (oletettavasti, ei oo ultrattu, mut tikuttanut) on pitkän puoleisia ja "oireiltaan" kuin semmonen loputon luteaalivaihe. PMS oireet tulee yleensä ihan normaalisti ennen menkkoja kuitenkin.

Miten pitkä luteaalivaihe sulla? Jos oot vaan aikaisessa :) Toivon tärppiä :wink

Mä uskon että mulla ei ollut ovulaatiota viime kierrossa, se venyi normaalista 29 päivästä 37 päivään. En kylläkään tikuta ovista mutta tosi selkeät ovislimat + oviskivut eikä niitä ollut viime kierrossa. Menkat oli suht normaalit kuitenkin tuon pitkän kierron jälkeen ja nyt tuntuisi olevan taas normaali kierto kun nyt kp15 ja mitä luultavammin ovulaatio tapahtunut/ tapahtumassa oireiden perusteella. Pitkässä kierrossa menkkamaista jomotusta oli monta päivää ennen kun menkat sitten alkoi ja edeltävänä päivänä hirveä jomotus toisen munasarjan kohdalla. Muuten ei mitään oireita.

Miten pitkä luteaalivaihe sulla? Jos oot vaan aikaisessa :) Toivon tärppiä :wink

Pitkä..JOS ovis oli ~1.11. niin menkkojen pitäisi alkaa vasta viikon päästä :facepalm: mut alkaispa edes sit! Jos siis ovuloimaton. Mulla ehkä oli vuosi sitten ovuloimaton, ovistestit oli lähes plus koko kierron, mutta se oli ennätyslyhyt kierto. Voi toki tulla pitkäkin kierto. Harmi kun otestit loppui, niin en tiedä tuliko ovis myöhemmin. Lämmöt olleet hieman korkeammalla oletetun oviksen jälkeen. Mutta ei niin korkealla kuin yleensä luteaalissa :hungover:

Kiitoksia kokemuksista, eikai tässä auta kuin odotella. Ja onestep ovistestejä tulee ehkä jo huomenna postissa, pääsee taas testailemaan :hilarious:

Ei myöskään ole pahemmin turvotusta, eikä överihedaria, paitsi 3 päivää orastavaa hedaria. Onneksi seuraavan pistoskierron jälkeen voin vetää letrot :mad:

Pitkä..JOS ovis oli ~1.11. niin menkkojen pitäisi alkaa vasta viikon päästä :facepalm: mut alkaispa edes sit! Jos siis ovuloimaton. Mulla ehkä oli vuosi sitten ovuloimaton, ovistestit oli lähes plus koko kierron, mutta se oli ennätyslyhyt kierto. Voi toki tulla pitkäkin kierto. Harmi kun otestit loppui, niin en tiedä tuliko ovis myöhemmin. Lämmöt olleet hieman korkeammalla oletetun oviksen jälkeen. Mutta ei niin korkealla kuin yleensä luteaalissa :hungover:

Kiitoksia kokemuksista, eikai tässä auta kuin odotella. Ja onestep ovistestejä tulee ehkä jo huomenna postissa, pääsee taas testailemaan :hilarious:

Ei myöskään ole pahemmin turvotusta, eikä överihedaria, paitsi 3 päivää orastavaa hedaria. Onneksi seuraavan pistoskierron jälkeen voin vetää letrot :mad:

Hei mutta ei mullakaan ollut selkeitä ovulaatio-oireita, vaikka yleensä on ja tikut näytteli ihan omiaan koko kierron, vahvasti epäilin, etten edes ovuloinut ja yllätys oli tosi suuri kun tulikin plussa :) Eikä ollut mitään järkeviä oireitakaan oikein ennen plussaa, olo tuntui päinvastoin ihan liian normaalilta. Vasta kunnon plussan jälkeen alkoi turvottelu, vessaravaamiset ja muut. Ja mun luteaali on kyllä lyhyt, noin 10-12 päivää, mutta kierto oli ihan kilometrikierto, että taisi kp 40 hujakoilla tulla vasta se plussa :hilarious:

Joten mä pidän peukkuja edelleen sulle, jospa olisikin sitä itteään :rolleyes::smiley-angelic001

Mulla muuten oma urtikaria jälleen paheni ton mahataudin jälkeen :mad: ärsyttävää, mut aina pelkään vauvan puolesta. Toisaalta, nyt vaan nostan droppeja ja annosta väliaikaisesti vähän isommaksi, niin eiköhän mulla ala taas ruoka imeytymään. :) Meni hetki hoksata, miksi pitää heräillä mahakipuihin ja juosta heti ruokailun jälkeen vessaan. Olikin näköjään lähellä taas akuuttivaihetta. No, nyt on ainakin kaikki keinot käytössä. Inhottaa kun kaikki virustaudit laukaisee joko iho tai vatsaoireet tai molemmat. Mut näillä mennään, mitä on annettu. :)

Hei mutta ei mullakaan ollut selkeitä ovulaatio-oireita, vaikka yleensä on ja tikut näytteli ihan omiaan koko kierron, vahvasti epäilin, etten edes ovuloinut ja yllätys oli tosi suuri kun tulikin plussa :) Eikä ollut mitään järkeviä oireitakaan oikein ennen plussaa, olo tuntui päinvastoin ihan liian normaalilta. Vasta kunnon plussan jälkeen alkoi turvottelu, vessaravaamiset ja muut. Ja mun luteaali on kyllä lyhyt, noin 10-12 päivää, mutta kierto oli ihan kilometrikierto, että taisi kp 40 hujakoilla tulla vasta se plussa :hilarious:

Joten mä pidän peukkuja edelleen sulle, jospa olisikin sitä itteään :rolleyes::smiley-angelic001

Mulla muuten oma urtikaria jälleen paheni ton mahataudin jälkeen :mad: ärsyttävää, mut aina pelkään vauvan puolesta. Toisaalta, nyt vaan nostan droppeja ja annosta väliaikaisesti vähän isommaksi, niin eiköhän mulla ala taas ruoka imeytymään. :) Meni hetki hoksata, miksi pitää heräillä mahakipuihin ja juosta heti ruokailun jälkeen vessaan. Olikin näköjään lähellä taas akuuttivaihetta. No, nyt on ainakin kaikki keinot käytössä. Inhottaa kun kaikki virustaudit laukaisee joko iho tai vatsaoireet tai molemmat. Mut näillä mennään, mitä on annettu. :)

Kiitos mutta taas oli negaa ja jo dpo10/11..tosin alle 2h pidätys mutta silti..no huomenna uusiksi..koska illalla pikkujoulut. Jospa sit tärppäis vikasta inssistä :hilarious:

Toivottavasti sun olo helpottuu pian :)

Pahoittelut negasta jann.. :Heartred

Mua on alkanut stressaa korona että toivottavasti ei pamahda nyt kummallekaan kun 2vkoa pistoksiin.. Vaikka nyt kai täällä päin rauhallinen tilanne sen suhteen. Tää on tätä kun pitää aina murehtia asioista ennakkoon:angryfire

Takaisin