Tepsu19
Puuhakas puhuja
Mulle isänpäivä oli ihan sairaan vaikee joka perkeleen tuutista tuli vaan sitä ihana perhe paskaa!! Ite näin oman isäni vasta maanataina että kerkesin kyllä hyvin roikkuu somessa ja itkee silmät päästäni.Joo tuntuu todella kaukaiselle että sais plussan joskus testiin. Kai kun jo niin tottunut tähän ainaiseen yrittämiseen ja negoihin, ja mä en oo sanotaanko viimiseen puoleen vuoteen edes itkenyt kun menkat alkaa.. Se on niin vakio juttu jo ja kait alkaa olee niin turta asian suhteen. Oon muutenkin mestari työntämään asiat pois mielestä jonnekin lokeroihin nii en ole antanut nyt itteni ees haaveilla vauvasta tai mistään siihen liittyvästä. Sattuu liikaa![]()
ollu mielessä nyt useemminkin sama kun sulla että ei sitä koskaan tuu pitäskö vaan pitää taukoo, ikä vaan alkaa olee jo no ihan tarpeeks ehkä toi huominen syntyäri päiväkään mieltä yhtään nostata!! Viikko sitte olin ihan varma että NYT mutta nyt oon myös jo vaihtanu mielipidettäni...

Paljon onnea jo etukäteen
kyllä me vielä vauvat saadaan, joku päivä. Pakko se on!

Tosin eipä mulla ollut mielikuvaa omista häistäkään alttarille kävelemisestä (joten olin ihan varma, että niin ei tuu ikinä tapahtuun) ja silti mentiin naimisiin
Kai sen sitten näkee KUN se plussa tulee.
Tosin kyllä se nyt kaksi päivää vuosi kuin seula.

mut alkaispa edes sit! Jos siis ovuloimaton. Mulla ehkä oli vuosi sitten ovuloimaton, ovistestit oli lähes plus koko kierron, mutta se oli ennätyslyhyt kierto. Voi toki tulla pitkäkin kierto. Harmi kun otestit loppui, niin en tiedä tuliko ovis myöhemmin. Lämmöt olleet hieman korkeammalla oletetun oviksen jälkeen. Mutta ei niin korkealla kuin yleensä luteaalissa