Raskaaksi 2019

Ei juma. Kosmos, mun aika oliskin ollut eilen:hilarious:fuck:banghead:

Mutta sain mun tulokset. Ei syöpää, patologin tuloksena oli kohdun limakalvon hypoplasia eli ymmärtääkseni jonkin sortin limakalvon kehityshäiriö (?), mistä kuulen lisää kun ilmoittaudun vuodon alettua inssiin:hug007:notworthy:happy093:dance011

Sakkona käyttämättömästä ajasta poliklinikkamaksu, mutta se on pieni hinta näin hyvistä uutisista:dance011

Täälläkin ovista yhä vaan odotellaan kp19. Tulis nyt että pääsis siihen inssiin.

Hahaa :joyful: Loistavat uutiset!!!! :smiley-angelic003

Mutta sain mun tulokset. Ei syöpää, patologin tuloksena oli kohdun limakalvon hypoplasia eli ymmärtääkseni jonkin sortin limakalvon kehityshäiriö (?), mistä kuulen lisää kun ilmoittaudun vuodon alettua inssiin:hug007:notworthy:happy093:dance011

Sakkona käyttämättömästä ajasta poliklinikkamaksu, mutta se on pieni hinta näin hyvistä uutisista:dance011

Täälläkin ovista yhä vaan odotellaan kp19. Tulis nyt että pääsis siihen inssiin.

Jeeee! :joyful: :joyful: tosin kurjaa et oot viikon joutunu kärvistelemään ns pelossa. Olisivat voineet puhelimessa edes sanoa että ei mitään liian vakavaa kyseessä tms. Toivottavasti saat jotain erilaista limakalvotukea sitten inssiin jos näkevät sen kuitenkin vielä hyväksi hoitomuodoksi tässä tilanteessa. Mut nyt hyvillä mielin viikonloppuun! :happy:

Noniin! Miten hyviä uutisia! :sad015:sad015:sad015 :happy093. Et kyllä olisi millään mittakaavalla kuulunut vielä mihinkään syövän riskiryhmään, mutta aina joskus jollekin tietenkin se paskanakkikin napsahtaa.

Loistavaa nyt! :gen014

Ihanaa Nipa! Jee! Olipa hyviä uutisia.:dance011

Pientä sotaväsymystä näyttää olevan useilla, myös minulla, ilmassa. :Heartbigred Älkää vielä heittäkö kirvestä kaivoon, useilla on hoidot alussa, se tuo uudet mahdollisuudet luomuun verrattuna. Eikös ivf:ssä esim ole ihan hyvä onnistumisprosentti, kun on tehty useampi siirto, vaikkei heti onnistu? Mutta tajuan myös, että hoidot ovat todella stressaavia. :Heartred

Uskon, että useimmilla täältä on parin-kolmen vuoden kuluttua vauva sylissä. Pitkään jatkunut toivon ja epätoivon ailahtelu ja odotus syövät mielialaa. Yritetään silti toivoa. Mutta myös epätoivosta saa kirjoittaa, se pitää purkaa.

Itse yritän löytää tällä hetkellä elämänilon muista asioista. Jos ei luomuna muutamassa kuukaudessa tärppää, täytyy ottaa yhteyttä jonnekin, mistä pääsee sinne hoitoihin.

En ole pitkään aikaan kirjoittanut oikein mitään kenellekään, pahoittelen, olen itsekin ollut vähän maassa. Yritän nousta täältä kuopasta.
Kiitos kun muistutit mahdollisuuksista.:love017 Onhan sitä itsekin noista tietoinen, mutta pettymyksen hetkellä ei vain osaa ajatella niitä. Minua ainakin auttoi tosi paljon sinun ihana kirjoituksesi. Kiitos!:Heartpink

Soittelin eilen polille, kun olisi ollut virallinen testipäivä. En siis päässyt testiin flunssan takia (vain koronatestiin jälleen..). Voi miten ihania nämä meidän hoitajat (ja lääkäritkin) ovatkaan! Juttelin pitkät hoitajan kanssa. Verikokeen tilalta todettiin, että nega kotitestissä ja alkaneet menkat riittävät hyvin siihen, ettei edellinen siirto onnistunut. Tsemppasi kovasti, että meillä on hienoja alkioita vielä pakkasessa. Sitten sain itse valita haluanko kontrolliultran ennen ovista (joo, todellakin) ja pidetäänkö taukokiertoa (ei todellakaan, jos vain suinkin kontrollissa kaikki on hyvin). Ihanasti otti hoitaja huomioon omat huolet ym. :Heartred Tällaisten hetkien jälkeen on kyllä sellainen olo, että kyllä meistä pidetään hyvää huolta.:happy:

Ai niin, joku kyseli tuosta ivf-suunnittelun jälkeisestä ajasta. Meillä olisi alkanut ivf seuraavasta kierrosta (lyhyellä kaavalla mentiin niin sen seuraavan kokonaisen kierron viimeisinä päivinä olisi alkanut lääkkeet, joten kyllähän se tavallaan pari kiertoa on ennen itse punktiota). Mutta meillä tuli sitten korona+kesätauko siihen väliin. Mutta ei siis varsinaista odottamista enää siinä välissä olisi pitänyt olla.

Meillä kun oli hoidonsuunnittelu joulukuussa-18 ja sanottiin ettei ole jonoja, ilmoittautua sai hoitoon maaliskuun kierrosta

Nipanderi on nyt kovin mielessä ❤️

Oon dorka mut mitä toi tarkoittaa? Ovis mennyt, tulossa, mahdollisesti ovuloimaton?
Mun lämmönmittaukset ei kertoneet mulle yhtään mitään niin en ymmärrä :bag:

Joo siis luultavasti ei ole vielä ollut ovulaatiota, tai tulee olemaan ovuloimaton :sour:

Nipa jee ihania uutisia!

Voi Höh! Muutama ovuloimaton mullakin ollut. Silloin en kyllä lämpöjä mittaillut mutta yli viikon ovistestit melkein plussaa, tai sen aikaa kun testasin. Sit lopetin. Näissä tais olla kierto reilu 40vrk kun normaalisti siellä 22-25 oli.

Mullakin ollut tommosia. Mutta nyt oli viikko sit aika tummat liuskat, ja alkanut haalistumaan. Paitsi pc joka ei taida haalistua koskaan :hilarious: koitan olla testailematta ellei oviskivut ala. On sekin nähty että laimea plus ja sitten viikon päästä vahvempi plus..

Ylihuomenna tulee vuosi siitä kun kaikkien vastoinkäymisten ja vuosien yrittämisen jälkeen pääsin vihdoin ilmoittautumaan meidän ensimmäiseen IVF-hoitoon.
Miten siitä(kin) on jo vuosi. Silloin olin niin varma, ettei onnistu ja muutama jännitysmomentti oli vielä ennen joulukuun punktiota kun menkat ei alkaneet ja supressioultrassa ylimääräinen rakkula, joulusulku puski päälle jne. Mut niin me vaan saatiin 2 päiväinen alkio kyytiin viimeisenä mahdollisena päivänä ja siitä viikko niin ensimmäinen haamu testissä. :rolleyes:

Sen halusin sanoa teille ihanille, että vaikka vuodet vierii, tuntuu et muut ohittaa jonossa (vaikka sellaista ei ole), kaikki ympärillä saa vauvoja, muutamiakin teidän yritysaikana, niin kyllä teidänkin vuoro varmasti tulee. Terveyskin voi aiheuttaa huolta, itse olin 100% varma että huonosti käy, ~vuoden se vei, mutta siitäkin selvittiin.

Älkää luopuko toivosta ❤️ mä niin haluan uskoa, että jokaiselle se plussa ja pysyvä raskaus tulee vielä. Kunpa viimeistään vuoden 2021 aikana :notworthy:smiley-angelic001

Ootte niin rautaisia naisia :smiley-angelic003:smiley-angelic002

Oi ihana:Heartred tuli niin hyvä mieli tästä.

Täällä kp1. Vikaa siirtoa odotan ihan ok fiiliksin, vähän ristiriitainen olo.. Tottakai toivon että onnistuisi ja tulisin raskaaksi, mutta sitten taas toisaalta jos mentäisiin uudestaan ivf ja saataisiin reilusti alkioita, niin niistä voisi mahdollisesti saada vaikka kaksikin lasta vielä. Miks pitää miettiä näin pitkälle :hilarious:

Pahoittelut kp 1! Toivon onnistumista viimeiseen siirtoon! Onko teillä monta ivf jäljellä?
Oliko teillä ensimmäinen kans ivf-alkuinen? Mietin vaan et tarjotaanko sen ekan ivf- alkuisen raskauden jälkeen taas ne 3x ivf kunnallisella? Näin ainakin ymmärsin kun luin.

Joo on icsi-alkuinen. En itseasiassa tiedä, mutta luulisin että 3 taas saataisiin. Meillä siirretään niitä ekan icsin alkioita edelleen :D

Jee Nipa!! Ihan mahtavi auutisia :)

Täällä kp20 ja vihdoin O+! :smiley-bounce016
Eli kun mies tulee tänään kotsaan, niin saadaan ihan hyvään saumaan talleteltua. Edellisestä onkin muutama päivä, niin jospa siellä ois pirtsakoita pikku perhanoita :sign19:sign17:sign19
Nuorimmaisen plussa tuli muuten tällaisesta pitkästä kierrosta! kp21 oli silloinkin ovis ja plussasin kp35 sitten. Toivotaan että tämä on hyvä enne!:p

Jee Nipa!! Ihan mahtavi auutisia :)

Täällä kp20 ja vihdoin O+! :smiley-bounce016
Eli kun mies tulee tänään kotsaan, niin saadaan ihan hyvään saumaan talleteltua. Edellisestä onkin muutama päivä, niin jospa siellä ois pirtsakoita pikku perhanoita :sign19:sign17:sign19
Nuorimmaisen plussa tuli muuten tällaisesta pitkästä kierrosta! kp21 oli silloinkin ovis ja plussasin kp35 sitten. Toivotaan että tämä on hyvä enne!:p

Nyt tehään vauvat:sign19:sign17 piste:Heartred

Takaisin