Raskaaksi 2019

Jukkapalmu mullakin oli gonalia 150 päivässä :)

sofia, heti tuli olo et nyt sit plussa just ennen ens viikon ensikäyntiaikaa! :woot:

Tonninseteli itse luottaisin lämpöjä enemmän siihen et kun tikku oli plus niin ovis tapahtui :) mutta tiedän et ei sitä pysty olemaan huolestumatta kaikesta ja pyörittelemättä asioita :nailbiting:

Nipa on ajatuksissa, toivottavasti ei ole mitään vakavaa :Heartpink

Edit. Eihän tänään ookkaan vielä perjantai..

Nipa on ajatuksissa, toivottavasti ei ole mitään vakavaa :Heartpink

Edit. Eihän tänään ookkaan vielä perjantai..

:hilarious: kiitos. Tässä kun on viikon tätä asiaa märehtinyt, niin lopulta oon ihan levollisin mielin odottamassa huomista, meni syteen tai saveen. Pahimpaan oon varautunut, joten en voi kun yllättyä positiivisesti, jos tulee jotain muuta informaatiota:rolleyes:

Muokattu viimeksi:
Mulle tulee pitkään kaavaan synarela + gonal-f samalla 150 annostuksella. 12-18.12 alkaa sumuttelut, riippuen mihin kp22 asettuu.

Projekti vauva kirjasta on täällä puhuttu ennenkin, mutta vahva suositus vielä multakin, kun vihdoin sain sen hankittua.

Nipalle vielä tsemppiä huomiselle.:Heartred

Mulla olis kaikkia semmosia kivan lupailevia oireita, mut tänään ja eilen nega apteq:n herkällä, mut toisaalta tänään on aikaisintaan dpo 9.. on se odottavan aika vaan hiton pitkä - hiton piinapäivät. Ja tässä kävi muuten taas niin, että päätin et tässä kierrossa en testaa ennen kuin dpo14 ja pyh pah miten nyt jo kaksi tikkua taas mennyt :facepalm:

Jannn, mitähän hittoo kun täälläkin joku pitkä kierto vissii ja ovis+ edelleen odotuksissa!! Oliks meil tänään kp18 vissii?
En tiedä mikä mulla tän nyt aiheuttaa, kun tosi säännöllii kierto ollu noin pääsääntöisesti. Kkm jälkeen ollu ovis kp 17-19 kun yleensä kp 15-16. En oo varmaan ikinä tehny näin paljoo testejä kun nyt, ihan epäuskosena tehny muutamia päivässä ja ei vaan tuu tasavahvoja! :hilarious:
Limat ja munisjuilinnat ollu jo monta päivää kyllä. Tänään oli aamusta ihan vaikee kävellä, kun oikealta kiristi niin inhasti.
No, jospa se plussa tulis aamulla kun nyt illasta oli jo suht vahvan näköstä.
Mieskin tulee huomenna kotiin yöksi, niin jospa osuis ees kutakuinkin kohdilleen.

Zarar, aivan ihania uutisia, onnea vielä!
Nipalle valtavat tsempit huomiseen. Oot aivan supermuidu :Heartred

Muokattu viimeksi:
Jannn, mitähän hittoo kun täälläkin joku pitkä kierto vissii ja ovis+ edelleen odotuksissa!! Oliks meil tänään kp18 vissii?
En tiedä mikä mulla tän nyt aiheuttaa, kun tosi säännöllii kierto ollu noin pääsääntöisesti. Kkm jälkeen ollu ovis kp 17-19 kun yleensä kp 15-16. En oo varmaan ikinä tehny näin paljoo testejä kun nyt, ihan epäuskosena tehny muutamia päivässä ja ei vaan tuu tasahavoja! :hilarious:
Limat ja munisjuilinnat ollu jo monta päivää kyllä. Tänään oli aamusta ihan vaikee kävellä, kun oikealta kiristi niin inhasti.
No, jospa se plussa tulis aamulla kun nyt illasta oli jo suht vahvan näköstä.
Mieskin tulee huomenna kotiin yöksi, niin jospa osuis ees kutakuinkin kohdilleen.

Zarar, aivan ihania uutisia, onnea vielä!
Nipalle valtavat tsempit huomiseen. Oot aivan supermuidu :Heartred

Sulla sentään oireita! Mulla vklop ja ma ihan pieniä juilintoja, ja oli ne tummat liuskat mutta ei Digi ollut plus. Et joko oli tosi laimee ovulaatio tai sit ei oo viel tullutkaan! Alkais nyt vaan menkat vaikka pian :hilarious: huomenna tsekkaan vielä lämmöt, jos ei korkeella niin äääh. Ainut miks aattelin et ehkä ovis oli jo, kun vv alkoi tulla aika paljon maanantaista lähtien.
Toisaalta ihanan oireetonta. Varmaan kaikki hormonit nollissa. Paitsi sylkitestissä on kuviota..

Ahdistaa kun luin että ivf suunnittelukäynnin jälkeen kestää vielä pari kk päästä tositoimiin :arghh: se tarkottais että ehkä elo- syyskuussa aikaisintaan alkaisi hoitokierto :smiley-angry017 pitääkö kaikki säästöt nyt sit käyttää yksityiseen :smiley-angry003 no katsotaan mihin suunnittelukäynti menee..

Nipa voimia huomiseen, toivon ettei tule niin huonoja uutisia kuin mitä kuvittelet :Heartpink

Sulla sentään oireita! Mulla vklop ja ma ihan pieniä juilintoja, ja oli ne tummat liuskat mutta ei Digi ollut plus. Et joko oli tosi laimee ovulaatio tai sit ei oo viel tullutkaan! Alkais nyt vaan menkat vaikka pian :hilarious: huomenna tsekkaan vielä lämmöt, jos ei korkeella niin äääh. Ainut miks aattelin et ehkä ovis oli jo, kun vv alkoi tulla aika paljon maanantaista lähtien.
Toisaalta ihanan oireetonta. Varmaan kaikki hormonit nollissa. Paitsi sylkitestissä on kuviota..

Ahdistaa kun luin että ivf suunnittelukäynnin jälkeen kestää vielä pari kk päästä tositoimiin :arghh: se tarkottais että ehkä elo- syyskuussa aikaisintaan alkaisi hoitokierto :smiley-angry017 pitääkö kaikki säästöt nyt sit käyttää yksityiseen :smiley-angry003 no katsotaan mihin suunnittelukäynti menee..

Jannn, me päästiin sillo husilla ivf-suunnittelukäynnin jälkeen heti seuraavassa kierrossa alottamaan pitkän kaavan hoito. Toki en tiedä onko jonot nyt vaikuttaneet eri tavalla..?

Jannn, me päästiin sillo husilla ivf-suunnittelukäynnin jälkeen heti seuraavassa kierrossa alottamaan pitkän kaavan hoito. Toki en tiedä onko jonot nyt vaikuttaneet eri tavalla..?

Näin moni sanoi ivf keskustelussa.. ja jos mulla touko-kesäkuussa suunnittelu niin pakosti tulee ainakin se kesätauko siihen..blääh pskaa.

Saa nähdä puhkeeko tästä joku kysta vai ovuloimaton vai myöhäinen ovulaatio :bored: tällä viikolla lisäks turvottanut :scratch aamun lämpöjä odotellessa..:drunken_smilie

Lämpö 36.15 :banghead: hukkaan meni viime viikon halut ja tallettelut..:arghh: oispa ovuloimaton ja alkais menkat aikaisin.. tai sit onkin ovulaatio ens vkolla :dead:

Ei juma. Kosmos, mun aika oliskin ollut eilen:hilarious:fuck:banghead:

Mutta sain mun tulokset. Ei syöpää, patologin tuloksena oli kohdun limakalvon hypoplasia eli ymmärtääkseni jonkin sortin limakalvon kehityshäiriö (?), mistä kuulen lisää kun ilmoittaudun vuodon alettua inssiin:hug007:notworthy:happy093:dance011

Sakkona käyttämättömästä ajasta poliklinikkamaksu, mutta se on pieni hinta näin hyvistä uutisista:dance011

Täälläkin ovista yhä vaan odotellaan kp19. Tulis nyt että pääsis siihen inssiin.

Mahtava juttu Nipa!:Heartred Toivottavasti pääsette pian siirtymään ivf, jos tämä inssi ei tuota tulosta.

Takaisin