Raskaaksi 2019

Meillä ei oo talleteltu nyt yhtään, kp13, ovistestit ei vielä tummia eikä oireitakaan ole. On ollut koko viikko jälkivuotoa (tai sit se on sitä täplävuotoa:bag:) ja ohjeistus oli, ettei yhdyntää ennenkun jälkivuoto loppuu:facepalm: tässä kun vuotaa miten sattuu, niin koita tässä nyt sit tietää mikä vuoto on mitäkin:bag: ehkä tässä joku päivä pitää vaan ottaa riski...

Jos nyt tulis raskaaksi ja todettais kohtu syöpä, niin mitäköhän kävis:rolleyes: tuun hulluks, jos ne ei selvennä mulle tätä asiaa pian....

Oho! Niissä on kyllä eroja näköjään :bookworm: Mua nyppii ettei nyt sit oo muita kuin pc:n liuskoja... Digit yleensä ensin positiivisena. Paitsi ne vilkkuvat, jotka ei ikinä alkaneet vilkkua :hilarious: Tän munan speksit oli tummat, vaikkei se nyt tunnetusti tae mistään olekaan :laughing014:dance011

View attachment 95115

No ei tosta voi erehtyä..ehkä mullakin huomenna noin o_O tai sit tää on taas tää feikkiovis ja oikee joskus viikon päästä :sour:

Nipa ei ole syöpää:Heartpinkmut ymmärrän et pelottaa!! Paree ois huomenna selventää asiaa

Annoin itelleni luvan hetken haaveilla ja olla pilvilinnoissa, suunnittelen millainen asu mulla olisi ristiäisissä ja mitä kaikkee tarjoiluja olisi:laughing001 vähän kattelin myös vauvan tarvikkeita.. Nyyh, haluun vauvan!

Annoin itelleni luvan hetken haaveilla ja olla pilvilinnoissa, suunnittelen millainen asu mulla olisi ristiäisissä ja mitä kaikkee tarjoiluja olisi:laughing001 vähän kattelin myös vauvan tarvikkeita.. Nyyh, haluun vauvan!

Mäkiiiii!! Välil tuntuu voimakkaasti että oon kohta raskaana..mut enpä välttämättä ole..en vaan ymmärrä että siihen voi mennä vielä vuosi tai enemmänkin :arghh:

Mähän ostin muumitapetit sillon ku alko olla selvää, että korona lyö hoidot jäihin. Nyt oon alkanu miettiä pitäiskö ne rykästä seinään ennen hoitojen alkamista niin voisin siellä vauvan huoneessa itkeä tulevia pettymyksiä.

Jos muuten vauvantekohommien lisäks tarvitte kärsivällisyysharjotuksia niin ootte tervetulleita seuraamaan meijän remonttihommia. Vaihdettiin olkkariin tapetteja 5 kk ja koko sen ajan kaikki roinat oli levällään ja mööpelit keskellä lattiaa. :hilarious:

Mähän ostin muumitapetit sillon ku alko olla selvää, että korona lyö hoidot jäihin. Nyt oon alkanu miettiä pitäiskö ne rykästä seinään ennen hoitojen alkamista niin voisin siellä vauvan huoneessa itkeä tulevia pettymyksiä.

Jos muuten vauvantekohommien lisäks tarvitte kärsivällisyysharjotuksia niin ootte tervetulleita seuraamaan meijän remonttihommia. Vaihdettiin olkkariin tapetteja 5 kk ja koko sen ajan kaikki roinat oli levällään ja mööpelit keskellä lattiaa. :hilarious:

Kuulostaa meidän remontilta:hilarious: nimimerkillä 2v ollaan asuttu eikä vieläkään oo valmista:hilarious: Okei, suurimmat on tehty keittiön lattian vaihtoa lukuunottamatta. Pihalla riittää vielä paljon työtä:bag:

Kuulostaa meidän remontilta:hilarious: nimimerkillä 2v ollaan asuttu eikä vieläkään oo valmista:hilarious: Okei, suurimmat on tehty keittiön lattian vaihtoa lukuunottamatta. Pihalla riittää vielä paljon työtä:bag:

Ei ne hommat lopu koskaan :joyful: jos on pihaa jne.

Joo ei vieläkään ovulaatiota :mad: taas jotain sekoilua..ei auta ku odotella..

Tsemppiä Nipanderi! Toivon kovasti, ettei tuo löydös ole pahanlaatuinen.:Heartpink Toivottavasti lääkäri soittaa mahdollisimman pian.

Jukkikselle myöhästyneet synttärionnittelut!

Meillä on muutto nyt tehty ja ollaan täällä pahvilaatikoiden keskellä nyt. Ihan kiva väliaikaiskämppä saatiin. Kyllä tässä pari kuukautta viihdytään. Aikalailla poikki kyllä ollaan kun osa meidän muuttoavusta joutui koronakaranteeniin.

Muttohässäkän keskellä hoksasin, että luomukierrossa menkat olisivat alkaneet lauantaina. Eli joko siirto on onnistunut:excited001 tai terolutit onnistuvat tällä kertaa pitämään menkat poissa. Oloja ei ole. Siis oikeasti. Ei pms oireita eikä raskausoireita. En ole uskaltanut testata.:nailbiting: Virallinen testipäivä on torstaina.

Oivoi, vastaus oli, etteivät käy tällaisia puhelinkeskusteluja, vaan sain peruutusajan perjantaille. Vahva veikkaus mulla nyt, että kaikki ei ole hyvin.

Tsempit omiin tilanteisiin, en just nyt pysty keskittymään niihin, mutta olette ajatuksissa:Heartred

Oivoi, vastaus oli, etteivät käy tällaisia puhelinkeskusteluja, vaan sain peruutusajan perjantaille. Vahva veikkaus mulla nyt, että kaikki ei ole hyvin.

Tsempit omiin tilanteisiin, en just nyt pysty keskittymään niihin, mutta olette ajatuksissa:Heartred

Voi ei :Heartpink toivotaan että helposti hoidettavissa kuitenkin. Olet ajatuksissa :Heartbigred

Tuli tuossa päivällä huono olo, niin ajattelin testata tietääkseni onko lapsen flunssa tulossa minullekin vai onko sitä itseään. Sofian testi näytti negaa. Eipä tainnut tämäkään yritys nyt onnistua.:sad001

Tuli tosi paha mieli sun puolesta, oot ajatuksissa. Toivon kovasti että asia on hoidettavissa:Heartred voimia sinne

Olet ajatuksissa❤️ toivon ettei kyseessä ole mitään vakavaa❤️❤️

Voimia perjantain odottamiseen ja toivon sydämestäni että on helposti hoidettavissa, mitä onkin.. :Heartpink

Voi että, mikä uutinen. Varmasti pelottaa, mut sä olet vahva, niin kuin moni muukin täällä :HeartredJa jos jotain nyt on, niin ainakin se on löydetty ja mä haluan uskoa, että se myös pystytään hoitamaan pois. Enkeleitä matkaan, kaikki järjestyy :Heartred

Voimia ja jaksamista epätietoisuuden keskelle❤️ Toivottavasti ei ole mitään vakavaa ja että
on helposti hoidettavissa.

Takaisin