Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tämä! Ihan syvältä! Toivotaan että Nipa ei ole mitään vakavaa, haluan uskoa niin
Pahoittelut Kosmos negasta
Täällä synttärit ja aamukahvin sain just sänkyynollut kiva viikonloppu, eilen oli kaveripariskunta kylässä, katottiin leffaa ja syötii jäätävät kasat herkkuja
en oo jaksanut piinailla saati kattoa mikä dpo edes nyt. Turnausväsymystä ilmassa
![]()
sillon se just voikin yllättää kun ei piinaile Pahoittelut negasta Kosmos
Nipanderi Toivottavasti saat lääkäriltä huomenna puhelimun ja että kyse ei ole mistään vakavasta!
Hyvää syntymäpäivää jukkis![]()

Hyvää syntymäpäivääsillon se just voikin yllättää kun ei piinaile
ens lauantaina mullakin synttärit
![]()
muistelen et joskus käytiin tääl keskustelua horoskoopeista ja oli useampi skorpioni? 
Kiitosmuistelen et joskus käytiin tääl keskustelua horoskoopeista ja oli useampi skorpioni?
![]()
ketäs muita?Ja oon myös sitä mieltä että Kannassa ei saisi olla kirjauksia, jos on jotain mikä voi huolestuttaa potilasta!![]()

ihanaa että sait aamukahvit sänkyyn

Kiitosmuistelen et joskus käytiin tääl keskustelua horoskoopeista ja oli useampi skorpioni?
![]()
11pv sopivasti olis ovis siinä samoilla huitteilla jos haluis uskoo johonkin yhteyteen
Täällä on kanssa yks11pv sopivasti olis ovis siinä samoilla huitteilla jos haluis uskoo johonkin yhteyteen

oi aamupala sänkyyn!
ja toivotaan et nipan kanta merkinnät olis jotain harmittomia - ei sinne pitäisi ohjeidenkaan mukaan tunkea mitään mitä ei ole potilaalle vielä kerrottu (jos on kertomisen aihetta). 
kovia nippailuita ei ole kylläkään ollut.
Äsken tultiin takas kotiin ja pc:n testiviiva oli lähes musta
Eiliseltä ja tältä päivältä tallettelut, saas nähdä josko tästä vielä kertaalleen innostuis, tosin oviskivut alkaa oleen jo sitä luokkaa, ettei parane edes aivastaa 
Perseestä kyllä varrota 
Aina kun sanon näin, universumi keksii jotain kivaa, sitä odotellessa 
Mutta ymmärrän, että surettaa ja ottaa päähän, pikkasen paremmin voisi kyllä potilaita omasta tilasta infoa. Ei ole ikävämpää, kuin lukea Kannasta jotain, mihin kukaan ei kuitenkaan ota kantaa selvästi ja itselle jää se olo, että kyseessä on jotain huolestuttavaa. 
Jospa ensi kierto olisi teidän ja pikkutyyppi tarraisi mukaan 

semmonen fiilis on
kerro sitten miten meni! Ihan kiva että on vapaa töistä, saa olla rennosti koko päivän. Onko töissä yhtään parantunut ilmapiiri?Nipalle tsemppiä, pidän händyt ristissä, ettei olis pahanlaatuista.Mutta ymmärrän, että surettaa ja ottaa päähän, pikkasen paremmin voisi kyllä potilaita omasta tilasta infoa. Ei ole ikävämpää, kuin lukea Kannasta jotain, mihin kukaan ei kuitenkaan ota kantaa selvästi ja itselle jää se olo, että kyseessä on jotain huolestuttavaa.
Kosmos voimahalitJospa ensi kierto olisi teidän ja pikkutyyppi tarraisi mukaan
Jukkikselle synttärionnet, kivan kuuloinen päivä ollut siellä
Ja kaikille muillekin tasapuolisesti jaksamista omiin tilanteisiin.
Täällä olis oikeastaan 2pv päästä ultra, keskiviikko aamuna, sain aamun ekan ajan 7.30. Jännittää varmaan niin, että oksennan
Toivotaan parasta, varauduttu kaikkeen. Mulla jatkuu pahoinvointi, oksettaa koko ajan, kaon pöntön reunalla mut mitään en saa kuitenkaan ulos. Olo tasaisen kauhea koko päivän, kerran olen vaan oksentanut illalla kun söin liikaa. Muuten tää on tämmönen kestoällötys. Töistä otin keskiviikon vapaaksi, koska jos tulee huonoja uutisia haluan mennä suoraan kotiin itkemään, en töihin. Mut jos hyviä, niin sitten käydään miehen kanssa yhdessä jossain syömässä
No kuitenkin, jään jännittelemään ultraa ja tällä hetkellä koitan saada ällötystä poispäin.![]()
paras ois varmaan huominen pitää taukoa ja tiistaina sit vasta seuraavaksi..katsotaan malttaako..sitte odottelemaan menkkoja ja inssiä 
Zarar oon varma että kaikki on hyvinsemmonen fiilis on
kerro sitten miten meni! Ihan kiva että on vapaa töistä, saa olla rennosti koko päivän. Onko töissä yhtään parantunut ilmapiiri?
Sori ku jankkaan mutta ihmetyttää nää testityleensä kaikki on yhtäaikaa plussaa..no kaippa digikin aamulla plus.. nyt on liikaa talleteltukin, menee hukkaan varmaan
paras ois varmaan huominen pitää taukoa ja tiistaina sit vasta seuraavaksi..katsotaan malttaako..sitte odottelemaan menkkoja ja inssiä
![]()
neuvolan mukaan olis rv 11+3 mut mä luulen et oikeasti ollaan lähempänä 9+3 
Zarar oon varma että kaikki on hyvinsemmonen fiilis on
kerro sitten miten meni! Ihan kiva että on vapaa töistä, saa olla rennosti koko päivän. Onko töissä yhtään parantunut ilmapiiri?
Sori ku jankkaan mutta ihmetyttää nää testityleensä kaikki on yhtäaikaa plussaa..no kaippa digikin aamulla plus.. nyt on liikaa talleteltukin, menee hukkaan varmaan
![]()
Mua nyppii ettei nyt sit oo muita kuin pc:n liuskoja... Digit yleensä ensin positiivisena. Paitsi ne vilkkuvat, jotka ei ikinä alkaneet vilkkua
Tän munan speksit oli tummat, vaikkei se nyt tunnetusti tae mistään olekaan