Raskaaksi 2019

Nipa:Heartred Toivottavasti ei oo vakavaa. Ei tarvis tommosia kirjata kantaan ennen ku lääkäri on selittänyt asiat.

Jukkapalmulle synttärionnittelut.:Heartred

Tämä! Ihan syvältä! Toivotaan että Nipa ei ole mitään vakavaa, haluan uskoa niin:Heartred

Pahoittelut Kosmos negasta:sad001

Täällä synttärit ja aamukahvin sain just sänkyyn:Heartred ollut kiva viikonloppu, eilen oli kaveripariskunta kylässä, katottiin leffaa ja syötii jäätävät kasat herkkuja:laughing002 en oo jaksanut piinailla saati kattoa mikä dpo edes nyt. Turnausväsymystä ilmassa:rolleyes:

Hyvää syntymäpäivää:Heartpink sillon se just voikin yllättää kun ei piinaile :rolleyes: ens lauantaina mullakin synttärit :cheers

Ja oon myös sitä mieltä että Kannassa ei saisi olla kirjauksia, jos on jotain mikä voi huolestuttaa potilasta! :mad:

Sillä yritän hieman lohduttaa itseä, mutta aika laiha lohtu kyllä on:sorry:

Jukkikselle oikein hyvää syntymäpäivää:Heartred ihanaa että sait aamukahvit sänkyyn:Heartred

Mäkin oon skorpioni. Vajaan kuukauden päästä on kolmekymppiset.

Tänään alkoi menkat terolutien läpi, mutta sain kuitenkin kiertoa venytettyä tarpeeksi. Ens kierrossa vielä kun pääsis samaan, yks jännitysnäytelmä tämäkin. Laskivat kyllä väärin sen hoitojen alotusajan, kun en luonnollisilla kierroilla ois mitenkään päässyt siihen.

No hitto jousimies täällä, et melkeen :hilarious:

pahoittelut negoista ja nipalle tsemppiä on kyllä älytöntä että kirjataan tollasta ennen soittoa.... aiheuttaen sit tosi mukavan olon toiselle:yuck::grumpy::hungover:

Jukkikselle hyvät synttärit:Heartpink oi aamupala sänkyyn!

jannn toivottavasti ois onni matkassa nyt, kivasti vois ajoittua kiinnittyminen :p:grin

Omassa tilanteessa ei oo mitään ihmeteltävää
kp32/? vika terolut oli perjantaina, sais alkaa hemmetti menkat ennen huomista ettei pärähdä kesken työharjoittelun, nyt viikolla. plääh.

Tsempit jokaisen omaan tilanteeseen :smiley-angelic001 ja toivotaan et nipan kanta merkinnät olis jotain harmittomia - ei sinne pitäisi ohjeidenkaan mukaan tunkea mitään mitä ei ole potilaalle vielä kerrottu (jos on kertomisen aihetta).

Onks jollain ollut heti oviksen jälkeen kunnon menkkajuilintaa? Mietin et nytkö se jonkun kystan kroppa keksi kehitellä jostain vai mitä mitä.. kun ei se voi mikään kiinnittymiseen liittyvä olla, kun sitä nyt on ollut tässä heti oletetun oviksen jälkeen (en tikuttanut koko kiertoa). Tänään ehkä dpo 4-5, jos se ovis tuli ja tänään ei oo juilinut, mut eilen ja toissa päivänä jne. Millähän sitä sais itsensä tarkkailemasta tätä kroppaansa o_O

Kaiken näköisiä juilintoja on usein oviksen jälkeen, lähinnä keltsin takia varmaan..lugejen kanssa oli enempi ehkä noita menkkakipuja oviksen jälkeen kuin yleensä. Mutta kyllä ne voi dpo4-5 jo liittyä kiinnittymiseenkin :pompus:

Hmm outoa, aamulla oli paljon tummemmat ovistikut kuin nyt..joko siis meni jo tai tulossa vasta, huomenna selvinnee :rolleyes: selkeesti gonalit vielä vähän vaikuttaa, kun tuli/tulee suht aikasin ovis ja limojakin on. Ja haluja! Jes ihanaa vihdoinkin halut takasin :love017 kovia nippailuita ei ole kylläkään ollut.

Pääsen samoilla päivillä piinailemaan :singing: Äsken tultiin takas kotiin ja pc:n testiviiva oli lähes musta :woot: Eiliseltä ja tältä päivältä tallettelut, saas nähdä josko tästä vielä kertaalleen innostuis, tosin oviskivut alkaa oleen jo sitä luokkaa, ettei parane edes aivastaa :dead:

Nipa odottaa puhelua. Äkkiseltään tulisi tuosta kirjauksesta mieleen ennemmin joku verisuonipuolen juttu, mutta kaipahan tosiaan avaavat asiaa enemmänkin :bored: Perseestä kyllä varrota :3some

Ompas kiva kun mies on taas kotona ja kaikki normaalisti :smug: Aina kun sanon näin, universumi keksii jotain kivaa, sitä odotellessa :hilarious:

Nipalle tsemppiä, pidän händyt ristissä, ettei olis pahanlaatuista. :Heartred Mutta ymmärrän, että surettaa ja ottaa päähän, pikkasen paremmin voisi kyllä potilaita omasta tilasta infoa. Ei ole ikävämpää, kuin lukea Kannasta jotain, mihin kukaan ei kuitenkaan ota kantaa selvästi ja itselle jää se olo, että kyseessä on jotain huolestuttavaa. :stop:

Kosmos voimahalit :Heartred Jospa ensi kierto olisi teidän ja pikkutyyppi tarraisi mukaan :love7

Jukkikselle synttärionnet, kivan kuuloinen päivä ollut siellä :smiley-angelic003:Heartpink

Ja kaikille muillekin tasapuolisesti jaksamista omiin tilanteisiin. :hug013

Täällä olis oikeastaan 2pv päästä ultra, keskiviikko aamuna, sain aamun ekan ajan 7.30. Jännittää varmaan niin, että oksennan :scared001
Toivotaan parasta, varauduttu kaikkeen. Mulla jatkuu pahoinvointi, oksettaa koko ajan, kaon pöntön reunalla mut mitään en saa kuitenkaan ulos. Olo tasaisen kauhea koko päivän, kerran olen vaan oksentanut illalla kun söin liikaa. Muuten tää on tämmönen kestoällötys. Töistä otin keskiviikon vapaaksi, koska jos tulee huonoja uutisia haluan mennä suoraan kotiin itkemään, en töihin. Mut jos hyviä, niin sitten käydään miehen kanssa yhdessä jossain syömässä :love017
No kuitenkin, jään jännittelemään ultraa ja tällä hetkellä koitan saada ällötystä poispäin. :nailbiting:

Zarar oon varma että kaikki on hyvin :smiley-angelic003 semmonen fiilis on :happy: kerro sitten miten meni! Ihan kiva että on vapaa töistä, saa olla rennosti koko päivän. Onko töissä yhtään parantunut ilmapiiri?

Nipalle tsemppiä, pidän händyt ristissä, ettei olis pahanlaatuista. :Heartred Mutta ymmärrän, että surettaa ja ottaa päähän, pikkasen paremmin voisi kyllä potilaita omasta tilasta infoa. Ei ole ikävämpää, kuin lukea Kannasta jotain, mihin kukaan ei kuitenkaan ota kantaa selvästi ja itselle jää se olo, että kyseessä on jotain huolestuttavaa. :stop:

Kosmos voimahalit :Heartred Jospa ensi kierto olisi teidän ja pikkutyyppi tarraisi mukaan :love7

Jukkikselle synttärionnet, kivan kuuloinen päivä ollut siellä :smiley-angelic003:Heartpink

Ja kaikille muillekin tasapuolisesti jaksamista omiin tilanteisiin. :hug013

Täällä olis oikeastaan 2pv päästä ultra, keskiviikko aamuna, sain aamun ekan ajan 7.30. Jännittää varmaan niin, että oksennan :scared001
Toivotaan parasta, varauduttu kaikkeen. Mulla jatkuu pahoinvointi, oksettaa koko ajan, kaon pöntön reunalla mut mitään en saa kuitenkaan ulos. Olo tasaisen kauhea koko päivän, kerran olen vaan oksentanut illalla kun söin liikaa. Muuten tää on tämmönen kestoällötys. Töistä otin keskiviikon vapaaksi, koska jos tulee huonoja uutisia haluan mennä suoraan kotiin itkemään, en töihin. Mut jos hyviä, niin sitten käydään miehen kanssa yhdessä jossain syömässä :love017
No kuitenkin, jään jännittelemään ultraa ja tällä hetkellä koitan saada ällötystä poispäin. :nailbiting:

Sori ku jankkaan mutta ihmetyttää nää testit o_O yleensä kaikki on yhtäaikaa plussaa..no kaippa digikin aamulla plus.. nyt on liikaa talleteltukin, menee hukkaan varmaan :hilarious: paras ois varmaan huominen pitää taukoa ja tiistaina sit vasta seuraavaksi..katsotaan malttaako..sitte odottelemaan menkkoja ja inssiä :facepalm::rolleyes:

Liitteet

• IMG_20201025_172224__01.jpg
    IMG_20201025_172224__01.jpg
    22.8 KB · Katsottu: 144
Zarar oon varma että kaikki on hyvin :smiley-angelic003 semmonen fiilis on :happy: kerro sitten miten meni! Ihan kiva että on vapaa töistä, saa olla rennosti koko päivän. Onko töissä yhtään parantunut ilmapiiri?

Sori ku jankkaan mutta ihmetyttää nää testit o_O yleensä kaikki on yhtäaikaa plussaa..no kaippa digikin aamulla plus.. nyt on liikaa talleteltukin, menee hukkaan varmaan :hilarious: paras ois varmaan huominen pitää taukoa ja tiistaina sit vasta seuraavaksi..katsotaan malttaako..sitte odottelemaan menkkoja ja inssiä :facepalm::rolleyes:

En tiedä, onko parantunut.. Ite kyllä kovasti pohdin, että jatkanko koeajan jälkeen. Stressaan nyt jo niin kovin töistä, ihan vaan siksi kun tietyt henkilöt on tosi töykeitä. Usein pahoinvointikin hirveintä just ennen uutta työviikkoa, kun tiedän et pitää jaksaa. Toisaalta mulla on nyt jo rasituksen yhteydessä, kuten nostellessa ja useammin saunoessa alkanut supistelemaan. Ei ne kipeitä oo, ei oo vuotoa ja tulee harvakseltaan, ei mitenkään päivittäin, mut heti jos oon liikaa fyysisesti rehkinyt, niin aloin vakavasti miettimään saikkua heti, jos alkaa huonolta olo töissä tuntumaan sano muut mitä vaan. Tunnistan kyllä supistukset keskenmenon myötä hyvin. On tää vauva kuitenkin meille niin tärkeä, et ei voi riskeerata itseään yli voimien.

Toki kerron, miten meni. Itse oon vaan kovin epäuskoinen, että onko kaikki kuitenkaan hyvin, mutta kohtahan sen näkee :nailbiting: neuvolan mukaan olis rv 11+3 mut mä luulen et oikeasti ollaan lähempänä 9+3 :bookworm:

Oho! Niissä on kyllä eroja näköjään :bookworm: Mua nyppii ettei nyt sit oo muita kuin pc:n liuskoja... Digit yleensä ensin positiivisena. Paitsi ne vilkkuvat, jotka ei ikinä alkaneet vilkkua :hilarious: Tän munan speksit oli tummat, vaikkei se nyt tunnetusti tae mistään olekaan :laughing014:dance011

20201025_174850.jpg

Takaisin